Sorry , maar ik wil de komende 1 of 2 jaar niet trouwenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:28 schreef Crip het volgende:
Ik heb mijn hubby al gespot, nu alleen wachten totdat hij mijn hand vraagt.
Ziet er indd nasty uit.quote:
Je kan er wel "iets" van vinden maar wordt dat gewoon genegeerd want "wij weten beter wat goed voor je is"quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd zo sneu he, dat je zelf niet daarover mag beslissen.
En dat haat ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kan er wel "iets" van vinden maar wordt dat gewoon genegeerd want "wij weten beter wat goed voor je is"
Dat laatste is moeilijk uit te leggen, typische allochtoonse setting zegmaar
Ik zou het zelf wel het liefst iemand willen dat bij ons past dan iemand die dat totaal niet doet.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja kijk oke m'n ouders mogen wel een mening erover hebben, want ik snap zelf ook wel dat ze niet op een criminele negerd als schoonzoon zitten te wachten (lekker extreem voorbeeld).
Maar meer dan dat ook niet.
;squote:Op zondag 28 februari 2016 17:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Sorry , maar ik wil de komende 1 of 2 jaar niet trouwen
vertel ons meerquote:Op zondag 28 februari 2016 17:28 schreef Crip het volgende:
Ik heb mijn hubby al gespot, nu alleen wachten totdat hij mijn hand vraagt.
Maar dat wil iedereen wel denk ik, niemand zit te wachten op fittie met familie omdat het niet botert tussen je geliefde en familie.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik zou het zelf wel het liefst iemand willen dat bij ons past dan iemand die dat totaal niet doet.
Denk dat ze een kfc menu bedoelt.quote:
fuck koeltoer.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:31 schreef anti-loper het volgende:
JULLIE BEGRIJPEN GEWOON NIET OKE
IS KOELTOER.
vooral bij vrouwen kun je dat verwachten. Ik heb nog nooit gehoord dat mannen onderling moeilijk deden hahaquote:Op zondag 28 februari 2016 17:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar dat wil iedereen wel denk ik, niemand zit te wachten op fittie met familie omdat het niet botert tussen je geliefde en familie.
gewoon afkloppen komt goedquote:Op zondag 28 februari 2016 17:32 schreef Crip het volgende:
[..]
nee dan word montelly jelly en gaat ie boze oog doen
trouw gwn met waar je op valt wat doe je moeilijkquote:Op zondag 28 februari 2016 17:33 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil zelf later wel graag met een turkse trouwen, maar ik val niet op turken
Dus ja ik weet niet hoe ik dat ga oplossen. Misschien een half turk zoeken ofzo
Zitten mooie meiden tussen anders.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:33 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil zelf later wel graag met een turkse trouwen, maar ik val niet op turken
Dus ja ik weet niet hoe ik dat ga oplossen. Misschien een half turk zoeken ofzo
Pfoe ik hoor juist altijd dat het tussen de mannen onderling niet goed gaatquote:Op zondag 28 februari 2016 17:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vooral bij vrouwen kun je dat verwachten. Ik heb nog nooit gehoord dat mannen onderling moeilijk deden haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |