Sterkte.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk wel, maar zal wel wat ingetogen juichen. M'n oma word op dit moment in coma gebracht en zal (cru, maar hopelijk ivm lijden) snel sterven.
Oei, sterkte Scrummiequote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk wel, maar zal wel wat ingetogen juichen. M'n oma word op dit moment in coma gebracht en zal (cru, maar hopelijk ivm lijden) snel sterven.
Sterkte man, klote situatie.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met deze opstelling niet inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:44 schreef exile79 het volgende:
De directe concurrenten, Nec, Pec, Vitesse én Heracles verliezen dit weekend. Nou, dan winnen we zéker niet vandaag.
Zou Dick het ook niet zien zitten in Achahbar?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
FC Utrecht: Ruiter, Van de Maarel, Leeuwin, Kum, Ayoub, Strieder, Barazite, Letschert, Haller, Ramselaar, Joosten.
Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena; Kuyt, Kramer en Elia
Godvergeten nog steeds geen Achabar.
Lijkt mij wel aangezien hij eindelijk eens een speler recht in de ogen kan kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou Dick het ook niet zien zitten in Achahbar?
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt mij wel aangezien hij eindelijk eens een speler recht in de ogen kan kijken.
Mantwitter:fr12nl twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:51:40Van Bronckhorst: ''De opstelling heeft grotendeels de basis van voor de winterstop. Ik ben bij deze namen uitgekomen'' (FOX) #utrFEY reageer retweet
Zo zie je maar, hij moddert maar wat aan.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:05 schreef Caland het volgende:
Mantwitter:fr12nl twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:51:40Van Bronckhorst: ''De opstelling heeft grotendeels de basis van voor de winterstop. Ik ben bij deze namen uitgekomen'' (FOX) #utrFEY reageer retweet
man
man
Zou Van Bronckhorst beseffen dat je meer durf in balbezit creëert door vastigheden in je team te slijpen?twitter:fr12nl twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:52:52Van Bronckhorst: ''Vergeleken met Roda heb ik gekozen voor meer voetbal op het middenveld. Ik wil meer durf en voetbal in balbezit'' #utrFEY reageer retweet
Van Bronckhorst doet maar watquote:Op zondag 28 februari 2016 14:07 schreef Caland het volgende:
Zou Van Bronckhorst beseffen dat je meer durf in balbezit creëert door vastigheden in je team te slijpen?twitter:fr12nl twitterde op zondag 28-02-2016 om 13:52:52Van Bronckhorst: ''Vergeleken met Roda heb ik gekozen voor meer voetbal op het middenveld. Ik wil meer durf en voetbal in balbezit'' #utrFEY reageer retweet
Bahquote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |