2 geloof ik, Vejinovic voor Tapia, Vilhena voor Bilal.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:15 schreef Caland het volgende:
Op hoeveel plaatsen is de opstelling nu weer gewijzigd?
Kuyt weer naar een andere positie.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2 geloof ik, Vejinovic voor Tapia, Vilhena voor Bilal.
Oh nee, meer zelfs, van beek er ook weer in, Nelom eruit, Karsdorp voor Nieuwkoop.
Van Beek er bij.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2 geloof ik, Vejinovic voor Tapia, Vilhena voor Bilal.
Oh nee, meer zelfs, van beek er ook weer in, Nelom eruit, Karsdorp voor Nieuwkoop.
Ondanks alles, ben ik blij dat ik in mijn gehele bestaan nog nooit heb hoeven zeggen "Gelukkig kan ik niet kijken".quote:Op zondag 28 februari 2016 13:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gelukkig kan ik niet kijken. [ afbeelding ]
Het is mij dit jaar prima bevallen bij Ajax-Feyenoord. Ga daar een jaarlijks terugkerend dingetje van maken.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks alles, ben ik blij dat ik in mijn gehele bestaan nog nooit heb hoeven zeggen "Gelukkig kan ik niet kijken".
Hoe slecht ook, alles wijkt voor Feyenoord
Dat heb ik de laatste jaren al niet zo meer eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks alles, ben ik blij dat ik in mijn gehele bestaan nog nooit heb hoeven zeggen "Gelukkig kan ik niet kijken".
Ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:22 schreef onlogisch het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
GIO__________________________________!
Wie verdedigt hem nog langer? Daar ga ik een ban voor aanvragen.
Ik kijk wel, maar zal wel wat ingetogen juichen. M'n oma word op dit moment in coma gebracht en zal (cru, maar hopelijk ivm lijden) snel sterven.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sterkte maatquote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk wel, maar zal wel wat ingetogen juichen. M'n oma word op dit moment in coma gebracht en zal (cru, maar hopelijk ivm lijden) snel sterven.
Sterkte.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk wel, maar zal wel wat ingetogen juichen. M'n oma word op dit moment in coma gebracht en zal (cru, maar hopelijk ivm lijden) snel sterven.
Sterkte jongen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit precies. Wat een kanjerdebiel. Ik ben ondertussen ook overtuigd: #exitgio. Deze opstelling is na de ontwikkeling de afgelopen weken krankzinnig en onverklaarbaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:09 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Kramer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kuyt niet op 10![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilhena weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veijinovic weer achterin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit om Dickie te laten zien dat hij de baas is ofzo?
Ik zou me eerder druk maken om het dikgedrukte dan het schuingedrukte.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat eeuwige wijzigen van de basisopstelling wordt ook vermoeiend.
Vilhena, El Ahmadi en Vejinovic opstellen...
Tevens mogen Kramer, Elia en Van Beek weer falen natuurlijk.
Niks tegen Van Beek, maar die is tegenwoordig niet bepaald foutloos.
Eens! Ook niet gekeken toen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is mij dit jaar prima bevallen bij Ajax-Feyenoord. Ga daar een jaarlijks terugkerend dingetje van maken.
Sterkte ouwe reus.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat komt omdat Kazim weg is. Anders had hij gewoon tribunetje gehangen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:33 schreef exile79 het volgende:
Enige lichtpuntje is dat Achabar niet op de tribune zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |