SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2016 01:03:55 ]
zeg ik ook altijdquote:
eentje uit gym scquote:
dat is waarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar jij trollt ook niet, jij bent gewoon wat minder intelligent.
zal mmg wel gedaan hebbenquote:
nee want dan moet Willoow er ook uit en dat gaat nie gebeuren niequote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
HotH mag er ook wel uit, we zijn geen museum.
Haat hieronder op GroenLinks.quote:
Chloro's leven is minstens zo inhoudsloos als dat van jou.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we moeten iets met onze inhoudsloze leventjes
Houd je tyfusbek nou eens achterlijke klapkut, ophoeren met die schijtkop van jequote:
Heb ik niet, daarom pest ik GroenLinkser's!!!.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we moeten iets met onze inhoudsloze leventjes
wowquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je tyfusbek nou eens achterlijke klapkut, ophoeren met die schijtkop van je
zou haar liever als docent hebben dan jouquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chloro's leven is minstens zo inhoudsloos als dat van jou.
Ga nou maar wegquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heb ik niet, daarom pest ik GroenLinkser's!!!.
Ga hier nou niet over beginnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou haar liever als docent hebben dan jou
Dank, goede vriend.quote:
waaroverquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga hier nou niet over beginnen.
Aardbei ahahahahquote:
Flikkertje.quote:
Waar niet over, stiekem doen hé, nee is goed.quote:
Goeden grap, waarde kameraad.quote:
er zit altijd een heel verhaal achter Jimmy's emogifsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waar niet over, stiekem doen hé, nee is goed.
Doeiquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:13 schreef BoneThugss het volgende:
Ik heb ook een goeden grap.
Er was eens een 'vluchteling' in Nederland.
Hahaha.
Beter kaas knabbelsquote:
Goede vriend!quote:
Soms.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
hebben jullie ook last van plaatsvervangende schaamte
Die zijn goor man godverdommequote:
nee maar wel van normale schaamtequote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
Alleen als jimmy er isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
Kun je ook niks aan doenquote:
Oké dan, goede vriend.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik blijf op voor het GOP debat vanacht.
Ik kan dat met cheetos, en dan pas doorslikken als je er een lekker papje van hebt gekauwdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan er echt zo 10 tegelijk mijn bakkes inproppen
je begint steeds meer mijn droomvrouw te wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan dat met cheetos, en dan pas doorslikken als je er een lekker papje van hebt gekauwd
quote:
Geen idee, er staat nog whiskey.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
betekent dit dat we morgen een nuchtere Jimmy krijgen of ga je gelijk naar de supermarkt
ohquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, er staat nog whiskey.
Wij zouden wel echt viesdik samen oud wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je begint steeds meer mijn droomvrouw te worden
Etto was soms nog wel grappig. Jimmy is meer een soort nielsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jimmy gaat de kant van etto op. Elke avond dronken
ik ken niet veel viesdikke 80+ersquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij zouden wel echt viesdik samen oud worden
Ik heb niks gedronken hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jimmy gaat de kant van etto op. Elke avond dronken
Gr gr, graag gedaan. Kut GroenLinks, en jij stinkt.quote:
soooquote:
Nee niks, maar doe niet zo allochtoon joh boerenlulquote:
niks eten is niet goed voor jequote:Op vrijdag 26 februari 2016 06:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee niks, maar doe niet zo allochtoon joh boerenlul
Hoe kun je nu al een minidrama hebben gehad, ik lig nog in bedquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:26 schreef Chai het volgende:
Ik keihard naar het station fietsen om een trein eerder te halen, rijdt hij niet gvd.
Zag dat je al om half zes op was.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:26 schreef Chai het volgende:
Ik keihard naar het station fietsen om een trein eerder te halen, rijdt hij niet gvd.
Hoe is het met je pechweekquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoe kun je nu al een minidrama hebben gehad, ik lig nog in bed
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:26 schreef Chai het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:26 schreef Chai het volgende:
ach, als het een inbreker was, heeft die het adres toch alquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:45 schreef madeliefff het volgende:
Ik las net in nws dat adresgegevens van slachtoffers bij aangifte gewoon aan de dader worden of werden (ik zag namelijk ook dat ze daar sinds 2016 voorzichtiger mee om zullen gaan) gegeven...wtf echt .
ja dan wel ja. Maar als er buitenshuis iets gebeurd nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, als het een inbreker was, heeft die het adres toch al
kloptquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja dan wel ja. Maar als er buitenhuis iets gebeurd niet
ik heb zelf een paar jaar terug aangifte van beroving gedaan en ze waren ook veroordeeld. Ze wisten dus mss wel waar ik woon gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, als het een inbreker was, heeft die het adres toch al
Hah, dus dan kan ik hem lekker bezoeken en bedreigen zodat hij de aangifte intrekt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:45 schreef madeliefff het volgende:
Ik las net in nws dat adresgegevens van slachtoffers bij aangifte gewoon aan de dader worden of werden (ik zag namelijk ook dat ze daar sinds 2016 voorzichtiger mee om zullen gaan) gegeven...wtf echt .
van wat ben je beroofd?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb zelf een paar jaar terug aangifte van beroving gedaan en ze waren ook veroordeeld. Ze wisten dus mss wel waar ik woon gewoon
Wat was er gestolen dan? Buitenshuis iets? Verbaast me wel dat ze er iets mee gedaan hebben, meestal doen ze er niets mee ivm capaciteitsproblemen / identificatie van de dader die moeilijk gaat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb zelf een paar jaar terug aangifte van beroving gedaan en ze waren ook veroordeeld. Ze wisten dus mss wel waar ik woon gewoon
nou het intrekken van een aangifte betekent niet altijd dat iemand niet meer wordt vervolgt :pquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hah, dus dan kan ik hem lekker bezoeken en bedreigen zodat hij de aangifte intrekt.
niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou het intrekken van een aangifte betekent niet altijd dat iemand niet meer wordt vervolgt :p
Meestal wel, ivm capaciteitsproblemen bij het OM.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou het intrekken van een aangifte betekent niet altijd dat iemand niet meer wordt vervolgt :p
nee omdat de politie er dan al van op de hoogte is en zij hun hoofd niet kunnen wegdraaien. O ik zie zelfs dat je ook geen aangifte mag intrekken ( een klacht wel) maar dat je wel kunt vragen vervolging te voorkomen.quote:
hmm, geen idee. ik kom niet zo vaak in aanraking met de politiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee omdat de politie er dan al van op de hoogte is en zij hun hoofd niet kunnen omdraaien. O ik zie zelfs dat je ook geen aangifte mag intrekken ( een klacht wel) maar dat je wel kunt vragen vervolging te voorkomen.
ook @ Gianni. Van mijn telefoon. O ze waren nog geen uur later opgepaktquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat was er gestolen dan? Buitenshuis iets? Verbaast me wel dat ze er iets mee gedaan hebben, meestal doen ze er niets mee ivm capaciteitsproblemen / identificatie van de dader die moeilijk gaat.
wegdraaien dan lolquote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee omdat de politie er dan al van op de hoogte is en zij hun hoofd niet kunnen omdraaien. O ik zie zelfs dat je ook geen aangifte mag intrekken ( een klacht wel) maar dat je wel kunt vragen vervolging te voorkomen.
je kan een aanklacht wel laten vallen toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee omdat de politie er dan al van op de hoogte is en zij hun hoofd niet kunnen wegdraaien. O ik zie zelfs dat je ook geen aangifte mag intrekken ( een klacht wel) maar dat je wel kunt vragen vervolging te voorkomen.
60,- puntjes bijknippen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:50 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga m'n haar knippen straks.
Prayforme
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga echt stuk om al die toppakills van hplc
Die drie kwartier ga je niet meer overtreffen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was wel mijn beste topickill van de week denk ik
Mja, midden in de nacht telt niet vind ikquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die drie kwartier ga je niet meer overtreffen.
Ik had er vorige week één om 2 uur 's nachts in een dronken bui volgens mij. Toen duurde het 4 uur.
okequote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom vanavond zuipen bij de blauwe engel
Vanavond fissa. Staan bijna 170 man op aanwezig. Wordt er weer eentje voor in de boekenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom vanavond zuipen bij de blauwe engel
Oke omw waarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanavond fissa. Staan bijna 170 man op aanwezig. Wordt er weer eentje voor in de boeken
Zou echt met plezier elke dag van 9 tot 5 naar school gaan en geen scriptie schrijven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij hebt scriptieleef beste leef shut up
Al bijna klaar?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou echt met plezier elke dag van 9 tot 5 naar school gaan en geen scriptie schrijven.
Zondag zo goed als klaar en daarna nog een keer laatste kleine feedbackronde. Maandag de 7e ga ik hem inleveren.quote:
komt renco ook?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sure![]()
is in Harderwijk bijdeweg
jij doet drugs, komt uit of bent bekend met harderwijk en kent renco niet?quote:
Nee, die ken ik inderdaad nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij doet drugs, komt uit of bent bekend met harderwijk en kent renco niet?
van team flipper jonguhquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, die ken ik inderdaad nietWtf is renco haha
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dolfinarium? wtf ik snap er niks van
quote:
ik weet niet waar die grenzen precies liggen. Een klacht kun je bv wel intrekken. Maar niet alles kan iig zomaar ingetrokken worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan een aanklacht wel laten vallen toch?
facebook gekkiesquote:WAAROm ZiJN ALLE MANNENN DIE ZO VOOR SEKSISME ZIJN ZO KANKERLELIJK?????????? KANKERDOMME 30 / 50 JARIGE BOEREN UIT DE PROVINCIE. STELLETJE RANZIGE PROVINCIALE VIESPEUKEN.
we kunnen wel oefenen tochquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:01 schreef madeliefff het volgende:
Ik wil geen kinderen ,mijn arme moeder
Heb jij wel eens seks?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:01 schreef madeliefff het volgende:
ja dat wel. Ik heb al een baby born pop liggen. Als jij dan wat luiers en een flesje mee neemt?quote:
Ik las Remco en moest hier aan denkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, die ken ik inderdaad nietWtf is renco haha
Mijn moeder zegt ook al een paar jaar dat ze wel kleinkinderen wil maar ik wil zelf nooit kinderenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:01 schreef madeliefff het volgende:
wiens kloon is dit...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik las Remco en moest hier aan denken
hehe. Mijn moeder wil stiekem zelf nog kinderen zo erg is ze ermee bezigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt ook al een paar jaar dat ze wel kleinkinderen wil maar ik wil zelf nooit kinderen
ik bedoel jouw user naam hèquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb geen idee, maar dit kwam ik tegen op de "Dark side" Van YouTube
Mag toch hopen dat mijn moeder op haar leeftijd geen kinderen meer wilquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hehe. Mijn moeder wil stiekem zelf nog kinderen zo erg is ze ermee bezig
ik had het natuurlijk over geslachtsgemeenschapquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja dat wel. Ik heb al een baby born pop liggen. Als jij dan wat luiers en een flesje mee neemt?
Aah foutje. Ben geen kloon.quote:
Oei, dat vindt madeliefff een vies woordquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik had het natuurlijk over geslachtsgemeenschap
weet ik . Ik plaagde je hihiquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Aah foutje. Ben geen kloon.
Mijn vorige account was "Braddie" Maar dat heb ik door de gehaald en ben nu met een ander account weer gaan fokken. Er hing iets te veel aan dat Braddie account (Mede door mijzelf, maar toch) Wat absoluut niet kon..
Madeboosss echter niet hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oei, dat vindt madeliefff een vies woord
ja dat worden rode billetjesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
weet ik . Ik plaagde je hihikrijg ik nu straf?
Sletjequote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie het als een nieuw beginquote:
gvdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahah lol ik heb vet gelurkt in je fobo
Vieze stalkerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahah lol ik heb vet gelurkt in je fobo
een nieuw begin, met een account waarin direct duidelijk is dat je braddie bent.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik zie het als een nieuw beginIs het niet, maar ach he. Nieuw account, dus ga het eventjes allemaal anders aanpakken.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik zie het als een nieuw beginIs het niet, maar ach he. Nieuw account, dus ga het eventjes allemaal anders aanpakken.
Bios om 11.16?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zit in een bioscoopzaal tussen een zwangere en een vrouw met brede heupen ik voel mij claustrofobisch
I´m not a stalker. I´m an unpaid private investigator.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
ditquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een nieuw begin, met een account waarin direct duidelijk is dat je braddie bent.
echt. heel slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |