jij doet drugs, komt uit of bent bekend met harderwijk en kent renco niet?quote:
Nee, die ken ik inderdaad nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij doet drugs, komt uit of bent bekend met harderwijk en kent renco niet?
van team flipper jonguhquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, die ken ik inderdaad nietWtf is renco haha
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dolfinarium? wtf ik snap er niks van
quote:
ik weet niet waar die grenzen precies liggen. Een klacht kun je bv wel intrekken. Maar niet alles kan iig zomaar ingetrokken worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan een aanklacht wel laten vallen toch?
facebook gekkiesquote:WAAROm ZiJN ALLE MANNENN DIE ZO VOOR SEKSISME ZIJN ZO KANKERLELIJK?????????? KANKERDOMME 30 / 50 JARIGE BOEREN UIT DE PROVINCIE. STELLETJE RANZIGE PROVINCIALE VIESPEUKEN.
we kunnen wel oefenen tochquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:01 schreef madeliefff het volgende:
Ik wil geen kinderen ,mijn arme moeder
Heb jij wel eens seks?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:01 schreef madeliefff het volgende:
ja dat wel. Ik heb al een baby born pop liggen. Als jij dan wat luiers en een flesje mee neemt?quote:
Ik las Remco en moest hier aan denkenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, die ken ik inderdaad nietWtf is renco haha
Mijn moeder zegt ook al een paar jaar dat ze wel kleinkinderen wil maar ik wil zelf nooit kinderenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:01 schreef madeliefff het volgende:
wiens kloon is dit...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik las Remco en moest hier aan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |