Waarom zijn de linksen altijd uit op totale ontmanteling van Nederland?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende: Als ze ineens allemaal onder een lawine terecht komen vergroot dat wel enorm de kans dat we gewoon een republiek worden.
quote:
Wie is links dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zijn de linksen altijd uit op totale ontmanteling van Nederland?
Tevens voeg je willekeurige Engelse woorden in de zinnen van je.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik herhaal gewoon random meningen en stadpunten tegenwoordig, dat weet je wel.
Dat is nog wel het leukst om te doen. Tevens een self fulfilling prophecy.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tevens voeg je willekeurige Engelse woorden in de zinnen van je.
Ik ben ongelooflijk haribo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:32 schreef Heilwasser het volgende:
Kaas- is D66'er, dus onuitstaanbaar midden.
Ja door lieden als Euribob, Robin en Klopkoekie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel verfrissend dan. Meestal wordt me het tegenovergestelde verweten.
En Karl Marx.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja door lieden als Euribob, Robin en Klopkoekie.
Telt niet inderdaad. Maar jij valt ook wel een beetje onder het rijtje mensen van wie zo'n uitspraak niet telt, christengekkie van me.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja door lieden als Euribob, Robin en Klopkoekie.
Hij ziet eruit als een persoon die veel in de zon werkt.quote:
Oke Silvio.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een persoon die veel in de zon werkt.
We missen Silvio allemaal. Tijdens zijn bewind was Europa nog helemaal in orde.quote:
Dat is gewoon Reya.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een persoon die veel in de zon werkt.
Dit is wel waar. Maar de linkse rechters (contractio in terminis?) moesten het weer verpesten onder het mom van "progressie".quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
We missen Silvio allemaal. Tijdens zijn bewind was Europa nog helemaal in orde.
Sommige vooruitgang is goed, sommige verandering is vooruitgang, niet alle verandering is goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Maar de linkse rechters (contractio in terminis?) moesten het weer verpesten onder het mom van "progressie".
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Sommige vooruitgang is goed, sommige verandering is vooruitgang, niet alle verandering is goed.
Kijk maar naar de Arabische Lente.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Sommige vooruitgang is goed, sommige verandering is vooruitgang, niet alle verandering is goed.
Maar Tunesië dan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de Arabische Lente.
Elk normaal mens is dat. Wie is die kerel in je plaatje?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:46 schreef robin007bond het volgende:
Wel tof dat je tegen de monarchie bent Kaas.
Bovendien verandert alles continu.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de Arabische Lente.
Klopt, je ziet dat die Arabische Lente wat dat betreft ook nooit bestaan heeft. Het was gewoon een revolutie in verschillende landen. De revolutie is in elk land totaal anders verlopen en heeft andere consequenties. Maar wij in het Westen zien de Arabische wereld al heel snel als één geheel.quote:
Anders zou het ook maar een saaie bedoeling zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Bovendien verandert alles continu.
Vooral het effect in Syrië was nogal heftig.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, je ziet dat die Arabische Lente wat dat betreft ook nooit bestaan heeft. Het was gewoon een revolutie in verschillende landen. De revolutie is in elk land totaal anders verlopen en heeft andere consequenties.
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Parentiquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elk normaal mens is dat. Wie is die kerel in je plaatje?
'Normaal', net als een bepaalde levensstijl.quote:
Høken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
'Normaal', net als een bepaalde levensstijl.
Waarom is hij je nieuwe afgod?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Parenti
Lekker overal een klassenstrijd in zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Parenti
Maar dat is niet het gevolg van de revolutie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
Tunesie heeft grote problemen door instorten van het toerisme na IS-aanslagen.
Of gewoon één van die honderd belwinkels in de stad.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:51 schreef Friek_ het volgende:
eBay lijkt me toch de goedkoopste optie voor zo'n crappy iPhone-hoesje?
Ik heb het niet zo op extreme persoonsverheerlijking, maar ik vond zijn boek (Democracy for the Few) erg goed en kijk graag zijn praatjes.quote:
The Killing of a Nation?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op extreme persoonsverheerlijking, maar ik vond zijn boek erg goed en kijk graag zijn praatjes.Al ben ik het niet met alles eens wat hij zegt (bijv. sommige complottheorieën die hij aanhangt). Ik vind het vooral dapper hoe hij zijn carrière op het spel heeft gezet voor zijn activisme.
Smartphonehoesjes.nlquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:51 schreef Friek_ het volgende:
eBay lijkt me toch de goedkoopste optie voor zo'n crappy iPhone-hoesje?
Democracy for the Few (in het Nederlands Democratie voor de Elite)quote:
Heb er al eentje besteld voor het baanbrekende bedrag van 2,61 euro.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Of gewoon één van die honderd belwinkels in de stad.
Wil je naar Triodos?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:55 schreef robin007bond het volgende:
Zijn er hier mensen die overgestapt zijn van bank en die ik een vraag hierover kan stellen?
2 jaar geleden naar ING, want ABN had geen mobiel internetbankieren destijds.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:55 schreef robin007bond het volgende:
Zijn er hier mensen die overgestapt zijn van bank en die ik een vraag hierover kan stellen?
Ik heb nu een ASN betaalrekening, maar wil stoppen met het gebruik van ING. Je hebt een bankoverstapservice, je oude rekening raakt bevroren en alle betalingen worden doorgeleid naar je nieuwe rekening.quote:
Ik niet. Wil niet weg en kan ook niet weg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:55 schreef robin007bond het volgende:
Gewoon bij alles wat automatisch van je rekening afschrijft online een ander rekeningnummer opgeven en daarna je ING rekening leegtrekken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nu een ASN betaalrekening, maar wil stoppen met het gebruik van ING. Je hebt een bankoverstapservice, je oude rekening raakt bevroren en alle betalingen worden doorgeleid naar je nieuwe rekening.
Maar.. Je saldo moet je eerst dus overboeken naar je nieuwe rekening. Echter ben ik bang dat ik in de tussentijd net een rekening krijg en daar dan niet genoeg geld voor heb doordat mijn saldo dan op 0 staat.
Zou kunnen. Maar voor de zekerheid ga ik ze maandag nog even bellen hierover.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gewoon bij alles wat automatisch van je rekening afschrijft online een ander rekeningnummer opgeven en daarna je ING rekening leegtrekken.
Als ze je nieuwe rekeningnummer hebben is het hun verantwoording dat ze daarvan incasseren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar voor de zekerheid ga ik ze maandag nog even bellen hierover.
Ah, dat is wel een goede reden om hem in je plaatje op Fok te zetten ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op extreme persoonsverheerlijking, maar ik vond zijn boek (Democracy for the Few) erg goed en kijk graag zijn praatjes.Al ben ik het niet met alles eens wat hij zegt (bijv. sommige complottheorieën die hij aanhangt). Ik vind het vooral dapper hoe hij zijn carrière op het spel heeft gezet voor zijn activisme.
Waarom jij kazen, Kaas?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, dat is wel een goede reden om hem in je plaatje op Fok te zetten ja.
Ook geen Robin.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En waarom dat? Ik heb toch ook geen James Bond in mijn UI.
Neem mij vooral niet te serieus is inderdaad wel iets wat ik je serieus kan aanbevelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Telt niet inderdaad. Maar jij valt ook wel een beetje onder het rijtje mensen van wie zo'n uitspraak niet telt, christengekkie van me.
Ik dacht het één artikel was. Vond het al zo'n rare tekst.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:26 schreef robin007bond het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)e-oekraine~a4251916/
Oh jee, een ingezonden brief van iemand met een menigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:26 schreef robin007bond het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)e-oekraine~a4251916/
Oké. Ik vond het wel interessant dat het Transnational Institute dus ook een NEE-campagne voert. De neoliberalisatie van Oekraïne.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh jee, een ingezonden brief van iemand met een menig
Je kan alles wel afkeuren omdat het neoliberaal zou zijn. Dat is een beetje een hol begrip geworden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké. Ik vond het wel interessant dat het Transnational Institute dus ook een NEE-campagne voert. De neoliberalisatie van Oekraïne.
De linkse versie van het "cultureel-marxisme". Alles wat je niet zint flikker je onder dat begrip. Zo zijn zowel de neoliberalen als de cultuur-marxisten schuldig aan zowel de vluchtelingencrisis als het slechte spel bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je kan alles wel afkeuren omdat het neoliberaal zou zijn. Dat is een beetje een hol begrip geworden.
Dat voetbalcoaches links zijn is wel duidelijk. Het gaat altijd om het collectief bij die lui.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
De linkse versie van het "cultureel-marxisme". Alles wat je niet zint flikker je onder dat begrip. Zo zijn zowel de neoliberalen als de cultuur-marxisten schuldig aan zowel de vluchtelingencrisis als het slechte spel bij Feyenoord.
Hihi.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat voetbalcoaches links zijn is wel duidelijk. Het gaat altijd om het collectief bij die lui.
Precies.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
De linkse versie van het "cultureel-marxisme". Alles wat je niet zint flikker je onder dat begrip. Zo zijn zowel de neoliberalen als de cultuur-marxisten schuldig aan zowel de vluchtelingencrisis als het slechte spel bij Feyenoord.
Dan zouden officieren ook links zijn. Wat natuurlijk niet zo is, linkse officieren wacht de krijgsraad.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat voetbalcoaches links zijn is wel duidelijk. Het gaat altijd om het collectief bij die lui.
Het begrip wordt gewoon in de wetenschappelijke literatuur erkend.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je kan alles wel afkeuren omdat het neoliberaal zou zijn. Dat is een beetje een hol begrip geworden.
Maar zelden in de juiste context gebruikt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het begrip wordt gewoon in de wetenschappelijke literatuur erkent.
Ja, maar het wordt veel te snel gebruikt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het begrip wordt gewoon in de wetenschappelijke literatuur erkent.
Soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar zelden in de juiste context gebruikt.
Maakt het nog uit waar de Oekraïense burger meer van profiteert of is dat irrelevant voor deze keuze?quote:
Zoals jij extreem links bent dus?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:07 schreef Gutmensch het volgende:
Met liberalisme is sowieso niets mis, onze hele westerse samenleving is er op gebaseerd.
Neoliberalen zijn een soort van liberale extremisten, en extremisme, lieve kijkbuiskinderen, is altijd verkeerd.
Als je mij extreem links vindt is er vooral een steekje aan jou los.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zoals jij extreem links bent dus?
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je mij extreem links vindt is er vooral een steekje aan jou los.
Frans Timmermansquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:11 schreef Gutmensch het volgende:
Ik ben net zo extreem-links als Frans Timmermans.
Zou een goede vriend van je kunnen zijn.quote:
Het zal wel meespelen toch? Onrust en instabiliteit (en wat aanslagen) zijn nooit erg goed voor het toerisme.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dat is niet het gevolg van de revolutie.
Uiteraard niet. Maar de vraag is natuurlijk of het al of niet hebben van een revolutie in Tunesië van invloed is op het bestaan van aanslagen in dat land. Als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het zal wel meespelen toch? Onrust en instabiliteit (en wat aanslagen) zijn nooit erg goed voor het toerisme.
Ik snap wat je bedoelt en ik denk dat het verband er ergens wel is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar de vraag is natuurlijk of het al of niet hebben van een revolutie in Tunesië van invloed is op het bestaan van aanslagen in dat land. Als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt veel te snel gebruikt.
Om te zeggen dat dat associatieverdrag van Oekraïne een neoliberale staat maakt is koeienpoep. Het zorgt ervoor dat dat land onze standaarden, normen en waarden over gaat nemen.
Als je die al neoliberaal wil noemen, tsja...
En het beleid van de Europese Unie zou ik nou niet echt een links beleid noemen. Je zou het niet eens keynesiaans kunnen noemen. Pure neoklassieke economie, wat inderdaad ook met het neoliberalisme van doen heeft. We hebben gezien hoe dat heeft uitgepakt met Griekenland.quote:uleren en uitvoeren van economisch beleid in een markteconomie te verbeteren. Oekraïne streeft ernaar een goed functionerende markteconomie tot stand te brengen en zijn beleid geleidelijk aan te passen aan het beleid van de Europese Unie, overeenkomstig de leidende beginselen van macro-economische stabiliteit, gezonde overheidsfinanciën en een houdbare betalingsbalans.
Boo-hoo. Maar het gaat ook om onze normen en waarden (homo-rechten!) en die zou ik nou niet neoliberaal willen noemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
En het beleid van de Europese Unie zou ik nou niet echt een links beleid noemen. Je zou het niet eens keynesiaans kunnen noemen. Pure neoklassieke economie, wat inderdaad ook met het neoliberalisme van doen heeft. We hebben gezien hoe dat heeft uitgepakt met Griekenland.
Als het puur neoklassiek zou zijn geweest, dan had men de Grieken gewoon laten stikken. Dat land krijgt gigantische steunpakketten onder bescheiden voorwaarden. Dat zou je ook best kunnen zien als Keynsiaans eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
En het beleid van de Europese Unie zou ik nou niet echt een links beleid noemen. Je zou het niet eens keynesiaans kunnen noemen. Pure neoklassieke economie, wat inderdaad ook met het neoliberalisme van doen heeft. We hebben gezien hoe dat heeft uitgepakt met Griekenland.
En ondertussen moeten daarvoor flink wat staatsbezittingen geprivatiseerd worden en moet het per se onder de voorwaarden die de EU stelt. Ik snap dat je een garantie wil op terugbetaling, maar het lijkt me dat ze daar ook zelf invulling aan mogen geven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als het puur neoklassiek zou zijn geweest, dan had men de Grieken gewoon laten stikken. Dat land krijgt gigantische steunpakketten onder bescheiden voorwaarden. Dat zou je ook best kunnen zien als Keynsiaans eigenlijk.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:04 schreef phpmystyle het volgende:
Duke, weet jij hoe je katten bij een voliere weghoudt?
Te veel werk. Graaf wel gat met buis met een visje erin.quote:
Tja, moeten saneren als je de zaken niet op orde hebt gaat ook niet tegen Keynes in natuurlijk. Ook biedt de steun hennde mogelijkheid om veel langer een stevig tekort te hebben dan zonder steun, en ook dat tekort is weer Keynes.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En ondertussen moeten daarvoor flink wat staatsbezittingen geprivatiseerd worden en moet het per se onder de voorwaarden die de EU stelt. Ik snap dat je een garantie wil op terugbetaling, maar het lijkt me dat ze daar ook zelf invulling aan mogen geven.
Tsja, het is maar hoe je het interpreteert.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, moeten saneren als je de zaken niet op orde hebt gaat ook niet tegen Keynes in natuurlijk. Ook biedt de steun hennde mogelijkheid om veel langer een stevig tekort te hebben dan zonder steun, en ook dat tekort is weer Keynes.
Zozo. Heeft de prijs nog een speciale betekenis voor de reis?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zo, zomer week-retourtje Barcelona voor 69 euro gekocht.
Met welk vervoersmiddel ga je?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zo, zomer week-retourtje Barcelona voor 69 euro gekocht.
Een viezig wit busje uit de jaren '90 met van die vitragegordijntjes, natuurlijk.quote:
Aha, zoiets, maar dan wit:quote:Op zondag 28 februari 2016 00:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een viezig wit busje uit de jaren '90 met van die vitragegordijntjes, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zozo. Heeft de prijs nog een speciale betekenis voor de reis?
Wel allemaal Boeings. Gaat dat niet tegen jouw "Koop Europeesche waar, dan helpen wij elkaar!"-principe in?quote:
Ja, ik vlieg inderdaad liever met de Airbus A320. Daar vliegt Alitalia mee tussen Amsterdam en Milaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 01:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel allemaal Boeings. Gaat dat niet tegen jouw "Koop Europeesche waar, dan helpen wij elkaar!"-principe in?
Waarom?quote:Op zondag 28 februari 2016 04:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme om kwart over vier 's nachts nog twee koppen koffie achterover geslagen. Benieuwd of ik slaap voor de zon weer op komt
Das vervelend.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme om kwart over vier 's nachts nog twee koppen koffie achterover geslagen. Benieuwd of ik slaap voor de zon weer op komt
Tuurlijk wel, gewoon nog wat alcohol achterover gieten.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Zonde om het weg te doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon nog wat alcohol achterover gieten.
Ik werd net op de bank wakker en moet nu nog even die halfvolle fles bier soldaat maken
Nu kan het nog, als het alweer licht was had ik 'm weggegooid.quote:
Yin, Yang. Dat soort dingen.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon nog wat alcohol achterover gieten.
Ik werd net op de bank wakker en moet nu nog even die halfvolle fles bier soldaat maken
Pfft. Ik heb gisternacht toch meer alcohol gedronken dan de bedoeling was. Misschien is het dan voor de balans wel goed om één nacht meer cafeïne te hebben dan goed voor je is.quote:
Dan maar wat bier er achteraan nog.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het leek op dat moment grappig.
Was het ook wel. Maar nu heb ik zo mijn twijfels.
Gelukkig is het nog wintertijd.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nu kan het nog, als het alweer licht was had ik 'm weggegooid.
Ik raak er vooral opgefokt van. Heb ook gemerkt dat ik iets minder irritant gevonden werd toen ik minder koffie besloot te zuipen.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:49 schreef Gutmensch het volgende:
Cafeïne heeft mij nog nooit van een goeie nachtrust beroofd. Terwijl het me wel wakker heeft gehouden als dat nodig was.
Dat scheelt. Ik sta na één flinke mok de hele dag en avond te trillen. Daarom drink ik ook maar zelden koffie. Gek genoeg heb ik er met cola nooit last van.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:49 schreef Gutmensch het volgende:
Cafeïne heeft mij nog nooit van een goeie nachtrust beroofd. Terwijl het me wel wakker heeft gehouden als dat nodig was.
Ben jij dat?quote:
Dibi had weer aandacht nodig?quote:Op zondag 28 februari 2016 09:21 schreef GSbrder het volgende:
Haha, dat interview tussen Benchiki en Dibi.
Vetquote:
quote:
Klopt, dan was hij nu Opperleider der GL'ers, in plaats van meneer nou en.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij had in de kast moeten blijven zitten volgens deze moderne Marokkaan.
Woon je niet meer op Zuid?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
Nog een paar maandjes en dan ben ik weer herenigd met mijn moslimland.![]()
![]()
Ohja, dat is waar. Maar ga je weer op vakantie?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zuid is alles behalve islamitisch. Je bent in de war met West.
Toch een wat dubieuze houding in het interview.quote:
Hij heeft een afwijkende mening? Doel je daarop of?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch een wat dubieuze houding in het interview.
Drie weken rondrijden weer inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2016 10:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar. Maar ga je weer op vakantie?
Zo kun je het zien.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij heeft een afwijkende mening? Doel je daarop of?
Lekker, hoe staat het met je appartement daar?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Drie weken rondrijden weer inderdaad.
Ik over een week.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik ga over 5 maanden pas op vakantie.
quote:Op zondag 28 februari 2016 10:46 schreef xpompompomx het volgende:
Ik weet ook nog steeds niet waar ik komende zomer heen ga. Twijfel nog tussen een stukkie lopen in Siberië of Finland of een stukje door een woestijn fietsen. Keuzes keuzes.
Zozo, waar doet meneer het van?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:55 schreef 99.999 het volgende:
Ja, het wordt wel tijd voor vakantieplannen. Maar voorlopig ga ik ook elke maand wel en of meerdere weekendjes weg.
Ik in augustus.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:52 schreef Reya het volgende:
Ik ga in september pas. Wat een zwaar leven heb ik toch.
In de meivakantie wandelen in Schotland. De zomervakantie vul ik in de regel met dagjes/weekendjes en met vrijwilligerswerk.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom zeggen jullie niet waar jullie heen gaan?
Waar op de Veluwe?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik ga dit weekend al een weekendje weg naar de Veluwe. Kruidvat hotelbonnen a 11 euro per persoon, hoeft niet duur te zijn allemaal.
Zolang je niet aan de hand van je username te identificeren bent is er weinig aan de hand.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:14 schreef robin007bond het volgende:
Vakantieplannen delen op internet, niet altijd een goed idee.
Zo spannend is het niet. De komende tijd ga ik vooral lekker weg in eigen land. En in de zomer moet ik nog even zien.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
Weet nog niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ivm inbraak bedoel je?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:14 schreef robin007bond het volgende:
Vakantieplannen delen op internet, niet altijd een goed idee.
Vakantie vieren in eigen landquote:Op zondag 28 februari 2016 11:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet. De komende tijd ga ik vooral lekker weg in eigen land. En in de zomer moet ik nog even zien.
Eens.quote:
Goed idee, komt u ook eens van uw luie reet af.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ga mijn vakantie vooral gebruiken om eens te werken.
Liever kleinere klassen (max 15) of een hoger salaris?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:47 schreef Janneke141 het volgende:
Ik vind dat het salaris voor docenten omhoog moet. Ik heb echt niet genoeg geld om al die vakanties te vullen met leuke dingen.
Jap.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ga mijn vakantie vooral gebruiken om eens te werken.
Ik neem aan dat het belang van het onderwijs altijd boven dat van het eigen gewin gaat?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Liever kleinere klassen (max 15) of een hoger salaris?
Met klassen van 15 zou ik iets serieuzer overwegen om vijf dagen te gaan werken.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Liever kleinere klassen (max 15) of een hoger salaris?
Dat is waar.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zolang je niet aan de hand van je username te identificeren bent is er weinig aan de hand.
Uhu.quote:
Het eigen gewin is in het belang van het onderwijs, dat weet een kind (van Milton Friedman).quote:Op zondag 28 februari 2016 12:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het belang van het onderwijs altijd boven dat van het eigen gewin gaat?
Mooi zo, dan wordt de boel hier gedeislamiseerd.quote:Op zondag 28 februari 2016 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
Nog een paar maandjes en dan ben ik weer herenigd met mijn moslimland.![]()
![]()
En die hedendaags domme jongeren zijn de docenten van de toekomst. Oh jee.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:23 schreef Reya het volgende:
Omdat docenten niet hard genoeg werken, zijn hedendaagse Nederlandse jongeren dom.
Inbraak is prima, gewoon een straf voor de almaar stijgende ongelijkheid in dit land.quote:
Vicieuze cirkel.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En die hedendaags domme jongeren zijn de docenten van de toekomst. Oh jee.
Xenos 1+1 gratis.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga niet op vakantie. Ik moet nog een flinke lap peperdure gordijnen kopen.
Ik vroeg het me laatst af, stel er zou budget zijn voor één van de twee (hogere uurvergoeding of lagere werkdruk). Welke heeft dan de voorkeur bij de meerderheid van de docenten?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met klassen van 15 zou ik iets serieuzer overwegen om vijf dagen te gaan werken.
Maar in deze context was mijn oproep voor hogere docentensalarissen vooral flauwekul. Werk maken van kleinere klassen lijkt me sowieso een goed idee, deels voor de werkdruk van de docenten maar toch vooral voor het leerrendement van de kinderen.
Stoffering.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga niet op vakantie. Ik moet nog een flinke lap peperdure gordijnen kopen.
quote:
Weet ik niet, maar het lijkt me een vals dilemma.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vroeg het me laatst af, stel er zou budget zijn voor één van de twee (hogere uurvergoeding of lagere werkdruk). Welke heeft dan de voorkeur bij de meerderheid van de docenten?
Pop-up store?quote:
Geen idee. Niet echt leukquote:Op zondag 28 februari 2016 12:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]Veiligheidsfactoren vergeten zeker.
quote:
De pensioengerechtigde leeftijd is hij al lang gepasseerd, maar Henk Kluver (93) moet er niet aan denken om te stoppen met werken. „Zolang ik er plezier in heb, blijf ik doorgaan”, zegt de hoogbejaarde fietsenbouwer.
Hij zit al tachtig jaar in het fietsenmakersvak, waarvan zeventig bij dezelfde baas. Officieel is hij zelfs de oudste werknemer van Nederland. Hij herinnert zich nog goed de beginjaren. „Ik verdiende twee gulden per week. Daarvan ging twee cent naar de belasting. De rest kreeg m’n moeder”, diept Kluver op uit zijn geheugen.
Vroeger was het beter.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:35 schreef GSbrder het volgende:
Vroeger, toen de belasting nog 1% was.
[..]
Met 1% belasting worden we allemaal 100 jaar.quote:
Niks wat op de gordijnrails past daar.quote:
Hmm. Moeilijke zin.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niks op op de gordijnrails past daar.
Denk het niet, dan stort het hele land in.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met 1% belasting worden we allemaal 100 jaar.
Dan ga je naar de Hema als ze een aanbieding hebben.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niks op op de gordijnrails past daar.
Zou grappig zijn als het niet zo treurig was. Ook het idee om 'het weer van internet te halen' duidt op weinig inzicht bij de betrokken personen.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:38 schreef Ryon het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-gevaar~a4252616/
Als het goed is, is dit het stuk dat niet achter een paywall zit. Maar het artikel waar het heen linkt geef een boeiend beeld van de mensen achter de MIVD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Fairy tales, ook wel leugens genaamd.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:53 schreef xpompompomx het volgende:
Gaaf:
Fairy Tales Could Be Older Than You Ever Imagined
Nee joh, zijn gewoon leuke verhalenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Fairy tales, ook wel leugens genaamd.
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:54 schreef Gutmensch het volgende:
Hmm, geen topic over dat Zwitserse referendum vandaag? Apart.Is net geopend, zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:54 schreef Gutmensch het volgende:
Hmm, geen topic over dat Zwitserse referendum vandaag? Apart.Dat moet wel een succes worden met al die openlijke rechtsextremistjes hier tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze gaan nu al los in het topic, terwijl het in dit geval nauwelijks om allochtonen uit Noord-Afrika of het Midden Oosten gaat.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat moet wel een succes worden met al die openlijke rechtsextremistjes hier tegenwoordig
Dat ontnam mij ook de lust zelf een topic te openen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat moet wel een succes worden met al die openlijke rechtsextremistjes hier tegenwoordig
Wat maakt dat nu uit.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze gaan nu al los in het topic, terwijl het in dit geval nauwelijks om allochtonen uit Noord-Afrika of het Midden Oosten gaat.
Dat maakt niet uit. Gewoon alle buitenlanders, zwarten en moslims uitzettenquote:Op zondag 28 februari 2016 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze gaan nu al los in het topic, terwijl het in dit geval nauwelijks om allochtonen uit Noord-Afrika of het Midden Oosten gaat.
Ach, het is ook wel weer vermakelijk dat ze nu gewoon openlijk zo zijn. Vroeger probeerden ze nog wel eens de schijn op te houden.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat ontnam mij ook de lust zelf een topic te openen.
Ja, daar heb je wel een punt. Maar het roepen versterkt elkaar ook en dat is niet goed.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel weer vermakelijk dat ze nu gewoon openlijk zo zijn. Vroeger probeerden ze nog wel eens de schijn op te houden.
Bedankt Wilders.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel weer vermakelijk dat ze nu gewoon openlijk zo zijn. Vroeger probeerden ze nog wel eens de schijn op te houden.
Aardig stuk, slaat zeker ook op NWS.quote:Erachter schuilt vaak meer iets van: ik zie mijn wereldbeeld niet gerepresenteerd - en dat noemen ze dan liegen.'
Inderdaad, bijzonder doordacht.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:23 schreef Janneke141 het volgende:
Het land uitgezet worden omdat je in tien jaar tijd 2 verkeersovertredingen maakt. Briljant, meteen invoeren.
Het is gewoon het invoeren van een apartheidssysteem. Verschillende wetten voor verschillende bevolkingsgroepen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:23 schreef Janneke141 het volgende:
Het land uitgezet worden omdat je in tien jaar tijd 2 verkeersovertredingen maakt. Briljant, meteen invoeren.
Duh. Dat is hier ook bij velen populair.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is gewoon het invoeren van een apartheidssysteem. Verschillende wetten voor verschillende bevolkingsgroepen.
Zo ben ik al jaren voor verschillende beoordelingssystemen van de citotoetsen. Zo kun je je gymnasia een beetje wit houden.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is gewoon het invoeren van een apartheidssysteem. Verschillende wetten voor verschillende bevolkingsgroepen.
Of gewoon postcodeselectie.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo ben ik al jaren voor verschillende beoordelingssystemen van de citotoetsen. Zo kun je je gymnasia een beetje wit houden.
En in dat topic wordt het gewoon ontkent dat het daarom gaatquote:Op zondag 28 februari 2016 13:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Duh. Dat is hier ook bij velen populair.
Ontkend.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En in dat topic wordt het gewoon ontkent dat het daarom gaat
Zonder.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is het nu 'bachelordiploma' zonder spatie, of 'bachelor diploma' met spatie?
Niet-blanke allochtonen hebben dan ook weinig te zoeken op die witte bergen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:23 schreef Janneke141 het volgende:
Zonder. En eigenlijk is die komma ook overbodig. En de frases "zonder spatie" en "met spatie" ook, aangezien dat onderscheid al uit het citaat blijkt.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het zijn de Engelsen die overal een spatie tussen zetten. Wij schrijven alles bij voorkeur aan elkaar of met een streepje (afhankelijk van de leesbaarheid).quote:Op zondag 28 februari 2016 13:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die maken maar iets meer dan 4% uit op het totaal.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Niet-blanke allochtonen hebben dan ook weinig te zoeken op die witte bergen.
Daarom is Scrabble in het Nederlands ook veel leuker dan in het Engels.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn de Engelsen die overal een spatie tussen zetten. Wij schrijven alles bij voorkeur aan elkaar of met een streepje (afhankelijk van de leesbaarheid).
Ja, is een stuk moeilijker.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daarom is Scrabble in het Nederlands ook veel leuker dan in het Engels.
Duitsers zijn daar nog veel beter inquote:Op zondag 28 februari 2016 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn de Engelsen die overal een spatie tussen zetten. Wij schrijven alles bij voorkeur aan elkaar of met een streepje (afhankelijk van de leesbaarheid).
Die hebben woorden met een lengte waar je u tegen zegtquote:Op zondag 28 februari 2016 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Duitsers zijn daar nog veel beter in
Des te groter de schok.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Die maken maar iets meer dan 4% uit op het totaal.
Finnen. Een plank vol met alleen maar k's en i's en dan toch nog woorden kunnen leggen.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Duitsers zijn daar nog veel beter in
Voor de eerste keer ooi een zinnige bijdrage van Wijnberg. Die lijkt de discussie inderdaad goed begrepen te hebben. Yvonne Hofs begrijpt er zoals altijd weer helemaal niets van. Zij beseft klaarblijkelijk niet dat zij ook een vorm van politiek bedrijft, dus mee moet spelen volgens de spelregels van de politieke arena. Als je dan ook nog eens fouten gaat maken in je stukjes ben je wel erg kwetsbaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:23 schreef Disana het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)820f077f6c6a3c9f2a4d
[..]
Aardig stuk, slaat zeker ook op NWS.
Dat ben ik met je eens, fouten kun je je niet permitteren in deze tijd. Wijnberg valt mij ook mee, meestal is de Correspondent niet veel meer dan een echo van de reguliere media.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Voor de eerste keer ooi een zinnige bijdrage van Wijnberg. Die lijkt de discussie inderdaad goed begrepen te hebben. Yvonne Hofs begrijpt er zoals altijd weer helemaal niets van. Zij beseft klaarblijkelijk niet dat zij ook een vorm van politiek bedrijft, dus mee moet spelen volgens de spelregels van de politieke arena. Als je dan ook nog eens fouten gaat maken in je stukjes ben je wel erg kwetsbaar.
Hier nog zonder:quote:Op zondag 28 februari 2016 14:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die moedervlekken.
Oh, was zij dat.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier nog zonder:
[ afbeelding ]
Daar zit ik nu toch niet op te wachten...quote:Op zondag 28 februari 2016 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier nog zonder:
[ afbeelding ]
Hehequote:Op zondag 28 februari 2016 14:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daar zit ik nu toch niet op te wachten...
[ afbeelding ]
En speciaal voor u eventjes gegoogled:quote:Op zondag 28 februari 2016 14:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daar zit ik nu toch niet op te wachten...
[ afbeelding ]
Ik ontdekte laatst dat er tegenwoordig echt heel veel extensies zijn. Ooit een .restaurant-adres gezien? Of .accountants?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
.biz domeinnamen. Super betrouwbaar.
.amsterdam, ook zo'n superhandig top level domain.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ontdekte laatst dat er tegenwoordig echt heel veel extensies zijn. Ooit een .restaurant-adres gezien? Of .accountants?
www.tchock.help is nog vrij trouwens.
https://www.combell.com/nl/domeinnamen/prijzen
.blackfriday, .cat, .cool, wat nuttig allemaal.
Welles.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
.amsterdam, ook zo'n superhandig top level domain.
Not.
Pas je prima bij toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:30 schreef Ryon het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)orme-drukte-verwacht
Precies om 17.00 moet ik daar ook zijn. Wordt vast super, Voetbalfans en dagjesmensen op een vierkante km.
Heb in 2001 wel eens een voetbalwedstrijd gezien geloof ik. Ik sta dus dicht bij die mensen.quote:
De linkse garde roert zich weer eens. NWS zal vast ontploffen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:32 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ing-overtreding.html
Wegkijkers zijn het.
Interessante uitkomst.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:32 schreef Heilwasser het volgende:
Wegkijkers zijn het.
Die had ik in het sis-topic in NWS geplaatst. De plaatselijke seksist lachte zich meteen een ongeluk.quote:
Kaas-?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Die had ik in het sis-topic in NWS geplaatst. De plaatselijke seksist lachte zich meteen een ongeluk.
Mooi.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:32 schreef Heilwasser het volgende:
Wegkijkers zijn het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |