Alleen steigerbouwers klagen over de lengte van een zin.quote:
De TT dekt prima de lading. Het is de harde realiteit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Suggestie voor TT; Code rood voor Gio, is dat wat misschien?
"Een ervaren coach is wat deze spelersgroep goed kan gebruiken. Nu het sportief moeilijk gaat, hebben we een coach met ervaring nodig en we geloven dat Advocaat deze groep naar de top 3 kan brengen"quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:50 schreef Vasion het volgende:
Advocaat gaat echt niet het baantje van Gio overnemen![]()
Hoe ziek zou dat zijn.
''Daarnaast speelt nog mee dat hij al twee keer eerder door ons is benaderd voor een functie als hoofdtrainer.''quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
"Een ervaren coach is wat deze spelersgroep goed kan gebruiken. Nu het sportief moeilijk gaat, hebben we een coach met ervaring nodig en we geloven dat Advocaat deze groep naar de top 3 kan brengen"
Het past prima in het totaalplaatje dat "complete failure" heet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef eight het volgende:
Wel vreemd dat de activiteiten van advocaat al zo snel zijn afgeschaald.
Jan Dirk Stouten mag dan wel continu benadrukken dat hij denkt dat Giovanni van Bronckhorst iemand is met een klein ego, maar ik kan me naar aanleiding van wat ik hierover heb gehoord, toch niet aan de indruk onttrekken dat Giovanni van Bronckhorst zich gepasseerd voelde, in zijn eer is aangetast of wat dan ook, en dat Dick Advocaat op zijn verzoek een stapje terug doet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:17 schreef eight het volgende:
Wel vreemd dat de activiteiten van advocaat al zo snel zijn afgeschaald.
Dat idee krijg ik ook. Waarschijnlijk vond hij advocaat te nadrukkelijk aanwezig op de trainingenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jan Dirk Stouten mag dan wel continu benadrukken dat hij denkt dat Giovanni van Bronckhorst iemand is met een klein ego, maar ik kan me naar aanleiding van wat ik hierover heb gehoord, toch niet aan de indruk onttrekken dat Giovanni van Bronckhorst zich gepasseerd voelde, in zijn eer is aangetast of wat dan ook, en dat Dick Advocaat op zijn verzoek een stapje terug doet.
Los van het feit of het al dan niet terecht zou zijn als Giovanni van Bronckhorst zich gepasseerd zou voelen.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:31 schreef eight het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook. Waarschijnlijk vond hij advocaat te nadrukkelijk aanwezig op de trainingen
Gio is allang niet meer bezig met de beste oplossing voor volgende wedstrijd, maar met de beste oplossing voor zijn toekomstige carrière.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:52 schreef Vasion het volgende:
Ik denk dat Gio het geen reet kan schelen wie er naast hem staat zolang er maar weer een wedstrijd wordt gewonnen.
No shit Sherlockquote:Op zondag 28 februari 2016 01:19 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat het morgen een bijzonder lastige wedstrijd zou kunnen gaan worden.
Nee, wordt een makkie. 3-0 voor ons, punten in de pocket.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:19 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat het morgen een bijzonder lastige wedstrijd zou kunnen gaan worden.
quote:Op zondag 28 februari 2016 04:18 schreef Kuiver het volgende:
Zelfs Cabral begint goed te spelen bij Twente
Feyenoord doet echt iets fout. Zodra een speler bij ons via de achterdeur vertrekt doet hij het ergens anders veel beter
Guyon Fernandez,Immers,Cabral,Vormer,El Ghazi,Janssen en zijn vast nog wel een paar die ik vergeten ben
Fernandez was gewoon middelmaat. Wel snel dus bruikbaar in omschakeling en zeker bruikbaar voor kleinere clubs. Immers brengt voetballend niks maar is een noeste werker, dus is bij kleinere clubs top. Cabral was en is veel te grillig voor een topclub, daar let je bij een kleinere club niet zo op dus dan schieten acties er meteen veel meer uit. Vergeleken met Cabral was Boetius tien klassen beter. Vormer was bij ons gewoon een goede reserve. Ik kan me indenken dat hij liever basis wilde spelen maar in die tijd hadden we Clasie; voor die keuze hoef je geen raketgeleerde te zijn. El Ghazi? Serieus? Die heeft twee jaartjes meegedaan in de jeugd.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:18 schreef Kuiver het volgende:
Feyenoord doet echt iets fout. Zodra een speler bij ons via de achterdeur vertrekt doet hij het ergens anders veel beter
Guyon Fernandez,Immers,Cabral,Vormer,El Ghazi,Janssen en zijn vast nog wel een paar die ik vergeten ben
Guyon Fernandez is transfervrij, halenquote:Op zondag 28 februari 2016 04:18 schreef Kuiver het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 08:41 schreef Caland het volgende:
Gelijk Biseswar terughalen, toppertje!!!!
Sisse .quote:Op zondag 28 februari 2016 04:18 schreef Kuiver het volgende:
Erwin Mulder (was goed in de kleedkamer)quote:Op zondag 28 februari 2016 04:18 schreef Kuiver het volgende:
Deze was geiler:quote:
Deze video bevat inhoud van Eredivisie CV, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.quote:
Oh, zit in buitenland dus kon 'm gewoon zien. Is een goal a la van Bronckhorst tegen Uruguay.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van Eredivisie CV, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.
Het spijt ons.
quote:
Die laatste zin, kan het nog krommer worden opgeschreven?quote:Op zondag 28 februari 2016 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Goed stukkie van de NOS over Anass
http://nos.nl/artikel/208(...)-alles-of-niets.html
Ik bedoel, wat?quote:Een nieuw alles een einde aan het niets. Voor even of altijd?
Laat de filosoof in je losquote:Op zondag 28 februari 2016 10:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die laatste zin, kan het nog krommer worden opgeschreven?
[..]
Ik bedoel, wat?
Zeker een goed stukkie, want het legt vrij goed bloot waar hij steeds tegenaan loopt: het aantrekken van middelmaat of minder en dat dan proberen te verbloemen met kutsmoezen.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Goed stukkie van de NOS over Anass
http://nos.nl/artikel/208(...)-alles-of-niets.html
Precies. Dat ze nu naar buiten komen met "een speciaal programma om fit te worden" is wel hét signaal wat er fout gaat. Als je dat nu pas kunt verzinnen, dan ben je geen topclub en wil je het ook niet zijn. Sterker nog, als spelers dan op eigen initiatief maar sterker proberen te worden, raken ze de aanvoerdersband kwijt.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:28 schreef De_Pel het volgende:
mooi man, dus ze claimen eigenlijk dat Clasie achachbar al 2 seizoenen niet fit genoeg is om 90 minuten te spelen, dus zit hij maar standaard op de tribune en speelt hij 110 minuten in bijna heel het seizoen. Sorry; i call bullshit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |