Je bent wel een strontgebroed jij...dat je ouders je niet voor adoptie hebben afgestaan bij jouw geboorte.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Malloot. Ik weet wat voor vrouw dat is. Jij doet alsof je een moslim cultuur hebt meegekregen terwijl je uit fucking Georgië komt met je chriftelijke shit.
vind haar wel normaal qua figuur eigenlijk, gwn gemiddeldquote:Op zondag 28 februari 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
naar mijn standaarden wel eigenlijk... formaat koe
Jij doet alsof je een van ons bent. Hihihihi.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent wel een strontgebroed jij...dat je ouders je niet voor adoptie hebben afgestaan bij jouw geboorte.
IDGAFquote:
Heb je je weleens naar je eigen grafgezicht gekeken??quote:Op zondag 28 februari 2016 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach heb je de heupen van een Nederlandse koe gezien?
jij bent echt kaolo mad ineens chillax johquote:Op zondag 28 februari 2016 18:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je je weleens naar je eigen grafgezicht gekeken??
ik vond het een heel onsmakelijk filmpje, serieus... ik zou echt hard gaan lachen als iemand zo achterlijk met zijn hoofd zou doen... ja of ik moest op een metal concert staan, dan ok, nu is het volkomen retarded wat ze doet...quote:Op zondag 28 februari 2016 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
vind haar wel normaal qua figuur eigenlijk, gwn gemiddeld
Frank, ben jij dit?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vond het een heel onsmakelijk filmpje, serieus... ik zou echt hard gaan lachen als iemand zo achterlijk met zijn hoofd zou doen... ja of ik moest op een metal concert staan, dan ok, nu is het volkomen retarded wat ze doet...
Jeetje. Ben je zo boos geworden door een post?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alsof een van ons?..wie wil nou zon dik varken als jou zijn...maf wijf. Spring van een flat.
Haar die post weg, mongool.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly waarom noem je mij kanker achterlijk debiel wijf?
Je mag ook gewoon fappen typen hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 18:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maken jullie maar ruzie, ik ben even pagga slaan.
tja, hij is niet de enige die dat denktquote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly waarom noem je mij kanker achterlijk debiel wijf?
Over je moeder bedoel je?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tja, hij is niet de enige die dat denkt
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
IDGAF.
I would strangle a moose with a 3 foot long piece of dental floss, gut it with my teeth and use the hide as a coat, then climb Mt. Everest barefoot while listening to Justin Bieber and cannibalizing on my climbing partner to survive with 10,000 volt shock-clamps attached to my nipples just to have a 1% chance to be able to eat a crusty piece of dried vaginal secretion from a pair of hrtr 6-year-old panties that had never been washed.
[ afbeelding ]
Je bent gewoon stront.quote:
Dan blijft mijn opmerking nog steeds van toepassingquote:Op zondag 28 februari 2016 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is voor mannen met een klein pielemuisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |