Waarom zijn de linksen altijd uit op totale ontmanteling van Nederland?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:24 schreef Kaas- het volgende: Als ze ineens allemaal onder een lawine terecht komen vergroot dat wel enorm de kans dat we gewoon een republiek worden.
quote:
Wie is links dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zijn de linksen altijd uit op totale ontmanteling van Nederland?
Tevens voeg je willekeurige Engelse woorden in de zinnen van je.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik herhaal gewoon random meningen en stadpunten tegenwoordig, dat weet je wel.
Dat is nog wel het leukst om te doen. Tevens een self fulfilling prophecy.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tevens voeg je willekeurige Engelse woorden in de zinnen van je.
Ik ben ongelooflijk haribo.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:32 schreef Heilwasser het volgende:
Kaas- is D66'er, dus onuitstaanbaar midden.
Ja door lieden als Euribob, Robin en Klopkoekie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel verfrissend dan. Meestal wordt me het tegenovergestelde verweten.
En Karl Marx.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja door lieden als Euribob, Robin en Klopkoekie.
Telt niet inderdaad. Maar jij valt ook wel een beetje onder het rijtje mensen van wie zo'n uitspraak niet telt, christengekkie van me.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja door lieden als Euribob, Robin en Klopkoekie.
Hij ziet eruit als een persoon die veel in de zon werkt.quote:
Oke Silvio.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een persoon die veel in de zon werkt.
We missen Silvio allemaal. Tijdens zijn bewind was Europa nog helemaal in orde.quote:
Dat is gewoon Reya.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:38 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een persoon die veel in de zon werkt.
Dit is wel waar. Maar de linkse rechters (contractio in terminis?) moesten het weer verpesten onder het mom van "progressie".quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
We missen Silvio allemaal. Tijdens zijn bewind was Europa nog helemaal in orde.
Sommige vooruitgang is goed, sommige verandering is vooruitgang, niet alle verandering is goed.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Maar de linkse rechters (contractio in terminis?) moesten het weer verpesten onder het mom van "progressie".
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Sommige vooruitgang is goed, sommige verandering is vooruitgang, niet alle verandering is goed.
Kijk maar naar de Arabische Lente.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:43 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Sommige vooruitgang is goed, sommige verandering is vooruitgang, niet alle verandering is goed.
Maar Tunesië dan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de Arabische Lente.
Elk normaal mens is dat. Wie is die kerel in je plaatje?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:46 schreef robin007bond het volgende:
Wel tof dat je tegen de monarchie bent Kaas.
Bovendien verandert alles continu.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de Arabische Lente.
Klopt, je ziet dat die Arabische Lente wat dat betreft ook nooit bestaan heeft. Het was gewoon een revolutie in verschillende landen. De revolutie is in elk land totaal anders verlopen en heeft andere consequenties. Maar wij in het Westen zien de Arabische wereld al heel snel als één geheel.quote:
Anders zou het ook maar een saaie bedoeling zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Bovendien verandert alles continu.
Vooral het effect in Syrië was nogal heftig.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, je ziet dat die Arabische Lente wat dat betreft ook nooit bestaan heeft. Het was gewoon een revolutie in verschillende landen. De revolutie is in elk land totaal anders verlopen en heeft andere consequenties.
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Parentiquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elk normaal mens is dat. Wie is die kerel in je plaatje?
'Normaal', net als een bepaalde levensstijl.quote:
Høken?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
'Normaal', net als een bepaalde levensstijl.
Waarom is hij je nieuwe afgod?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Parenti
Lekker overal een klassenstrijd in zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Parenti
Maar dat is niet het gevolg van de revolutie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
Tunesie heeft grote problemen door instorten van het toerisme na IS-aanslagen.
Of gewoon één van die honderd belwinkels in de stad.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:51 schreef Friek_ het volgende:
eBay lijkt me toch de goedkoopste optie voor zo'n crappy iPhone-hoesje?
Ik heb het niet zo op extreme persoonsverheerlijking, maar ik vond zijn boek (Democracy for the Few) erg goed en kijk graag zijn praatjes.quote:
The Killing of a Nation?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op extreme persoonsverheerlijking, maar ik vond zijn boek erg goed en kijk graag zijn praatjes.Al ben ik het niet met alles eens wat hij zegt (bijv. sommige complottheorieën die hij aanhangt). Ik vind het vooral dapper hoe hij zijn carrière op het spel heeft gezet voor zijn activisme.
Smartphonehoesjes.nlquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:51 schreef Friek_ het volgende:
eBay lijkt me toch de goedkoopste optie voor zo'n crappy iPhone-hoesje?
Democracy for the Few (in het Nederlands Democratie voor de Elite)quote:
Heb er al eentje besteld voor het baanbrekende bedrag van 2,61 euro.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Of gewoon één van die honderd belwinkels in de stad.
Wil je naar Triodos?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:55 schreef robin007bond het volgende:
Zijn er hier mensen die overgestapt zijn van bank en die ik een vraag hierover kan stellen?
2 jaar geleden naar ING, want ABN had geen mobiel internetbankieren destijds.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:55 schreef robin007bond het volgende:
Zijn er hier mensen die overgestapt zijn van bank en die ik een vraag hierover kan stellen?
Ik heb nu een ASN betaalrekening, maar wil stoppen met het gebruik van ING. Je hebt een bankoverstapservice, je oude rekening raakt bevroren en alle betalingen worden doorgeleid naar je nieuwe rekening.quote:
Ik niet. Wil niet weg en kan ook niet weg.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:55 schreef robin007bond het volgende:
Gewoon bij alles wat automatisch van je rekening afschrijft online een ander rekeningnummer opgeven en daarna je ING rekening leegtrekken.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nu een ASN betaalrekening, maar wil stoppen met het gebruik van ING. Je hebt een bankoverstapservice, je oude rekening raakt bevroren en alle betalingen worden doorgeleid naar je nieuwe rekening.
Maar.. Je saldo moet je eerst dus overboeken naar je nieuwe rekening. Echter ben ik bang dat ik in de tussentijd net een rekening krijg en daar dan niet genoeg geld voor heb doordat mijn saldo dan op 0 staat.
Zou kunnen. Maar voor de zekerheid ga ik ze maandag nog even bellen hierover.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gewoon bij alles wat automatisch van je rekening afschrijft online een ander rekeningnummer opgeven en daarna je ING rekening leegtrekken.
Als ze je nieuwe rekeningnummer hebben is het hun verantwoording dat ze daarvan incasseren.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar voor de zekerheid ga ik ze maandag nog even bellen hierover.
Ah, dat is wel een goede reden om hem in je plaatje op Fok te zetten ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op extreme persoonsverheerlijking, maar ik vond zijn boek (Democracy for the Few) erg goed en kijk graag zijn praatjes.Al ben ik het niet met alles eens wat hij zegt (bijv. sommige complottheorieën die hij aanhangt). Ik vind het vooral dapper hoe hij zijn carrière op het spel heeft gezet voor zijn activisme.
Waarom jij kazen, Kaas?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, dat is wel een goede reden om hem in je plaatje op Fok te zetten ja.
Ook geen Robin.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En waarom dat? Ik heb toch ook geen James Bond in mijn UI.
Neem mij vooral niet te serieus is inderdaad wel iets wat ik je serieus kan aanbevelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Telt niet inderdaad. Maar jij valt ook wel een beetje onder het rijtje mensen van wie zo'n uitspraak niet telt, christengekkie van me.
Ik dacht het één artikel was. Vond het al zo'n rare tekst.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:26 schreef robin007bond het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)e-oekraine~a4251916/
Oh jee, een ingezonden brief van iemand met een menigquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:26 schreef robin007bond het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)e-oekraine~a4251916/
Oké. Ik vond het wel interessant dat het Transnational Institute dus ook een NEE-campagne voert. De neoliberalisatie van Oekraïne.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh jee, een ingezonden brief van iemand met een menig
Je kan alles wel afkeuren omdat het neoliberaal zou zijn. Dat is een beetje een hol begrip geworden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké. Ik vond het wel interessant dat het Transnational Institute dus ook een NEE-campagne voert. De neoliberalisatie van Oekraïne.
De linkse versie van het "cultureel-marxisme". Alles wat je niet zint flikker je onder dat begrip. Zo zijn zowel de neoliberalen als de cultuur-marxisten schuldig aan zowel de vluchtelingencrisis als het slechte spel bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je kan alles wel afkeuren omdat het neoliberaal zou zijn. Dat is een beetje een hol begrip geworden.
Dat voetbalcoaches links zijn is wel duidelijk. Het gaat altijd om het collectief bij die lui.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
De linkse versie van het "cultureel-marxisme". Alles wat je niet zint flikker je onder dat begrip. Zo zijn zowel de neoliberalen als de cultuur-marxisten schuldig aan zowel de vluchtelingencrisis als het slechte spel bij Feyenoord.
Hihi.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat voetbalcoaches links zijn is wel duidelijk. Het gaat altijd om het collectief bij die lui.
Precies.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
De linkse versie van het "cultureel-marxisme". Alles wat je niet zint flikker je onder dat begrip. Zo zijn zowel de neoliberalen als de cultuur-marxisten schuldig aan zowel de vluchtelingencrisis als het slechte spel bij Feyenoord.
Dan zouden officieren ook links zijn. Wat natuurlijk niet zo is, linkse officieren wacht de krijgsraad.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat voetbalcoaches links zijn is wel duidelijk. Het gaat altijd om het collectief bij die lui.
Het begrip wordt gewoon in de wetenschappelijke literatuur erkend.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je kan alles wel afkeuren omdat het neoliberaal zou zijn. Dat is een beetje een hol begrip geworden.
Maar zelden in de juiste context gebruikt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het begrip wordt gewoon in de wetenschappelijke literatuur erkent.
Ja, maar het wordt veel te snel gebruikt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het begrip wordt gewoon in de wetenschappelijke literatuur erkent.
Soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar zelden in de juiste context gebruikt.
Maakt het nog uit waar de Oekraïense burger meer van profiteert of is dat irrelevant voor deze keuze?quote:
Zoals jij extreem links bent dus?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:07 schreef Gutmensch het volgende:
Met liberalisme is sowieso niets mis, onze hele westerse samenleving is er op gebaseerd.
Neoliberalen zijn een soort van liberale extremisten, en extremisme, lieve kijkbuiskinderen, is altijd verkeerd.
Als je mij extreem links vindt is er vooral een steekje aan jou los.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zoals jij extreem links bent dus?
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je mij extreem links vindt is er vooral een steekje aan jou los.
Frans Timmermansquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:11 schreef Gutmensch het volgende:
Ik ben net zo extreem-links als Frans Timmermans.
Zou een goede vriend van je kunnen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |