SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2016 01:03:55 ]
zeg ik ook altijdquote:
eentje uit gym scquote:
dat is waarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar jij trollt ook niet, jij bent gewoon wat minder intelligent.
zal mmg wel gedaan hebbenquote:
nee want dan moet Willoow er ook uit en dat gaat nie gebeuren niequote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
HotH mag er ook wel uit, we zijn geen museum.
Haat hieronder op GroenLinks.quote:
Chloro's leven is minstens zo inhoudsloos als dat van jou.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we moeten iets met onze inhoudsloze leventjes
Houd je tyfusbek nou eens achterlijke klapkut, ophoeren met die schijtkop van jequote:
Heb ik niet, daarom pest ik GroenLinkser's!!!.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we moeten iets met onze inhoudsloze leventjes
wowquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je tyfusbek nou eens achterlijke klapkut, ophoeren met die schijtkop van je
zou haar liever als docent hebben dan jouquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chloro's leven is minstens zo inhoudsloos als dat van jou.
Ga nou maar wegquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heb ik niet, daarom pest ik GroenLinkser's!!!.
Ga hier nou niet over beginnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou haar liever als docent hebben dan jou
Dank, goede vriend.quote:
waaroverquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga hier nou niet over beginnen.
Aardbei ahahahahquote:
Flikkertje.quote:
Waar niet over, stiekem doen hé, nee is goed.quote:
Goeden grap, waarde kameraad.quote:
er zit altijd een heel verhaal achter Jimmy's emogifsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waar niet over, stiekem doen hé, nee is goed.
Doeiquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:13 schreef BoneThugss het volgende:
Ik heb ook een goeden grap.
Er was eens een 'vluchteling' in Nederland.
Hahaha.
Beter kaas knabbelsquote:
Goede vriend!quote:
Soms.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
hebben jullie ook last van plaatsvervangende schaamte
Die zijn goor man godverdommequote:
nee maar wel van normale schaamtequote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
Alleen als jimmy er isquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
Kun je ook niks aan doenquote:
Oké dan, goede vriend.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik blijf op voor het GOP debat vanacht.
Ik kan dat met cheetos, en dan pas doorslikken als je er een lekker papje van hebt gekauwdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan er echt zo 10 tegelijk mijn bakkes inproppen
je begint steeds meer mijn droomvrouw te wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan dat met cheetos, en dan pas doorslikken als je er een lekker papje van hebt gekauwd
quote:
Geen idee, er staat nog whiskey.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
betekent dit dat we morgen een nuchtere Jimmy krijgen of ga je gelijk naar de supermarkt
ohquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, er staat nog whiskey.
Wij zouden wel echt viesdik samen oud wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je begint steeds meer mijn droomvrouw te worden
Etto was soms nog wel grappig. Jimmy is meer een soort nielsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jimmy gaat de kant van etto op. Elke avond dronken
ik ken niet veel viesdikke 80+ersquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij zouden wel echt viesdik samen oud worden
Ik heb niks gedronken hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jimmy gaat de kant van etto op. Elke avond dronken
Gr gr, graag gedaan. Kut GroenLinks, en jij stinkt.quote:
soooquote:
Nee niks, maar doe niet zo allochtoon joh boerenlulquote:
niks eten is niet goed voor jequote:Op vrijdag 26 februari 2016 06:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee niks, maar doe niet zo allochtoon joh boerenlul
Hoe kun je nu al een minidrama hebben gehad, ik lig nog in bedquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:26 schreef Chai het volgende:
Ik keihard naar het station fietsen om een trein eerder te halen, rijdt hij niet gvd.
Zag dat je al om half zes op was.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:26 schreef Chai het volgende:
Ik keihard naar het station fietsen om een trein eerder te halen, rijdt hij niet gvd.
Hoe is het met je pechweekquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoe kun je nu al een minidrama hebben gehad, ik lig nog in bed
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:26 schreef Chai het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:26 schreef Chai het volgende:
ach, als het een inbreker was, heeft die het adres toch alquote:Op vrijdag 26 februari 2016 07:45 schreef madeliefff het volgende:
Ik las net in nws dat adresgegevens van slachtoffers bij aangifte gewoon aan de dader worden of werden (ik zag namelijk ook dat ze daar sinds 2016 voorzichtiger mee om zullen gaan) gegeven...wtf echt .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |