soooquote:
Nee niks, maar doe niet zo allochtoon joh boerenlulquote:
niks eten is niet goed voor jequote:Op vrijdag 26 februari 2016 06:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee niks, maar doe niet zo allochtoon joh boerenlul
Hoe kun je nu al een minidrama hebben gehad, ik lig nog in bedquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:26 schreef Chai het volgende:
Ik keihard naar het station fietsen om een trein eerder te halen, rijdt hij niet gvd.
Zag dat je al om half zes op was.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:26 schreef Chai het volgende:
Ik keihard naar het station fietsen om een trein eerder te halen, rijdt hij niet gvd.
Hoe is het met je pechweekquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoe kun je nu al een minidrama hebben gehad, ik lig nog in bed
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:26 schreef Chai het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:26 schreef Chai het volgende:
ach, als het een inbreker was, heeft die het adres toch alquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:45 schreef madeliefff het volgende:
Ik las net in nws dat adresgegevens van slachtoffers bij aangifte gewoon aan de dader worden of werden (ik zag namelijk ook dat ze daar sinds 2016 voorzichtiger mee om zullen gaan) gegeven...wtf echt .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |