hehe. Mijn moeder wil stiekem zelf nog kinderen zo erg is ze ermee bezigquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt ook al een paar jaar dat ze wel kleinkinderen wil maar ik wil zelf nooit kinderen
ik bedoel jouw user naam hèquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:06 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb geen idee, maar dit kwam ik tegen op de "Dark side" Van YouTube
Mag toch hopen dat mijn moeder op haar leeftijd geen kinderen meer wilquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hehe. Mijn moeder wil stiekem zelf nog kinderen zo erg is ze ermee bezig
ik had het natuurlijk over geslachtsgemeenschapquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja dat wel. Ik heb al een baby born pop liggen. Als jij dan wat luiers en een flesje mee neemt?
Aah foutje. Ben geen kloon.quote:
Oei, dat vindt madeliefff een vies woordquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik had het natuurlijk over geslachtsgemeenschap
weet ik . Ik plaagde je hihiquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Aah foutje. Ben geen kloon.
Mijn vorige account was "Braddie" Maar dat heb ik door de gehaald en ben nu met een ander account weer gaan fokken. Er hing iets te veel aan dat Braddie account (Mede door mijzelf, maar toch) Wat absoluut niet kon..
Madeboosss echter niet hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oei, dat vindt madeliefff een vies woord
ja dat worden rode billetjesquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
weet ik . Ik plaagde je hihikrijg ik nu straf?
Sletjequote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie het als een nieuw beginquote:
gvdquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahah lol ik heb vet gelurkt in je fobo
Vieze stalkerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahah lol ik heb vet gelurkt in je fobo
een nieuw begin, met een account waarin direct duidelijk is dat je braddie bent.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik zie het als een nieuw beginIs het niet, maar ach he. Nieuw account, dus ga het eventjes allemaal anders aanpakken.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik zie het als een nieuw beginIs het niet, maar ach he. Nieuw account, dus ga het eventjes allemaal anders aanpakken.
Bios om 11.16?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zit in een bioscoopzaal tussen een zwangere en een vrouw met brede heupen ik voel mij claustrofobisch
I´m not a stalker. I´m an unpaid private investigator.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
ditquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een nieuw begin, met een account waarin direct duidelijk is dat je braddie bent.
echt. heel slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |