ik heb hem ook gezienquote:
wrm deed ie datquote:Op zondag 28 februari 2016 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier betere
https://streamable.com/lesw?t=0.2
Je doet alleen aan vluggertjes?quote:
Waarschijnlijk gaat mij mama ook vrouwtje voor mij kiezen laterquote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ze moet zelf eens durven haar mond open te trekken ipv alles te accepteren.
Laf dat je het haar ook gewoon laat doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef anti-loper het volgende:
Waarschijnlijk gaat mij mama ook vrouwtje voor mij kiezen later
Tot dan gewoon hollandse meids daten toch__!
Zonder geluid is niet beterquote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://streamable.com/rh7c
Deze is nog beter
Waarom zou je dat willennnnquote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat mij mama ook vrouwtje voor mij kiezen later
Tot dan gewoon hollandse meids daten toch__!
Ik vind dat eerlijk gezegd zo sneu he, dat je zelf niet daarover mag beslissen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef Montelly het volgende:
Sws..marokkaanse/turkse meiden die denken dat ze "vrijheid"genieten![]()
![]()
Natuurlijk heb je paar uitzonderingen waar familiaire cohesie helemaal niet zo sterk is, dan heb je enigszins nog te zeggen met wie je relatie aangaat etc, maar grosso niet.
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laf dat je het haar ook gewoon laat doen.
Ik maak maar grapjequote:
Dat je niet eens de moeite doet om dat te willen kunnen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd zo sneu he, dat je zelf niet daarover mag beslissen.
Naja kijk oke m'n ouders mogen wel een mening erover hebben, want ik snap zelf ook wel dat ze niet op een criminele negerd als schoonzoon zitten te wachten (lekker extreem voorbeeld).quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
Ik maak maar grapje
Ze gaan wel invloed op mijn keuzes hebben dat wel.
Dat durft ze dus niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ze moet zelf eens durven haar mond open te trekken ipv alles te accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |