ja dan wel ja. Maar als er buitenshuis iets gebeurd nietquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, als het een inbreker was, heeft die het adres toch al
kloptquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja dan wel ja. Maar als er buitenhuis iets gebeurd niet
ik heb zelf een paar jaar terug aangifte van beroving gedaan en ze waren ook veroordeeld. Ze wisten dus mss wel waar ik woon gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, als het een inbreker was, heeft die het adres toch al
Hah, dus dan kan ik hem lekker bezoeken en bedreigen zodat hij de aangifte intrekt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:45 schreef madeliefff het volgende:
Ik las net in nws dat adresgegevens van slachtoffers bij aangifte gewoon aan de dader worden of werden (ik zag namelijk ook dat ze daar sinds 2016 voorzichtiger mee om zullen gaan) gegeven...wtf echt .
van wat ben je beroofd?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb zelf een paar jaar terug aangifte van beroving gedaan en ze waren ook veroordeeld. Ze wisten dus mss wel waar ik woon gewoon
Wat was er gestolen dan? Buitenshuis iets? Verbaast me wel dat ze er iets mee gedaan hebben, meestal doen ze er niets mee ivm capaciteitsproblemen / identificatie van de dader die moeilijk gaat.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb zelf een paar jaar terug aangifte van beroving gedaan en ze waren ook veroordeeld. Ze wisten dus mss wel waar ik woon gewoon
nou het intrekken van een aangifte betekent niet altijd dat iemand niet meer wordt vervolgt :pquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hah, dus dan kan ik hem lekker bezoeken en bedreigen zodat hij de aangifte intrekt.
niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou het intrekken van een aangifte betekent niet altijd dat iemand niet meer wordt vervolgt :p
Meestal wel, ivm capaciteitsproblemen bij het OM.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou het intrekken van een aangifte betekent niet altijd dat iemand niet meer wordt vervolgt :p
nee omdat de politie er dan al van op de hoogte is en zij hun hoofd niet kunnen wegdraaien. O ik zie zelfs dat je ook geen aangifte mag intrekken ( een klacht wel) maar dat je wel kunt vragen vervolging te voorkomen.quote:
hmm, geen idee. ik kom niet zo vaak in aanraking met de politiequote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee omdat de politie er dan al van op de hoogte is en zij hun hoofd niet kunnen omdraaien. O ik zie zelfs dat je ook geen aangifte mag intrekken ( een klacht wel) maar dat je wel kunt vragen vervolging te voorkomen.
ook @ Gianni. Van mijn telefoon. O ze waren nog geen uur later opgepaktquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat was er gestolen dan? Buitenshuis iets? Verbaast me wel dat ze er iets mee gedaan hebben, meestal doen ze er niets mee ivm capaciteitsproblemen / identificatie van de dader die moeilijk gaat.
wegdraaien dan lolquote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee omdat de politie er dan al van op de hoogte is en zij hun hoofd niet kunnen omdraaien. O ik zie zelfs dat je ook geen aangifte mag intrekken ( een klacht wel) maar dat je wel kunt vragen vervolging te voorkomen.
je kan een aanklacht wel laten vallen toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee omdat de politie er dan al van op de hoogte is en zij hun hoofd niet kunnen wegdraaien. O ik zie zelfs dat je ook geen aangifte mag intrekken ( een klacht wel) maar dat je wel kunt vragen vervolging te voorkomen.
60,- puntjes bijknippen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:50 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga m'n haar knippen straks.
Prayforme
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga echt stuk om al die toppakills van hplc
Die drie kwartier ga je niet meer overtreffen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was wel mijn beste topickill van de week denk ik
Mja, midden in de nacht telt niet vind ikquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die drie kwartier ga je niet meer overtreffen.
Ik had er vorige week één om 2 uur 's nachts in een dronken bui volgens mij. Toen duurde het 4 uur.
okequote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom vanavond zuipen bij de blauwe engel
Vanavond fissa. Staan bijna 170 man op aanwezig. Wordt er weer eentje voor in de boekenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom vanavond zuipen bij de blauwe engel
Oke omw waarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanavond fissa. Staan bijna 170 man op aanwezig. Wordt er weer eentje voor in de boeken
Zou echt met plezier elke dag van 9 tot 5 naar school gaan en geen scriptie schrijven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij hebt scriptieleef beste leef shut up
Al bijna klaar?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou echt met plezier elke dag van 9 tot 5 naar school gaan en geen scriptie schrijven.
Zondag zo goed als klaar en daarna nog een keer laatste kleine feedbackronde. Maandag de 7e ga ik hem inleveren.quote:
komt renco ook?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sure![]()
is in Harderwijk bijdeweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |