Mee kan lopen? Heb ik hem nog niet zien doen, koppen bestaat voornamelijk uit doorkoppen naar z'n denkbeeldige vriendje. Waar hij zoveel krediet vandaan haalt? Geen idee.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:28 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Zeker een goed stukkie, want het legt vrij goed bloot waar hij steeds tegenaan loopt: het aantrekken van middelmaat of minder en dat dan proberen te verbloemen met kutsmoezen.
Ik heb hem maandag 90 minuten zien blijven gaan. Hij is fit, hij is scherp en hij scoort uit alle hoeken en standen, niet alleen uit kopballen bij matige aanvoer maar ook uit dribbels en rebounds.
Maar we gaan weer beginnen met iemand die alleen mee kan lopen en koppen. Zucht...
Cabralverlies is door Twente nog verhuurd geweest aan ado waar hij op de Bank terecht kwam en heeft zelfs nog het shirt van Willem II gedragen. Vorig jaar speelde hij bij jong Twente. En nu doet ie het een paar wedstrijden aardig en had Feyenoord hem nooit weg moeten doen? Serieus?quote:Op zondag 28 februari 2016 04:18 schreef Kuiver het volgende:
Zelfs Cabral begint goed te spelen bij Twente
Feyenoord doet echt iets fout. Zodra een speler bij ons via de achterdeur vertrekt doet hij het ergens anders veel beter
Guyon Fernandez,Immers,Cabral,Vormer,El Ghazi,Janssen en zijn vast nog wel een paar die ik vergeten ben
Ik ga uit van een voorzichtige 1-2 winst. Allebei kuyt.quote:
Ben jij niet helemaal lekker?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:40 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ga uit van een voorzichtige 1-2 winst. Allebei kuyt.
Dat klopt, ik ben ziek op dit moment.quote:
Dat ik vandaag niet ga billenknijpen omdat ik bij voorbaat al niks meer verwachtquote:
Nul nulletje denk.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben ziek op dit moment.![]()
Wat is je eigen voorspelling dan?
Mooi die opmerkingen van Van Bronckhorst over de fitheid van Achabar, daarom koos hij liever voor een spits die maximaal 5 keer per wedstrijd een balcontact had...quote:Op zondag 28 februari 2016 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Goed stukkie van de NOS over Anass
http://nos.nl/artikel/208(...)-alles-of-niets.html
Maar bij Utrecht winnen jullie toch altijd?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:47 schreef MPC60 het volgende:
Ik kan er gewoon niet bij dat we straks tien wedstrijden op rij niet gewonnen hebben.Kan er maar beter ook niet teveel over nadenken want dan word ik boos.
Zelfs met tien man de laatste keer.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar bij Utrecht winnen jullie toch altijd?
Dat valt wel mee, van de 45 gespeelde wedstrijden uit bij utrecht hebben we er 20 gewonnen volgens de statistieken die ik net bekeek.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar bij Utrecht winnen jullie toch altijd?
Dat zijn van die bijzondere records. Als de spelers dat zelf ook door hebben zal je zien dat dat net niet gaat lukken. Zal je uitgerekend vandaag winnen.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:47 schreef MPC60 het volgende:
Ik kan er gewoon niet bij dat we straks tien wedstrijden op rij niet gewonnen hebben.Kan er maar beter ook niet teveel over nadenken want dan word ik boos.
Geweldige tweet van Feyenoord net.twitter:Feyenoord twitterde op zondag 28-02-2016 om 10:37:57Feyenoord is sinds 2006 acht uitwedstrijden op rij ongeslagen tegen FC Utrecht (W4, G4). Meer over #utrfey: https://t.co/mgG6vmS2pY reageer retweet
Donderdag pas.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Verwacht dat we verliezen en dat de pleuris dan toch echt eens uit gaat breken. Ben klaar met die struisvogelpolitiek.
Tijd om weer een record te verbreken dus.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:03 schreef Caland het volgende:
Geweldige tweet van Feyenoord net.twitter:Feyenoord twitterde op zondag 28-02-2016 om 10:37:57Feyenoord is sinds 2006 acht uitwedstrijden op rij ongeslagen tegen FC Utrecht (W4, G4). Meer over #utrfey: https://t.co/mgG6vmS2pY reageer retweet
![]()
Dat Achahbar nog steeds niet is doorgebroken ligt ook voornamelijk aan zijn fysiek denk ik.. hij is niet gebouwd voor topvoetbal, oogt meer als een worstelaarquote:Op zondag 28 februari 2016 10:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mooi die opmerkingen van Van Bronckhorst over de fitheid van Achabar, daarom koos hij liever voor een spits die maximaal 5 keer per wedstrijd een balcontact had...
Tsjah kan best, maar als je alternatief Kramer is dan had ik toch maar voor de worstelaar gekozen..quote:Op zondag 28 februari 2016 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Achahbar nog steeds niet is doorgebroken ligt ook voornamelijk aan zijn fysiek denk ik.. hij is niet gebouwd voor topvoetbal, oogt meer als een worstelaar
Dit, die kerel is ook gewoon veel te zwaar. Als je naar zijn fotos kijkt pak m beet 2 jaar geleden en vergelijkt met nu is hij ontzettend aangekomen.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Achahbar nog steeds niet is doorgebroken ligt ook voornamelijk aan zijn fysiek denk ik.. hij is niet gebouwd voor topvoetbal, oogt meer als een worstelaar
Dan inderdaad beter een darter met anorexia.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een makkelijke middagquote:Op zondag 28 februari 2016 11:03 schreef Caland het volgende:
![]()
Goed stuk idd.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Goed stukkie van de NOS over Anass
http://nos.nl/artikel/208(...)-alles-of-niets.html
quote:Op zondag 28 februari 2016 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2016 11:03 schreef Caland het volgende:
![]()
Zeer herkenbaar gevoel, helaas.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:27 schreef groteknakworst het volgende:
Het zal ons gebeuren dat Twente ons nog inhaalt. Staan nu op zes punten....
Ik denk dat ik het dan niet meer trek om een seizoenskaart te nemen. Ik kan me niet meer scharen achter dit bestuur en ben vreselijk onmachtig om dat signaal uit te stralen.
Ik weet het gewoon niet meer.
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op zondag 28 februari 2016 12:27 schreef groteknakworst het volgende:
Ik denk dat ik het dan niet meer trek om een seizoenskaart te nemen. Ik kan me niet meer scharen achter dit bestuur en ben vreselijk onmachtig om dat signaal uit te stralen.
Ik weet het gewoon niet meer. Hoe kan je zoiets nou duidelijk maken als supporter, zonder een FRFC tokkie te zijn enerzijds of een weglopende jood anderzijds? Die onmacht. Ik ben er fysiek al dagen misselijk van.
Ik verleng sowieso weer, maar het wordt met de wedstrijd zwaarder om de trein in te stappen voor een reis van 2 uur...quote:Op zondag 28 februari 2016 12:27 schreef groteknakworst het volgende:
Ik denk dat ik het dan niet meer trek om een seizoenskaart te nemen. Ik kan me niet meer scharen achter dit bestuur en ben vreselijk onmachtig om dat signaal uit te stralen. Wat kan ik nou als simpel supportertje.
Ik weet het gewoon niet meer. Hoe kan je zoiets nou duidelijk maken als supporter, zonder een FRFC tokkie te zijn enerzijds of een weglopende jood anderzijds? Die onmacht. Ik ben er fysiek al dagen misselijk van.
Wow, waar kom jij vandaan dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik verleng sowieso weer, maar het wordt met de wedstrijd zwaarder om de trein in te stappen voor een reis van 2 uur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |