SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahah hoooomooooquote:Op zondag 28 februari 2016 17:17 schreef Kurovski het volgende:
Trouwens wel even fijn op m'n plaat gegaan daarnet.
Ja zo heb ik ook wel eens dingen gehoordquote:Op zondag 28 februari 2016 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Turken
Beetje algemeen generaliserend dit maar als een meisje niet meer verder wil gaan met hem (een turkse) dan gaat hij de ergste leugens over haar verspreiden omdat hij er niet tegen kan dat zij het wil uitmaken. Doe normaal ofzo.
Dit is zooo vaak voorgekomen dat zowat geen enkel turks meisje hier nu met een turks jongen wil gaan
Zijn daar ook beelden van?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:17 schreef Kurovski het volgende:
En hoeveel mensen moesten erom lachen?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:17 schreef Kurovski het volgende:
wrm kan dat niet, wij vrouwen zijn geen marionettenpopquote:Op zondag 28 februari 2016 17:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij kan geen maagd zijn. Of die man was echt een ongelofelijke kneus.
Schoolpleintje. Ik had een putdeksel niet gezien toen ik achteruitging.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:18 schreef HPLC het volgende:
Hopelijk ben je niet op de meubels gevallen, Niels
HAHAHAquote:Op zondag 28 februari 2016 17:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja zo heb ik ook wel eens dingen gehoord
maar ik heb echt totaal geen ervaringen met turkse meids
daardoor vinden ze me juist aantrekkelijker en ik sla ze allemaal af
IS NIET EENS GRAPJEquote:
Aahhhhw moet je allemaal meiden van je afslaan met je 1,75 m, zware leefquote:Op zondag 28 februari 2016 17:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
IS NIET EENS GRAPJE
Misschien beetje overdreven, maar true
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Schoolpleintje. Ik had een putdeksel niet gezien toen ik achteruitging.
1,75 is nog vrij langquote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aahhhhw moet je allemaal meiden van je afslaan met je 1,75 m, zware leef
lijkt me echt schofterig eng, zie je zo'n enge oude kale man op z'n rolschaatsen over je schoolplein rollenquote:
vind je mij ook raarquote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef Crip het volgende:
turkse mannen zijn wel echt fucking raar meestal
Zie dima.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef Crip het volgende:
AHW BEN JE ZO KLEINquote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
1,75 is nog vrij lang
ik ben maar 1,68 schatje
Ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef Crip het volgende:
quote:
Wist niet dat WCH ook skate.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
lijkt me echt schofterig eng, zie je zo'n enge oude kale man op z'n rolschaatsen over je schoolplein rollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |