ik vind het wel belangrijk. Ik val op hollandse meids, maar ik wil niet met hollandse meids trouwen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:34 schreef Crip het volgende:
[..]
trouw gwn met waar je op valt wat doe je moeilijk
Hmzquote:Op zondag 28 februari 2016 17:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ik vind het wel belangrijk. Ik val op hollandse meids, maar ik wil niet met hollandse meids trouwen.
Teveel koeltoerele verschillen wat ik niet kan hendelen
Ja dat is ook wel zo alleen, maar smaken verschillen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zitten mooie meiden tussen anders.
echt? Maar vrouwen staan er meer om bekend dat ze onderling bitchen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pfoe ik hoor juist altijd dat het tussen de mannen onderling niet goed gaat
HAHAHAHAquote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo alleen, maar smaken verschillen.
Ik zie wel eens een mooi meisje lopen en dan hoor ik dat ze later turk is , vind ik haar opeens niet meer mooi
Dus er is een kans voor mij en Opsonisatie?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef Montelly het volgende:
9 vd 10 keer zijn het echt lelijke, dikke kneuzen. Inhammen, kalend, lelijke dikke mocros/toerkoes.
Ik haat ze niet, maar ik val gewoon echt niet op turkse vrouwen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Kutracist dat je bent, je eigen volk haten
wrm praat je hier zo jelly en misgunnend over, zit je ermee ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef Montelly het volgende:
Ik heb heel veel oud klasgenootjes (meiden tukrs/marokkaans) die bloedje mooi waren/zijn, waar ik dacht wauw, die gaan echt met een prachtvent trouwen, hoge standaard etc..
9 vd 10 keer zijn het echt lelijke, dikke kneuzen. Inhammen, kalend, lelijke dikke mocros/toerkoes.
Zit soms heerlijke te genieten op fbHet is gewoon soms dag en nacht verschil tussen haar en hem.
Lekker tegenstrijdig allemaal.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik haat ze niet, maar ik val gewoon echt niet op turkse vrouwen.
Nee.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dus er is een kans voor mij en Opsonisatie?
ahaha is echt zoquote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef Montelly het volgende:
Ik heb heel veel oud klasgenootjes (meiden tukrs/marokkaans) die bloedje mooi waren/zijn, waar ik dacht wauw, die gaan echt met een prachtvent trouwen, hoge standaard etc..
Zit soms heerlijke te genieten op fbHet is gewoon soms dag en nacht verschil tussen haar en hem.
snapjequote:Op zondag 28 februari 2016 17:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ahaha is echt zo
maar dat komt dus omdat de ouders kiezen. lelijke kneuzen met een hbo diploma en rijke vaders. past bij familie toch
klinkt haast alsof hij afgewezen isquote:Op zondag 28 februari 2016 17:37 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm praat je hier zo jelly en misgunnend over, zit je ermee ofzo?
Ja ik ook maar die twee dingen gaan wel vaak samenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:37 schreef Crip het volgende:
cultuur boeit mij geen fuck eigenlijk, geloof wel.
Dit is wel beetje true ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ahaha is echt zo
maar dat komt dus omdat de ouders kiezen. lelijke kneuzen met een hbo diploma en rijke vaders. past bij familie toch
Maar jij hebt haar ook niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef Montelly het volgende:
Mad omdat ik je vraag wrm je er zo mee zit dt je meiden waar je over kwijlt stalkt op fb terwijl ze getrouwd zijn?quote:
Houd het maar gwn bij tattaquote:Op zondag 28 februari 2016 17:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik wil wel switchen naar #teamnoporkonthefork als ik er een 9,00+/10 dimepiece voor terugkrijg.
Zou jij niet het liefst je liefde in je eigen taal kunnen uiten?quote:
Die jongen sport alleen uit rancune.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Mad omdat ik je vraag wrm je er zo mee zit dt je meiden waar je over kwijlt stalkt op fb terwijl ze getrouwd zijn?
Je bent echt raar zijn oude klasgenotenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Mad omdat ik je vraag wrm je er zo mee zit dt je meiden waar je over kwijlt stalkt op fb terwijl ze getrouwd zijn?
nee ik hecht totaal geen waarde aan afkomst. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik niet blij ben met mijn roots maar het blijf het ook bij. Ben geen nationalist, niet voor Nederland en ook niet voor Marokko.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zou jij niet het liefst je liefde in je eigen taal kunnen uiten?
je bent weer mad btwquote:Op zondag 28 februari 2016 17:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent echt raar zijn oude klasgenoten![]()
hjb gewoon bolle.
Al m'n NL chicks zijn altijd maar deels NL met de rest gemixt (meestal wel West en/of Zuid-Europees)quote:
Latinas en half black girls zijn het mooist meestalquote:Op zondag 28 februari 2016 17:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al m'n NL chicks zijn altijd maar deels NL met de rest gemixt (meestal wel West-Europees).
Ik had dat bijvoorbeeld wel bij mijn half nl/ half poolse dinnetje. Op een gegeven moment begon ik gewoon telkens onbewust turks tegen haar te pratenquote:
en 2 procent melk vergeet jequote:Op zondag 28 februari 2016 17:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al m'n NL chicks zijn altijd maar deels NL met de rest gemixt (meestal wel West en/of Zuid-Europees).
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:43 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik had dat bijvoorbeeld wel bij mijn half nl/ half poolse dinnetje. Op een gegeven moment begon ik gewoon telkens onbewust turks tegen haar te praten
Zelfde geld voor mij, hoewel ik maar 1 wortel hebquote:Op zondag 28 februari 2016 17:42 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik hecht totaal geen waarde aan afkomst. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik niet blij ben met mijn roots maar het blijf het ook bij. Ben geen nationalist, niet voor Nederland en ook niet voor Marokko.
colombianen en ja half black girlsquote:Op zondag 28 februari 2016 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Latinas en half black girls zijn het mooist meestal
True, maar gelukkig heb je in Amsterdam de meeste nationaliteiten ter wereldquote:Op zondag 28 februari 2016 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Latinas en half black girls zijn het mooist meestal
geldquote:Op zondag 28 februari 2016 17:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zelfde geld voor mij, hoewel ik maar 1 wortel heb
En als Geert je dwingt te kiezen na zijn fenomenale overwinning volgend jaar?
Wij praten toch ook Nederlands.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik praat tegen mn moeder ook gwn Nederlands eigenlijk
was echt irriterendquote:Op zondag 28 februari 2016 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik praat tegen mn moeder ook gwn Nederlands eigenlijk
Hehe ja, als ik daar ben zie ik echt veel mooie mensen altijd.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
True, maar gelukkig heb je in Amsterdam de meeste nationaliteiten ter wereld [ afbeelding ]
De laatste keer dat ik daar iets over las ontbraken er 3 nationaliteiten, dacht ik. Iemand uit Liechtenstein en volgens mij nog 2 van die dwergstaatjesquote:Op zondag 28 februari 2016 17:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
True, maar gelukkig heb je in Amsterdam de meeste nationaliteiten ter wereld [ afbeelding ]
Sorry, mijn kapitalistische aard kwam naar bovenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:44 schreef Crip het volgende:
[..]
geld
Ik kies niets, hij mag mn bolle reet kussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |