SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2016 01:03:55 ]
zeg ik ook altijdquote:
eentje uit gym scquote:
dat is waarquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar jij trollt ook niet, jij bent gewoon wat minder intelligent.
zal mmg wel gedaan hebbenquote:
nee want dan moet Willoow er ook uit en dat gaat nie gebeuren niequote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
HotH mag er ook wel uit, we zijn geen museum.
Haat hieronder op GroenLinks.quote:
Chloro's leven is minstens zo inhoudsloos als dat van jou.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we moeten iets met onze inhoudsloze leventjes
Houd je tyfusbek nou eens achterlijke klapkut, ophoeren met die schijtkop van jequote:
Heb ik niet, daarom pest ik GroenLinkser's!!!.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we moeten iets met onze inhoudsloze leventjes
wowquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je tyfusbek nou eens achterlijke klapkut, ophoeren met die schijtkop van je
zou haar liever als docent hebben dan jouquote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Chloro's leven is minstens zo inhoudsloos als dat van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |