Waarom zijn de linksen altijd uit op totale ontmanteling van Nederland?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende: Als ze ineens allemaal onder een lawine terecht komen vergroot dat wel enorm de kans dat we gewoon een republiek worden.
quote:
Wie is links dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zijn de linksen altijd uit op totale ontmanteling van Nederland?
Tevens voeg je willekeurige Engelse woorden in de zinnen van je.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik herhaal gewoon random meningen en stadpunten tegenwoordig, dat weet je wel.
Dat is nog wel het leukst om te doen. Tevens een self fulfilling prophecy.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tevens voeg je willekeurige Engelse woorden in de zinnen van je.
Ik ben ongelooflijk haribo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:32 schreef Heilwasser het volgende:
Kaas- is D66'er, dus onuitstaanbaar midden.
Ja door lieden als Euribob, Robin en Klopkoekie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel verfrissend dan. Meestal wordt me het tegenovergestelde verweten.
En Karl Marx.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja door lieden als Euribob, Robin en Klopkoekie.
Telt niet inderdaad. Maar jij valt ook wel een beetje onder het rijtje mensen van wie zo'n uitspraak niet telt, christengekkie van me.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja door lieden als Euribob, Robin en Klopkoekie.
Hij ziet eruit als een persoon die veel in de zon werkt.quote:
Oke Silvio.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een persoon die veel in de zon werkt.
We missen Silvio allemaal. Tijdens zijn bewind was Europa nog helemaal in orde.quote:
Dat is gewoon Reya.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een persoon die veel in de zon werkt.
Dit is wel waar. Maar de linkse rechters (contractio in terminis?) moesten het weer verpesten onder het mom van "progressie".quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
We missen Silvio allemaal. Tijdens zijn bewind was Europa nog helemaal in orde.
Sommige vooruitgang is goed, sommige verandering is vooruitgang, niet alle verandering is goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Maar de linkse rechters (contractio in terminis?) moesten het weer verpesten onder het mom van "progressie".
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Sommige vooruitgang is goed, sommige verandering is vooruitgang, niet alle verandering is goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |