Alleen als jimmy er isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
hebben jullie ook last van plaatsvervangende schaamte
Kun je ook niks aan doenquote:
Oké dan, goede vriend.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik blijf op voor het GOP debat vanacht.
Ik kan dat met cheetos, en dan pas doorslikken als je er een lekker papje van hebt gekauwdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan er echt zo 10 tegelijk mijn bakkes inproppen
je begint steeds meer mijn droomvrouw te wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan dat met cheetos, en dan pas doorslikken als je er een lekker papje van hebt gekauwd
quote:
Geen idee, er staat nog whiskey.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
betekent dit dat we morgen een nuchtere Jimmy krijgen of ga je gelijk naar de supermarkt
ohquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, er staat nog whiskey.
Wij zouden wel echt viesdik samen oud wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je begint steeds meer mijn droomvrouw te worden
Etto was soms nog wel grappig. Jimmy is meer een soort nielsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jimmy gaat de kant van etto op. Elke avond dronken
ik ken niet veel viesdikke 80+ersquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij zouden wel echt viesdik samen oud worden
Ik heb niks gedronken hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jimmy gaat de kant van etto op. Elke avond dronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |