hahah ben je jewquote:Op zondag 28 februari 2016 17:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sorry, mijn kapitalistische aard kwam naar boven
Gisteren op afrikaanse bruiloft geweest.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:45 schreef Montelly het volgende:
Tijd voor een Halay..
Turks - Nederlands
nou nouquote:Op zondag 28 februari 2016 17:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen, anders gaan jullie steeds van die gasgeluidjes hier maken ;s
HAHA op 0:30 al zitten ze erbij alsof ze op de camping zittenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:45 schreef Montelly het volgende:
Tijd voor een Halay..
Turks - Nederlands
Was laatst turks nl dugun hier, was zo leuk maar ook awkward tegelijkquote:Op zondag 28 februari 2016 17:45 schreef Montelly het volgende:
Tijd voor een Halay..
Turks - Nederlands
altijd zoquote:Op zondag 28 februari 2016 17:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was laatst turks nl dugun hier, was zo leuk maar ook awkward tegelijk
GAHAHAHAHAquote:Op zondag 28 februari 2016 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik matig m'n muziek altijd met die Turkse/Koerdische dingen, straks denkt m'n Turkse onderbuurman nog dingen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die chick met bril in grijs topje/zwartje jurk op 11:15.
stuur eens in dm xquote:Op zondag 28 februari 2016 17:49 schreef anti-loper het volgende:
2 uur geleden nieuwe profielfoto gezet heb nu 30 likes
ben benieuwd of ik de 50 kan halen
links plsquote:Op zondag 28 februari 2016 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik sta ook op jewtube tijdens halay in m'n paarse jurk, bruiloft van mijn neef. 13 jarige opso.
wrm ga je dit zeggen en geen links geven.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik sta ook op jewtube tijdens halay in m'n paarse jurk, bruiloft van mijn neef. 13 jarige opso.
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:50 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm ga je dit zeggen en geen links geven.
Is niet openbaar bruhquote:
preek van moeder, lekker rebels.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
wat zou jij doen even beneden doei gaan zeggen
of een preek van je moeder achteraf?
Gewoon lekker autisten. Doe ik ook vaak, maar soms komen ze dan gewoon aan m'n deur staan of m'n kamer binnenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:51 schreef Crip het volgende:
[..]
wat zou jij doen even beneden doei gaan zeggen
of een preek van je moeder achteraf?
zo haterlijk als ze naar boven komen gwn en gaan kloppen aan je deurquote:Op zondag 28 februari 2016 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon lekker autisten. Doe ik ook vaak, maar soms komen ze dan gewoon aan m'n deur staan of m'n kamer binnen. Helpt ook niet dat m'n kamer dichtste bij de voordeur is
.
pls...laten we niet over mocro dansjes hebbenquote:
ahahah wut..ahaahahquote:
Echt hèquote:Op zondag 28 februari 2016 17:53 schreef Crip het volgende:
[..]
zo haterlijk als ze naar boven komen gwn en gaan kloppen aan je deur
WTFF
Jij.quote:
Dit neigt bijna naar kaboela.quote:
kaboela feestjes aayyyyyquote:
Broertje, kijk dit aub ahahahquote:Op zondag 28 februari 2016 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lekker dan ook, honderdduizenden vreemden die je hele bruiloft zien.
Hierna is zij onthoofd. Ripquote:
jij bent echt raar.quote:
Wat is dat, studiefinanciering?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Broertje, kijk dit aub ahahah
1:08![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |