Alleen steigerbouwers klagen over de lengte van een zin.quote:
De TT dekt prima de lading. Het is de harde realiteit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Suggestie voor TT; Code rood voor Gio, is dat wat misschien?
"Een ervaren coach is wat deze spelersgroep goed kan gebruiken. Nu het sportief moeilijk gaat, hebben we een coach met ervaring nodig en we geloven dat Advocaat deze groep naar de top 3 kan brengen"quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:50 schreef Vasion het volgende:
Advocaat gaat echt niet het baantje van Gio overnemen![]()
Hoe ziek zou dat zijn.
''Daarnaast speelt nog mee dat hij al twee keer eerder door ons is benaderd voor een functie als hoofdtrainer.''quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
"Een ervaren coach is wat deze spelersgroep goed kan gebruiken. Nu het sportief moeilijk gaat, hebben we een coach met ervaring nodig en we geloven dat Advocaat deze groep naar de top 3 kan brengen"
Het past prima in het totaalplaatje dat "complete failure" heet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef eight het volgende:
Wel vreemd dat de activiteiten van advocaat al zo snel zijn afgeschaald.
Jan Dirk Stouten mag dan wel continu benadrukken dat hij denkt dat Giovanni van Bronckhorst iemand is met een klein ego, maar ik kan me naar aanleiding van wat ik hierover heb gehoord, toch niet aan de indruk onttrekken dat Giovanni van Bronckhorst zich gepasseerd voelde, in zijn eer is aangetast of wat dan ook, en dat Dick Advocaat op zijn verzoek een stapje terug doet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef eight het volgende:
Wel vreemd dat de activiteiten van advocaat al zo snel zijn afgeschaald.
Dat idee krijg ik ook. Waarschijnlijk vond hij advocaat te nadrukkelijk aanwezig op de trainingenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jan Dirk Stouten mag dan wel continu benadrukken dat hij denkt dat Giovanni van Bronckhorst iemand is met een klein ego, maar ik kan me naar aanleiding van wat ik hierover heb gehoord, toch niet aan de indruk onttrekken dat Giovanni van Bronckhorst zich gepasseerd voelde, in zijn eer is aangetast of wat dan ook, en dat Dick Advocaat op zijn verzoek een stapje terug doet.
Los van het feit of het al dan niet terecht zou zijn als Giovanni van Bronckhorst zich gepasseerd zou voelen.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:31 schreef eight het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook. Waarschijnlijk vond hij advocaat te nadrukkelijk aanwezig op de trainingen
Gio is allang niet meer bezig met de beste oplossing voor volgende wedstrijd, maar met de beste oplossing voor zijn toekomstige carrière.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:52 schreef Vasion het volgende:
Ik denk dat Gio het geen reet kan schelen wie er naast hem staat zolang er maar weer een wedstrijd wordt gewonnen.
No shit Sherlockquote:Op zondag 28 februari 2016 01:19 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat het morgen een bijzonder lastige wedstrijd zou kunnen gaan worden.
Nee, wordt een makkie. 3-0 voor ons, punten in de pocket.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:19 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat het morgen een bijzonder lastige wedstrijd zou kunnen gaan worden.
quote:Op zondag 28 februari 2016 04:18 schreef Kuiver het volgende:
Zelfs Cabral begint goed te spelen bij Twente
Feyenoord doet echt iets fout. Zodra een speler bij ons via de achterdeur vertrekt doet hij het ergens anders veel beter
Guyon Fernandez,Immers,Cabral,Vormer,El Ghazi,Janssen en zijn vast nog wel een paar die ik vergeten ben
Fernandez was gewoon middelmaat. Wel snel dus bruikbaar in omschakeling en zeker bruikbaar voor kleinere clubs. Immers brengt voetballend niks maar is een noeste werker, dus is bij kleinere clubs top. Cabral was en is veel te grillig voor een topclub, daar let je bij een kleinere club niet zo op dus dan schieten acties er meteen veel meer uit. Vergeleken met Cabral was Boetius tien klassen beter. Vormer was bij ons gewoon een goede reserve. Ik kan me indenken dat hij liever basis wilde spelen maar in die tijd hadden we Clasie; voor die keuze hoef je geen raketgeleerde te zijn. El Ghazi? Serieus? Die heeft twee jaartjes meegedaan in de jeugd.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:18 schreef Kuiver het volgende:
Feyenoord doet echt iets fout. Zodra een speler bij ons via de achterdeur vertrekt doet hij het ergens anders veel beter
Guyon Fernandez,Immers,Cabral,Vormer,El Ghazi,Janssen en zijn vast nog wel een paar die ik vergeten ben
Guyon Fernandez is transfervrij, halenquote:Op zondag 28 februari 2016 04:18 schreef Kuiver het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 08:41 schreef Caland het volgende:
Gelijk Biseswar terughalen, toppertje!!!!
Sisse .quote:Op zondag 28 februari 2016 04:18 schreef Kuiver het volgende:
Erwin Mulder (was goed in de kleedkamer)quote:Op zondag 28 februari 2016 04:18 schreef Kuiver het volgende:
Deze was geiler:quote:
Deze video bevat inhoud van Eredivisie CV, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.quote:
Oh, zit in buitenland dus kon 'm gewoon zien. Is een goal a la van Bronckhorst tegen Uruguay.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van Eredivisie CV, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.
Het spijt ons.
quote:
Die laatste zin, kan het nog krommer worden opgeschreven?quote:Op zondag 28 februari 2016 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Goed stukkie van de NOS over Anass
http://nos.nl/artikel/208(...)-alles-of-niets.html
Ik bedoel, wat?quote:Een nieuw alles een einde aan het niets. Voor even of altijd?
Laat de filosoof in je losquote:Op zondag 28 februari 2016 10:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die laatste zin, kan het nog krommer worden opgeschreven?
[..]
Ik bedoel, wat?
Zeker een goed stukkie, want het legt vrij goed bloot waar hij steeds tegenaan loopt: het aantrekken van middelmaat of minder en dat dan proberen te verbloemen met kutsmoezen.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Precies. Dat ze nu naar buiten komen met "een speciaal programma om fit te worden" is wel hét signaal wat er fout gaat. Als je dat nu pas kunt verzinnen, dan ben je geen topclub en wil je het ook niet zijn. Sterker nog, als spelers dan op eigen initiatief maar sterker proberen te worden, raken ze de aanvoerdersband kwijt.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:28 schreef De_Pel het volgende:
mooi man, dus ze claimen eigenlijk dat Clasie achachbar al 2 seizoenen niet fit genoeg is om 90 minuten te spelen, dus zit hij maar standaard op de tribune en speelt hij 110 minuten in bijna heel het seizoen. Sorry; i call bullshit.
Mee kan lopen? Heb ik hem nog niet zien doen, koppen bestaat voornamelijk uit doorkoppen naar z'n denkbeeldige vriendje. Waar hij zoveel krediet vandaan haalt? Geen idee.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:28 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Zeker een goed stukkie, want het legt vrij goed bloot waar hij steeds tegenaan loopt: het aantrekken van middelmaat of minder en dat dan proberen te verbloemen met kutsmoezen.
Ik heb hem maandag 90 minuten zien blijven gaan. Hij is fit, hij is scherp en hij scoort uit alle hoeken en standen, niet alleen uit kopballen bij matige aanvoer maar ook uit dribbels en rebounds.
Maar we gaan weer beginnen met iemand die alleen mee kan lopen en koppen. Zucht...
Cabralverlies is door Twente nog verhuurd geweest aan ado waar hij op de Bank terecht kwam en heeft zelfs nog het shirt van Willem II gedragen. Vorig jaar speelde hij bij jong Twente. En nu doet ie het een paar wedstrijden aardig en had Feyenoord hem nooit weg moeten doen? Serieus?quote:Op zondag 28 februari 2016 04:18 schreef Kuiver het volgende:
Ik ga uit van een voorzichtige 1-2 winst. Allebei kuyt.quote:
Ben jij niet helemaal lekker?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:40 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ga uit van een voorzichtige 1-2 winst. Allebei kuyt.
Dat klopt, ik ben ziek op dit moment.quote:
Dat ik vandaag niet ga billenknijpen omdat ik bij voorbaat al niks meer verwachtquote:
Nul nulletje denk.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben ziek op dit moment.![]()
Wat is je eigen voorspelling dan?
Mooi die opmerkingen van Van Bronckhorst over de fitheid van Achabar, daarom koos hij liever voor een spits die maximaal 5 keer per wedstrijd een balcontact had...quote:Op zondag 28 februari 2016 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Maar bij Utrecht winnen jullie toch altijd?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:47 schreef MPC60 het volgende:
Ik kan er gewoon niet bij dat we straks tien wedstrijden op rij niet gewonnen hebben.Kan er maar beter ook niet teveel over nadenken want dan word ik boos.
Zelfs met tien man de laatste keer.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar bij Utrecht winnen jullie toch altijd?
Dat valt wel mee, van de 45 gespeelde wedstrijden uit bij utrecht hebben we er 20 gewonnen volgens de statistieken die ik net bekeek.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar bij Utrecht winnen jullie toch altijd?
Dat zijn van die bijzondere records. Als de spelers dat zelf ook door hebben zal je zien dat dat net niet gaat lukken. Zal je uitgerekend vandaag winnen.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:47 schreef MPC60 het volgende:
Ik kan er gewoon niet bij dat we straks tien wedstrijden op rij niet gewonnen hebben.Kan er maar beter ook niet teveel over nadenken want dan word ik boos.
Geweldige tweet van Feyenoord net.twitter:Feyenoord twitterde op zondag 28-02-2016 om 10:37:57Feyenoord is sinds 2006 acht uitwedstrijden op rij ongeslagen tegen FC Utrecht (W4, G4). Meer over #utrfey: https://t.co/mgG6vmS2pY reageer retweet
Donderdag pas.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Verwacht dat we verliezen en dat de pleuris dan toch echt eens uit gaat breken. Ben klaar met die struisvogelpolitiek.
Tijd om weer een record te verbreken dus.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:03 schreef Caland het volgende:
Geweldige tweet van Feyenoord net.twitter:Feyenoord twitterde op zondag 28-02-2016 om 10:37:57Feyenoord is sinds 2006 acht uitwedstrijden op rij ongeslagen tegen FC Utrecht (W4, G4). Meer over #utrfey: https://t.co/mgG6vmS2pY reageer retweet
![]()
Dat Achahbar nog steeds niet is doorgebroken ligt ook voornamelijk aan zijn fysiek denk ik.. hij is niet gebouwd voor topvoetbal, oogt meer als een worstelaarquote:Op zondag 28 februari 2016 10:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mooi die opmerkingen van Van Bronckhorst over de fitheid van Achabar, daarom koos hij liever voor een spits die maximaal 5 keer per wedstrijd een balcontact had...
Tsjah kan best, maar als je alternatief Kramer is dan had ik toch maar voor de worstelaar gekozen..quote:Op zondag 28 februari 2016 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Achahbar nog steeds niet is doorgebroken ligt ook voornamelijk aan zijn fysiek denk ik.. hij is niet gebouwd voor topvoetbal, oogt meer als een worstelaar
Dit, die kerel is ook gewoon veel te zwaar. Als je naar zijn fotos kijkt pak m beet 2 jaar geleden en vergelijkt met nu is hij ontzettend aangekomen.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Achahbar nog steeds niet is doorgebroken ligt ook voornamelijk aan zijn fysiek denk ik.. hij is niet gebouwd voor topvoetbal, oogt meer als een worstelaar
Dan inderdaad beter een darter met anorexia.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een makkelijke middagquote:Op zondag 28 februari 2016 11:03 schreef Caland het volgende:
![]()
Goed stuk idd.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:55 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2016 11:03 schreef Caland het volgende:
![]()
Zeer herkenbaar gevoel, helaas.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:27 schreef groteknakworst het volgende:
Het zal ons gebeuren dat Twente ons nog inhaalt. Staan nu op zes punten....
Ik denk dat ik het dan niet meer trek om een seizoenskaart te nemen. Ik kan me niet meer scharen achter dit bestuur en ben vreselijk onmachtig om dat signaal uit te stralen.
Ik weet het gewoon niet meer.
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op zondag 28 februari 2016 12:27 schreef groteknakworst het volgende:
Ik denk dat ik het dan niet meer trek om een seizoenskaart te nemen. Ik kan me niet meer scharen achter dit bestuur en ben vreselijk onmachtig om dat signaal uit te stralen.
Ik weet het gewoon niet meer. Hoe kan je zoiets nou duidelijk maken als supporter, zonder een FRFC tokkie te zijn enerzijds of een weglopende jood anderzijds? Die onmacht. Ik ben er fysiek al dagen misselijk van.
Ik verleng sowieso weer, maar het wordt met de wedstrijd zwaarder om de trein in te stappen voor een reis van 2 uur...quote:Op zondag 28 februari 2016 12:27 schreef groteknakworst het volgende:
Ik denk dat ik het dan niet meer trek om een seizoenskaart te nemen. Ik kan me niet meer scharen achter dit bestuur en ben vreselijk onmachtig om dat signaal uit te stralen. Wat kan ik nou als simpel supportertje.
Ik weet het gewoon niet meer. Hoe kan je zoiets nou duidelijk maken als supporter, zonder een FRFC tokkie te zijn enerzijds of een weglopende jood anderzijds? Die onmacht. Ik ben er fysiek al dagen misselijk van.
Wow, waar kom jij vandaan dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik verleng sowieso weer, maar het wordt met de wedstrijd zwaarder om de trein in te stappen voor een reis van 2 uur...
Dat is het dus. Het is kiezen tussen twee kwaden.quote:
Respect.quote:
Vertrouwen houden dat de tokkie groepjes het voor je gaan opknappen.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:32 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Dat is het dus. Het is kiezen tussen twee kwaden.
De hele club is terminaal. Je wil opstaan tegen het bestuur. Maar ik kán gewoon niets. Wat moet je doen om hier als gewone supporter een signaal tegenover te kunnen zetten? Ik ben één persoon (wel één heel omvangrijke persoon, leg ik toch nog wat kilo's in de weegschaal, huehuehuehue). De verdeeldheid onder het legioen is groot en de initiatieven die genomen worden missen daadkracht. Bovendien kan ik me niet scharen achter de FRFC's van deze wereld. Te lachwekkend geworden.
Het enige daadkrachtige signaal dat ik kan bedenken, is massaal met zijn allen wedstrijdenlang wegblijven. En ik weet dat dat niet gaat gebeuren, want dat wil ik zelf al niet, en ik ben vrij koppig en zwart-wit (waarmee ik mezelf flink in de weg kan zitten). Laat staan het dagjesvolk dat er geen tering van begrijpt.
Wegblijven druist in tegen alles wat ik jaar-en-dag beleef als feyenoordsupporter. En dat geldt voor iedereen. Maar wat kan je in godsnaam anders. Ik kán niets.. Gudde. Nierkwaal bitte.
Als je uit Drenthe komt ben je voor FC HUNEBEDDEN, kanjerlul!quote:Op zondag 28 februari 2016 12:33 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee, oorspronkelijk kom ik zelfs uit Drenthe...
Verdeeldheid en gebrek aan organisatie onder Harde Kern en soortgelijk ("tokkies") is veel te omvangrijk man.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vertrouwen houden dat de tokkie groepjes het voor je gaan opknappen.
Het lijkt er sterk op dat je hier uit ervaring spreektquote:Op zondag 28 februari 2016 12:37 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Verdeeldheid en gebrek aan organisatie onder Harde Kern en soortgelijk ("tokkies") is veel te omvangrijk man.
De kans dat jij en ik Kate Upton en Jessica Alba dit jaar een beurt geven is groter dan de kans dat Gudde oprot. VVF, Geel, Gudde, het is allemaal een grote incestfamilie. En je begrijpt, in een incestfamilie kan je je zusnichtmoeder natuurlijk niet de deur wijzen, want dat vindt je broeroom die getrouwd is met haar niet leuk. Het moet toch vooral wel gezellig blijven in de familie heEn laten we elkaar vooral niet in de weg zitten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie vergelijking.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:37 schreef groteknakworst het volgende:
De kans dat jij en ik Kate Upton en Jessica Alba dit jaar een beurt geven is groter dan de kans dat Gudde oprot.
Klopt, ik ben wetenschapper van beroep en doe voornamelijk observaties in bepaalde wijken in Nijmegen.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op dat je hier uit ervaring spreekt
En als je dan ziet dat een redelijk rustige en ludieke protestmars zo de kop in wordt gedrukt dan nodigt dat ook niet uit om het nog eens te doen. #exitbestuurquote:Op zondag 28 februari 2016 12:37 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Verdeeldheid en gebrek aan organisatie onder Harde Kern en soortgelijk ("tokkies") is veel te omvangrijk man.
De kans dat jij en ik Kate Upton en Jessica Alba dit jaar een beurt geven is groter dan de kans dat Gudde oprot. VVF, Geel, Gudde, het is allemaal een grote incestfamilie. En je begrijpt, in een incestfamilie kan je je zusnichtmoeder natuurlijk niet de deur wijzen, want dat vindt je broeroom die getrouwd is met haar niet leuk. Het moet toch vooral wel gezellig blijven in de familie heEn laten we elkaar vooral niet in de weg zitten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:39 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Klopt, ik ben wetenschapper van beroep en doe voornamelijk observaties in bepaalde wijken in Nijmegen.
Vandaag en donderdag verliezen en de wereld kan er heel anders uit zien. Maar ik zit wél te hopen op winst vandaag en vooral ook donderdag, maar dan blijven ze wél zitten.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:37 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooit nog een sezoenkaartje voor BVO Emmen gehad, telt dat ook?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je uit Drenthe komt ben je voor FC HUNEBEDDEN, kanjerlul!
Ergens zou je haast gaan hopen dat we beide potten verliezen. Komt die rol van zelfkastijdingsexpert als feyenoordsupporter weer naar boven.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaag en donderdag verliezen en de wereld kan er heel anders uit zien. Maar ik zit wél te hopen op winst vandaag en vooral ook donderdag, maar dan blijven ze wél zitten.
Hm. Oké, ik snap je punt.
Ja, zoiets ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:48 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ergens zou je haast gaan hopen dat we beide potten verliezen. Komt die rol van zelfkastijdingsexpert als feyenoordsupporter weer naar boven.
OOOHHHH BRRAAA BRRAAAquote:Op zondag 28 februari 2016 12:39 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Klopt, ik ben wetenschapper van beroep en doe voornamelijk observaties in bepaalde wijken in Nijmegen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:39 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit een tokkie noemen. Dat zou onlogisch zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga me op dit soort momenten juist meer en meer achter groeperingen als FRFC scharen. Noem mij een tokkie, boeie.
Maar die lui die doen tenminste nog wát. Terwijl anderen weglopen (joden) of niks doen, of erger waar gelatenheid hoogtij viert.
Het komt er vaak kinderachtig uit maar op dit soort momenten heb je meer aan FRFC dan je in eerste instantie zou denken.
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit een tokkie noemen. Dat zou onlogisch zijn.
Heel apart ja dat we nog zo dicht op AZ staan. Volgens sommigen hier toch het best spelende team op aarde.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Mochten Heracles en AZ vandaag verliezen dan kunnen we bij winst op Utrecht gewoon weer 3e staan.
Whisfull thinking natuurlijk, ik zie het niet gebeuren, maar wel bizar dat die mogelijkheid er überhaupt nog inzit na 9 wedstrijden op rij zonder overwinning.
Az is gewoon het tegenovergestelde van Feyenoord. Drama eerste seizoenshelft en nu 8 gespeeld 24 punten.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel apart ja dat we nog zo dicht op AZ staan. Volgens sommigen hier toch het best spelende team op aarde.
Bij gelijkspel van Heracles zelfs alquote:Op zondag 28 februari 2016 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Mochten Heracles en AZ vandaag verliezen dan kunnen we bij winst op Utrecht gewoon weer 3e staan.
Whisfull thinking natuurlijk, ik zie het niet gebeuren, maar wel bizar dat die mogelijkheid er überhaupt nog inzit na 9 wedstrijden op rij zonder overwinning.
Verbaast me ook. Had het stijf uitverkocht verwacht.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:50 schreef Caland het volgende:
Er zijn trouwens nog genoeg kaarten voor donderdag te koop, opvallend.
Ik moest hier bijzonder hard om lachen.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:39 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:58 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Verbaast me ook. Had het stijf uitverkocht verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit hetzelfde als je achter Wilders scharen omdat je in de samenleving problemen ziet die te maken hebben met buitenlanders en asielzoekers.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga me op dit soort momenten juist meer en meer achter groeperingen als FRFC scharen. ¨-
Ik noem jou geen tokkie, ouwe reus.quote:Noem mij een tokkie, boeie.
Klopt, alleen wát ze doen gaat nooit effect sorteren.quote:Maar die lui die doen tenminste nog wát.
Kijk, daar valt het cliché weer. Ik heb voor het eerst ooit in mijn supportersbestaan begrip voor supporters die in onmacht weglopen. Wat kán je in godsnaam anders op dit moment om je afkeer kenbaar te maken.quote:Terwijl anderen weglopen (joden)
Dat is nou juist het probleem... Wat kunnen we doen.quote:of niks doen,
Ik merk dat de gelatenheid bij iedereen nu omslaat in boosheid. Dat is al een goede eerste stap.quote:of erger waar gelatenheid hoogtij viert.
Dat ben ik dus totaal niet met je eens. Ineffectief teringzooitje is het.quote:Het komt er vaak kinderachtig uit maar op dit soort momenten heb je meer aan FRFC dan je in eerste instantie zou denken.
Dit.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Az is gewoon het tegenovergestelde van Feyenoord. Drama eerste seizoenshelft en nu 8 gespeeld 24 punten.
#exitGiotwitter:fr12nl twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:05:06OPSTELLING | Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Van Beek, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena; Kuyt, Kramer en Elia. #utrFEY reageer retweet
Kramerquote:Op zondag 28 februari 2016 13:06 schreef Caland het volgende:
#exitGiotwitter:fr12nl twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:05:06OPSTELLING | Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Van Beek, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena; Kuyt, Kramer en Elia. #utrFEY reageer retweet
Kuyt weer op de flank, Veijinovic weer op 6. Ik ga niet eens kijken. DAT ZAL ZE LEREN!!quote:Op zondag 28 februari 2016 13:08 schreef Caland het volgende:
Weer minimaal 70 minuten naar die downhoofden van Vilhena en Kramer aankijken, genot.
Godverdomme, dit wordt weer anderhalfuur zelfkastijding.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:06 schreef Caland het volgende:
`Gewoon niet kijken joh.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godverdomme, dit wordt weer anderhalfuur zelfkastijding.
Oververmoeid naar het schijnt.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel opvallend dat Gustafson niet bij de selectie zit.
2 geloof ik, Vejinovic voor Tapia, Vilhena voor Bilal.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:15 schreef Caland het volgende:
Op hoeveel plaatsen is de opstelling nu weer gewijzigd?
Kuyt weer naar een andere positie.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2 geloof ik, Vejinovic voor Tapia, Vilhena voor Bilal.
Oh nee, meer zelfs, van beek er ook weer in, Nelom eruit, Karsdorp voor Nieuwkoop.
Van Beek er bij.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2 geloof ik, Vejinovic voor Tapia, Vilhena voor Bilal.
Oh nee, meer zelfs, van beek er ook weer in, Nelom eruit, Karsdorp voor Nieuwkoop.
Ondanks alles, ben ik blij dat ik in mijn gehele bestaan nog nooit heb hoeven zeggen "Gelukkig kan ik niet kijken".quote:Op zondag 28 februari 2016 13:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gelukkig kan ik niet kijken. [ afbeelding ]
Het is mij dit jaar prima bevallen bij Ajax-Feyenoord. Ga daar een jaarlijks terugkerend dingetje van maken.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks alles, ben ik blij dat ik in mijn gehele bestaan nog nooit heb hoeven zeggen "Gelukkig kan ik niet kijken".
Hoe slecht ook, alles wijkt voor Feyenoord
Dat heb ik de laatste jaren al niet zo meer eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks alles, ben ik blij dat ik in mijn gehele bestaan nog nooit heb hoeven zeggen "Gelukkig kan ik niet kijken".
Ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:22 schreef onlogisch het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
GIO__________________________________!
Wie verdedigt hem nog langer? Daar ga ik een ban voor aanvragen.
Ik kijk wel, maar zal wel wat ingetogen juichen. M'n oma word op dit moment in coma gebracht en zal (cru, maar hopelijk ivm lijden) snel sterven.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sterkte maatquote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk wel, maar zal wel wat ingetogen juichen. M'n oma word op dit moment in coma gebracht en zal (cru, maar hopelijk ivm lijden) snel sterven.
Sterkte.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk wel, maar zal wel wat ingetogen juichen. M'n oma word op dit moment in coma gebracht en zal (cru, maar hopelijk ivm lijden) snel sterven.
Sterkte jongen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Dit precies. Wat een kanjerdebiel. Ik ben ondertussen ook overtuigd: #exitgio. Deze opstelling is na de ontwikkeling de afgelopen weken krankzinnig en onverklaarbaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:09 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Kramer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kuyt niet op 10![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilhena weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veijinovic weer achterin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit om Dickie te laten zien dat hij de baas is ofzo?
Ik zou me eerder druk maken om het dikgedrukte dan het schuingedrukte.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat eeuwige wijzigen van de basisopstelling wordt ook vermoeiend.
Vilhena, El Ahmadi en Vejinovic opstellen...
Tevens mogen Kramer, Elia en Van Beek weer falen natuurlijk.
Niks tegen Van Beek, maar die is tegenwoordig niet bepaald foutloos.
Eens! Ook niet gekeken toen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is mij dit jaar prima bevallen bij Ajax-Feyenoord. Ga daar een jaarlijks terugkerend dingetje van maken.
Sterkte ouwe reus.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat komt omdat Kazim weg is. Anders had hij gewoon tribunetje gehangen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:33 schreef exile79 het volgende:
Enige lichtpuntje is dat Achabar niet op de tribune zit.
[..]
Oei, sterkte Scrummiequote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sterkte man, klote situatie.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met deze opstelling niet inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:44 schreef exile79 het volgende:
De directe concurrenten, Nec, Pec, Vitesse én Heracles verliezen dit weekend. Nou, dan winnen we zéker niet vandaag.
Zou Dick het ook niet zien zitten in Achahbar?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
FC Utrecht: Ruiter, Van de Maarel, Leeuwin, Kum, Ayoub, Strieder, Barazite, Letschert, Haller, Ramselaar, Joosten.
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena; Kuyt, Kramer en Elia
Godvergeten nog steeds geen Achabar.
Lijkt mij wel aangezien hij eindelijk eens een speler recht in de ogen kan kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou Dick het ook niet zien zitten in Achahbar?
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt mij wel aangezien hij eindelijk eens een speler recht in de ogen kan kijken.
Mantwitter:fr12nl twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:51:40Van Bronckhorst: ''De opstelling heeft grotendeels de basis van voor de winterstop. Ik ben bij deze namen uitgekomen'' (FOX) #utrFEY reageer retweet
Zo zie je maar, hij moddert maar wat aan.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:05 schreef Caland het volgende:
Mantwitter:fr12nl twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:51:40Van Bronckhorst: ''De opstelling heeft grotendeels de basis van voor de winterstop. Ik ben bij deze namen uitgekomen'' (FOX) #utrFEY reageer retweet
man
man
Zou Van Bronckhorst beseffen dat je meer durf in balbezit creëert door vastigheden in je team te slijpen?twitter:fr12nl twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:52:52Van Bronckhorst: ''Vergeleken met Roda heb ik gekozen voor meer voetbal op het middenveld. Ik wil meer durf en voetbal in balbezit'' #utrFEY reageer retweet
Van Bronckhorst doet maar watquote:Op zondag 28 februari 2016 14:07 schreef Caland het volgende:
Zou Van Bronckhorst beseffen dat je meer durf in balbezit creëert door vastigheden in je team te slijpen?twitter:fr12nl twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:52:52Van Bronckhorst: ''Vergeleken met Roda heb ik gekozen voor meer voetbal op het middenveld. Ik wil meer durf en voetbal in balbezit'' #utrFEY reageer retweet
Bahquote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar hij doet niet eens z'n best om er wat van te maken.quote:
Heeft hij volgens mij nooit gedaan ook. Is gewoon niet zo'n prater, voor de camera danquote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar hij doet niet eens z'n best om er wat van te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:31 schreef renwan het volgende:
Dit gaat 'm worden vandaag jongens!Gewoon met 0-10 oprollen die gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel weer een middagje lange ballen wordenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:32 schreef XSbig het volgende:
Ik word zo moe ook altijd van die trap naar voren gelijk.
Gelukkig hebben we snelheid voorin met Kramer en Kuyt.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal wel weer een middagje lange ballen worden
Klopt. Kan het bestuur tenminste een keer tegen de muur.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:36 schreef Buitendam het volgende:
Misschien maar beter ook dat het helemaal in elkaar dondert.
Gouden tip: die messen van Albert Heijn zijn i-de-aal om te snijden.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:37 schreef Caland het volgende:
Het strijdplan kan na 3 minuten alweer de prullenbak in en onze spelers zijn te apatisch om nu zelf een tandje bij te zetten.
Dit wordt genot
Lachwekkend inderdaad.quote:
Dit dus. Laat lekker de complete tering uitbreken. Word eens tijd.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:36 schreef Buitendam het volgende:
En de uitstraling van een Skoda automonteur.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:36 schreef TC03 het volgende:
Botteghin draaicirkel van een vrachtwagen.
Ik ga ondertussen ook er vanuit dat Feyenoord niet gaat eindigen in het linkerrijtjequote:Op zondag 28 februari 2016 14:37 schreef groteknakworst het volgende:
6 punten boven Twente. Die gaan ons nog inhalen
Niet alles kan de uitstraling van een Djoekie hebben, Witte. Snap jij ook.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de uitstraling van een Skoda automonteur.
Want dat was nog niet het geval?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:36 schreef Buitendam het volgende:
Dit zal hem leren.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:38 schreef groteknakworst het volgende:
GUDDE ROT OP, GUDDE ROT OP,
GUDDE GUDDE
GUDDE ROT OP
Had je vandaag gewonnen stond je... vierde ofzo? Nee dan is het aanmodderen. Je kan beter nu helemaal naar plek 10 afkelderen.quote:
Na AZ allemaal Albert Heijn messen met Gudde's naam er op over het hek van het maasgebouw pleurenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:37 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Gouden tip: die messen van Albert Heijn zijn i-de-aal om te snijden.
Feyenoord heeft Aad nodig Wittequote:Op zondag 28 februari 2016 14:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet alles kan de uitstraling van een Djoekie hebben, Witte. Snap jij ook.
Donderdag is veel praktischer. Vandaag wordt alleen de toon even gezet.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is de vraag of het vanavond al of donderdag pas los gaat. Of gewoon allebei natuurlijk.
Och och, zeg dat. Die speelt dan gewoon met vier verdedigers waarvan 1 doorschuivend, dus vijf. 1 spits die afzakt is dan in feite 7 en wat hangende spelers kom je eigenlijk uit op 12 en speel je dus iedere wedstrijden met minimaal 2 man meer dan de tegenstander.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Aad nodig Witte
Sterf eens met dit gezwam.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Och och, zeg dat. Die speelt dan gewoon met vier verdedigers waarvan 1 doorschuivend, dus vijf. 1 spits die afzakt is dan in feite 7 en wat hangende spelers kom je eigenlijk uit op 12 en speel je dus iedere wedstrijden met minimaal 2 man meer dan de tegenstander.
Paar minuten geleden had ie het nog over een mooie week.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Benieuwd hoe lijdzaam Gio dit keer de wedstrijd zal ondergaan.
Die zit ook als een angstig konijn op de bank hulpeloos te wezen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Och och, zeg dat. Die speelt dan gewoon met vier verdedigers waarvan 1 doorschuivend, dus vijf. 1 spits die afzakt is dan in feite 7 en wat hangende spelers kom je eigenlijk uit op 12 en speel je dus iedere wedstrijden met minimaal 2 man meer dan de tegenstander.
wat moet hij anders, dit was gewoon een pupillen foutquote:Op zondag 28 februari 2016 14:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Paar minuten geleden had ie het nog over een mooie week.
Met die tactiek wordt Feyenoord gewoon eerste.... van de subtop.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
goede postquote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef Mani89 het volgende:
Klaas waar ben je, dit topic heeft jouw enthousiasme en positiviteit nodig.
Ze zitten op dit moment in het peloton.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met die tactiek wordt Feyenoord gewoon eerste.... van de subtop.
Ik roep al vanaf dag één dat Karsdorp niet kan verdedigen. Sjaakbauer en Onlogisch vinden dit leuk.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef Typisch het volgende:
Je ziet nu ook al dat de tactiek totaal niet gaat werken, die nummer 5 van Utrecht dendert steeds over Karsdorp heen waardoor Van Beek onder druk komt door die gozer en er nog maar 2 verdedigers staan voor die 2 spitsen.
Tactiekgod.
Die is een zachte dood gestorven door overdaad aan schelden?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
waar is Klaasweetalles?
Die heeft vast een goede remedie/
Precies. Dan de Bacogod in de 83e voor Beekie, en met Hakkebar in de 88e.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bilal in de 79ste minuut er in doen.
Fijn, jij riep ook dat Boetius veel beter was en kon worden dan Depay.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:44 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ik roep al vanaf dag één dat Karsdorp niet kan verdedigen. Sjaakbauer en Onlogisch vinden dit leuk.
Dat krijg je als je Dickie na 3 dagen alweer buitenspel zet omdat je op je pikkie getrapt ben.quote:
Nee, ik riep dat Boëtius het niet slechter deed dan Depay en net zo goed een betere toekomst kon hebben. Gezien het gedrag van Depay niet onaannemelijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fijn, jij riep ook dat Boetius veel beter was en kon worden dan Depay.
Bedankt dat jij het ons even komt vertellen, profeet.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Syntix het volgende:
Mensen hier hebben nog steeds niet door dat feyenoord voor de winterstop echt veelste veel punten heeft gehaald en dat het daarom nog een vertekent beeld geeft.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Caland het volgende:
Oh Elia heeft kanker.
Rip aan de nabestaanden
Dat hebben we hier echt wel door hoor. En nou weer optyfen graag.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Syntix het volgende:
Mensen hier hebben nog steeds niet door dat feyenoord voor de winterstop echt veelste veel punten heeft gehaald en dat het daarom nog een vertekent beeld geeft.
In bepaalde stromingen van de Hindoestaanse cultuur scheert men zich helemaal kaal na dood van een geliefde meen ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Caland het volgende:
Oh Elia heeft kanker.
Rip aan de nabestaanden
Vilhena > Boetius zei ik altijd, die gaat ook veel verder komen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Nee, ik riep dat Boëtius het niet slechter deed dan Depay en net zo goed een betere toekomst kon hebben. Gezien het gedrag van Depay niet onaannemelijk.
En écht fantastisch doet hij het ook niet echt hé?
Was jij trouwens niet de grootste fan van Vilhena? Wat een stuk stront is dat zeg.
eens, scherpquote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Dickie na 3 dagen alweer buitenspel zet omdat je op je pikkie getrapt ben.
Dat zou een hoop verklaren.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Caland het volgende:
Oh Elia heeft kanker.
Rip aan de nabestaanden
Den Haagquote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
In bepaalde stromingen van de Hindoestaanse cultuur scheert men zich helemaal kaal na dood van een geliefde meen ik.
Waar komt die negert eigenlijk vandaan?
Ik heb andere dingen gelezen over Vilhenaquote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vilhena > Boetius zei ik altijd, die gaat ook veel verder komen.
Nee die Boëtius deed het echt goed inderdaad. Bij welke grote club speelt die nu haha.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Nee, ik riep dat Boëtius het niet slechter deed dan Depay en net zo goed een betere toekomst kon hebben. Gezien het gedrag van Depay niet onaannemelijk.
Depay doet het verder fantastisch natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee die Boëtius deed het echt goed inderdaad. Bij welke grote club speelt die nu haha.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt dat jij het ons even komt vertellen, profeet.
Goed dat dit bekend is bij jullie.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat hebben we hier echt wel door hoor. En nou weer optyfen graag.
In vergelijking met Boetius zit zelfs de carrière van Achahbar in de lift man. Geef gewoon je ongelijk toe.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:47 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Depay doet het verder fantastisch natuurlijk.
maargoed, zullen we het hier hebben over Feyenoord?
Nou nou nou nouquote:Op zondag 28 februari 2016 14:49 schreef Droopie het volgende:
Zondag maar gele vaatdoekjes meenemen.
Waarom ben ik ooit supporter geworden, verschrikkelijk dit
Mijn ongelijk dat Boëtius zijn belofte van het eerste seizoen niet waarmaakt? Dat ongelijk geef ik graag toe.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
In vergelijking met Boetius zit zelfs de carrière van Achahbar in de lift man. Geef gewoon je ongelijk toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |