goede postquote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef Mani89 het volgende:
Klaas waar ben je, dit topic heeft jouw enthousiasme en positiviteit nodig.
Ze zitten op dit moment in het peloton.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met die tactiek wordt Feyenoord gewoon eerste.... van de subtop.
Ik roep al vanaf dag één dat Karsdorp niet kan verdedigen. Sjaakbauer en Onlogisch vinden dit leuk.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef Typisch het volgende:
Je ziet nu ook al dat de tactiek totaal niet gaat werken, die nummer 5 van Utrecht dendert steeds over Karsdorp heen waardoor Van Beek onder druk komt door die gozer en er nog maar 2 verdedigers staan voor die 2 spitsen.
Tactiekgod.
Die is een zachte dood gestorven door overdaad aan schelden?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
waar is Klaasweetalles?
Die heeft vast een goede remedie/
Precies. Dan de Bacogod in de 83e voor Beekie, en met Hakkebar in de 88e.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bilal in de 79ste minuut er in doen.
Fijn, jij riep ook dat Boetius veel beter was en kon worden dan Depay.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:44 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Ik roep al vanaf dag één dat Karsdorp niet kan verdedigen. Sjaakbauer en Onlogisch vinden dit leuk.
Dat krijg je als je Dickie na 3 dagen alweer buitenspel zet omdat je op je pikkie getrapt ben.quote:
Nee, ik riep dat Boëtius het niet slechter deed dan Depay en net zo goed een betere toekomst kon hebben. Gezien het gedrag van Depay niet onaannemelijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fijn, jij riep ook dat Boetius veel beter was en kon worden dan Depay.
Bedankt dat jij het ons even komt vertellen, profeet.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Syntix het volgende:
Mensen hier hebben nog steeds niet door dat feyenoord voor de winterstop echt veelste veel punten heeft gehaald en dat het daarom nog een vertekent beeld geeft.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Caland het volgende:
Oh Elia heeft kanker.
Rip aan de nabestaanden
Dat hebben we hier echt wel door hoor. En nou weer optyfen graag.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Syntix het volgende:
Mensen hier hebben nog steeds niet door dat feyenoord voor de winterstop echt veelste veel punten heeft gehaald en dat het daarom nog een vertekent beeld geeft.
In bepaalde stromingen van de Hindoestaanse cultuur scheert men zich helemaal kaal na dood van een geliefde meen ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Caland het volgende:
Oh Elia heeft kanker.
Rip aan de nabestaanden
Vilhena > Boetius zei ik altijd, die gaat ook veel verder komen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Nee, ik riep dat Boëtius het niet slechter deed dan Depay en net zo goed een betere toekomst kon hebben. Gezien het gedrag van Depay niet onaannemelijk.
En écht fantastisch doet hij het ook niet echt hé?
Was jij trouwens niet de grootste fan van Vilhena? Wat een stuk stront is dat zeg.
eens, scherpquote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Dickie na 3 dagen alweer buitenspel zet omdat je op je pikkie getrapt ben.
Dat zou een hoop verklaren.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Caland het volgende:
Oh Elia heeft kanker.
Rip aan de nabestaanden
Den Haagquote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
In bepaalde stromingen van de Hindoestaanse cultuur scheert men zich helemaal kaal na dood van een geliefde meen ik.
Waar komt die negert eigenlijk vandaan?
Ik heb andere dingen gelezen over Vilhenaquote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vilhena > Boetius zei ik altijd, die gaat ook veel verder komen.
Nee die Boëtius deed het echt goed inderdaad. Bij welke grote club speelt die nu haha.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Nee, ik riep dat Boëtius het niet slechter deed dan Depay en net zo goed een betere toekomst kon hebben. Gezien het gedrag van Depay niet onaannemelijk.
Depay doet het verder fantastisch natuurlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee die Boëtius deed het echt goed inderdaad. Bij welke grote club speelt die nu haha.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt dat jij het ons even komt vertellen, profeet.
Goed dat dit bekend is bij jullie.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat hebben we hier echt wel door hoor. En nou weer optyfen graag.
In vergelijking met Boetius zit zelfs de carrière van Achahbar in de lift man. Geef gewoon je ongelijk toe.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:47 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Depay doet het verder fantastisch natuurlijk.
maargoed, zullen we het hier hebben over Feyenoord?
Nou nou nou nouquote:Op zondag 28 februari 2016 14:49 schreef Droopie het volgende:
Zondag maar gele vaatdoekjes meenemen.
Waarom ben ik ooit supporter geworden, verschrikkelijk dit
Mijn ongelijk dat Boëtius zijn belofte van het eerste seizoen niet waarmaakt? Dat ongelijk geef ik graag toe.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
In vergelijking met Boetius zit zelfs de carrière van Achahbar in de lift man. Geef gewoon je ongelijk toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |