Mja, midden in de nacht telt niet vind ikquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die drie kwartier ga je niet meer overtreffen.
Ik had er vorige week één om 2 uur 's nachts in een dronken bui volgens mij. Toen duurde het 4 uur.
okequote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom vanavond zuipen bij de blauwe engel
Vanavond fissa. Staan bijna 170 man op aanwezig. Wordt er weer eentje voor in de boekenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom vanavond zuipen bij de blauwe engel
Oke omw waarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanavond fissa. Staan bijna 170 man op aanwezig. Wordt er weer eentje voor in de boeken
Zou echt met plezier elke dag van 9 tot 5 naar school gaan en geen scriptie schrijven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij hebt scriptieleef beste leef shut up
Al bijna klaar?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou echt met plezier elke dag van 9 tot 5 naar school gaan en geen scriptie schrijven.
Zondag zo goed als klaar en daarna nog een keer laatste kleine feedbackronde. Maandag de 7e ga ik hem inleveren.quote:
komt renco ook?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sure![]()
is in Harderwijk bijdeweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |