quote:Op zondag 28 februari 2016 12:39 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Klopt, ik ben wetenschapper van beroep en doe voornamelijk observaties in bepaalde wijken in Nijmegen.
Ik zou jou nooit een tokkie noemen. Dat zou onlogisch zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga me op dit soort momenten juist meer en meer achter groeperingen als FRFC scharen. Noem mij een tokkie, boeie.
Maar die lui die doen tenminste nog wát. Terwijl anderen weglopen (joden) of niks doen, of erger waar gelatenheid hoogtij viert.
Het komt er vaak kinderachtig uit maar op dit soort momenten heb je meer aan FRFC dan je in eerste instantie zou denken.
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit een tokkie noemen. Dat zou onlogisch zijn.
Heel apart ja dat we nog zo dicht op AZ staan. Volgens sommigen hier toch het best spelende team op aarde.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Mochten Heracles en AZ vandaag verliezen dan kunnen we bij winst op Utrecht gewoon weer 3e staan.
Whisfull thinking natuurlijk, ik zie het niet gebeuren, maar wel bizar dat die mogelijkheid er überhaupt nog inzit na 9 wedstrijden op rij zonder overwinning.
Az is gewoon het tegenovergestelde van Feyenoord. Drama eerste seizoenshelft en nu 8 gespeeld 24 punten.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel apart ja dat we nog zo dicht op AZ staan. Volgens sommigen hier toch het best spelende team op aarde.
Bij gelijkspel van Heracles zelfs alquote:Op zondag 28 februari 2016 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Mochten Heracles en AZ vandaag verliezen dan kunnen we bij winst op Utrecht gewoon weer 3e staan.
Whisfull thinking natuurlijk, ik zie het niet gebeuren, maar wel bizar dat die mogelijkheid er überhaupt nog inzit na 9 wedstrijden op rij zonder overwinning.
Verbaast me ook. Had het stijf uitverkocht verwacht.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:50 schreef Caland het volgende:
Er zijn trouwens nog genoeg kaarten voor donderdag te koop, opvallend.
Ik moest hier bijzonder hard om lachen.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:39 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Klopt, ik ben wetenschapper van beroep en doe voornamelijk observaties in bepaalde wijken in Nijmegen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:58 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Verbaast me ook. Had het stijf uitverkocht verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit hetzelfde als je achter Wilders scharen omdat je in de samenleving problemen ziet die te maken hebben met buitenlanders en asielzoekers.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga me op dit soort momenten juist meer en meer achter groeperingen als FRFC scharen. ¨-
Ik noem jou geen tokkie, ouwe reus.quote:Noem mij een tokkie, boeie.
Klopt, alleen wát ze doen gaat nooit effect sorteren.quote:Maar die lui die doen tenminste nog wát.
Kijk, daar valt het cliché weer. Ik heb voor het eerst ooit in mijn supportersbestaan begrip voor supporters die in onmacht weglopen. Wat kán je in godsnaam anders op dit moment om je afkeer kenbaar te maken.quote:Terwijl anderen weglopen (joden)
Dat is nou juist het probleem... Wat kunnen we doen.quote:of niks doen,
Ik merk dat de gelatenheid bij iedereen nu omslaat in boosheid. Dat is al een goede eerste stap.quote:of erger waar gelatenheid hoogtij viert.
Dat ben ik dus totaal niet met je eens. Ineffectief teringzooitje is het.quote:Het komt er vaak kinderachtig uit maar op dit soort momenten heb je meer aan FRFC dan je in eerste instantie zou denken.
Dit.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Az is gewoon het tegenovergestelde van Feyenoord. Drama eerste seizoenshelft en nu 8 gespeeld 24 punten.
#exitGiotwitter:fr12nl twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:05:06OPSTELLING | Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Van Beek, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena; Kuyt, Kramer en Elia. #utrFEY reageer retweet
Kramerquote:Op zondag 28 februari 2016 13:06 schreef Caland het volgende:
#exitGiotwitter:fr12nl twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:05:06OPSTELLING | Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Van Beek, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena; Kuyt, Kramer en Elia. #utrFEY reageer retweet
Kuyt weer op de flank, Veijinovic weer op 6. Ik ga niet eens kijken. DAT ZAL ZE LEREN!!quote:Op zondag 28 februari 2016 13:08 schreef Caland het volgende:
Weer minimaal 70 minuten naar die downhoofden van Vilhena en Kramer aankijken, genot.
Godverdomme, dit wordt weer anderhalfuur zelfkastijding.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:06 schreef Caland het volgende:
`Gewoon niet kijken joh.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godverdomme, dit wordt weer anderhalfuur zelfkastijding.
Oververmoeid naar het schijnt.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel opvallend dat Gustafson niet bij de selectie zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |