SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MMGYMCMB op 25-02-2016 17:29:29 ]
Mag je evengoed geven hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het is dat we het over eten hebben anders had ik je een pak slaag gegeven
beetje lafjes van mike door met tuco te dreigen btwquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat een baas die Jimbo hè met dat taartenverhaal.
welke ? user amazing?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij moest gekleurde ogen hebben dan was hij qua uiterlijk perfect
Badassquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Oberkullie het volgende:
Heb vandaag bij de vergadering extra kortaf gedaan tegen mijn geile hottiecollega omdat ik vind dat hij de primaire oorzaak is van mijn ellende.
Terecht, nu toon je interesse en misschien doet hij er wat meequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Oberkullie het volgende:
Heb vandaag bij de vergadering extra kortaf gedaan tegen mijn geile hottiecollega omdat ik vind dat hij de primaire oorzaak is van mijn ellende.
Jij ook een fijne kerstquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Massallahhhh Allahim neler yaratmis.
Ja toen vroeg hij of ik moe wasquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Terecht, nu toon je interesse en misschien doet hij er wat mee
Als hij blauwe ogen heeft wil ik die vriend van jequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een vriend van me lijkt een beejte op hem btw
Jeetje, wat een slechte move van hemquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja toen vroeg hij of ik moe was
Ik zei alleen: NEE
Goeie bos haar, volle baard, gezicht klopt ook. Mag alleen ietsiepietsie droger.quote:
Ha gayquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:32 schreef Parawan het volgende:
[..]
Goeie bos haar, volle baard, gezicht klopt ook. Mag alleen ietsiepietsie droger.
Had het over Aber's collegaquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stimo heeft ook al een vriend.
Jeetje zo oneerlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee laat maar ik blijf toch maar bij mijn "ik-wil-een-blondje" eis.
Nee, het is Parawans schuld, die gaat zomaar ertussendoor postenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Quote dan tegen wie je het hebt.
Heb groene ogen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Terechte klachtquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, het is Parawans schuld, die gaat zomaar ertussendoor posten
Nee man. Donker haar en donkere ogenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb nu al genoeg van hem gezien, zo snel vervelen brunettes mijquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee man. Donker haar en donkere ogen
Rare chick.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb nu al genoeg van hem gezien, zo snel vervelen brunettes mij
Blauw/blauwgrijs/blauwgroenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zeg dan blauw en niet gekleurd.
Ik neem aan dat je dame bedoeld?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ben je nou een wijf of een dude?
Ah sorry, typoquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dame bedoeld?
nee dat heeft hij nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als hij blauwe ogen heeft wil ik die vriend van je
als hij vraagt of je boos bent moet je zeggen "nee hoor ik ben niet boosquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja toen vroeg hij of ik moe was
Ik zei alleen: NEE
NEE ER IS NIKSquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als hij vraagt of je boos bent moet je zeggen "nee hoor ik ben niet boos"
maar maar ik heb ook bruine ogenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Afgekeurd
Ik wil jou #smooth
Ah ok, er is nog hoop dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee hij heeft perverse whatsapps gestuurd naar de slet van de afdeling.
Gvd heeft hier niemand dan blauwe ogen zogenaamd nederland blondjesland WAAR ZIJN DIE LEKKERE BLONDJESquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar maar ik heb ook bruine ogen
Ik zal Etto binnenkort weer eens irriteren hier, dan heb ik ook weer blauwe ogenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd heeft hier niemand dan blauwe ogen zogenaamd nederland blondjesland WAAR ZIJN DIE LEKKERE BLONDJES
Hoiquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd heeft hier niemand dan blauwe ogen zogenaamd nederland blondjesland WAAR ZIJN DIE LEKKERE BLONDJES
Hij komt NU naar je toequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal Etto binnenkort weer eens irriteren hier, dan heb ik ook weer blauwe ogen
ik was wel jaren blond, telt dat?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Onjuiste beweringquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent al iets van 30, overdatum enzo
Waarom heb je gekozen voor de brunette side WAAROMquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik was wel jaren blond, telt dat?
Dat is m'n tweelingquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
En gisteren Opso gespot bij Newscafé, was wel makkelijk te vinden. Helemaal achterin in hoekje op een stoel dat helemaal piepte en kraakte onder haar gewicht
Picsquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik was wel jaren blond, telt dat?
Heb een beetje een dubbel gevoel bij de BB-personages, aan de ene kant zou ik sommige personages graag terugzien of meer zien in BCS maar als ze dat limiteren word BCS wel een echt opzichzelf staande televisieserie. Wist je dat er een aflevering komt die zich afspeelt na BB?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje lafjes van mike door met tuco te dreigen btw
Ah jij was dus dat bepukkelde knulletje, je leek een beetje op braddie. We voelden ons al aangestaardquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, jij bent dus de dikkere
Ik had mn keyboard mee, maar ik ga voor jullie toch geen serenade zingen zegquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah jij was dus dat bepukkelde knulletje, je leek een beetje op braddie. We voelden ons al aangestaard
Wat ben je zelf eigenlijk?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom heb je gekozen voor de brunette side WAAROM
omdat ik wilde weten of brunettes minder fun hebben dan blondjesquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom heb je gekozen voor de brunette side WAAROM
Waarom niet geverfd, wat vind je mooi bij vrouwen of ben je geen bi?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
As black as my soul oogkleur en haarkleur
Ik ben toch echt heteroquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom niet geverfd, wat vind je mooi bij vrouwen of ben je geen bi?
nee, every brownie needs a blondie by her side. Dat is pas fun.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat ik wilde weten of brunettes minder fun hebben dan blondjes
Ben hier schatjequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand hier laatst nog Meloewa gezien? Maak me beetje zorgen om haar, of is ze met Guus ontsnapt?
hey poppiquote:
Ik verwacht een hele snelle reactie van Guusquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we foto's van onze peners naar Guus sturen? En ook naar Meloewa trouwens.
Dat is een tekenfilm figuur tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:56 schreef Ashqelon het volgende:
Ik typte net Meloewa in bij Facebook en er is iemand die Walter Melo heet.
Wanneer chillen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ben hier schatje
[..]
hey poppi
Jij hebt niks te doen ofniequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:56 schreef Ashqelon het volgende:
Ik typte net Meloewa in bij Facebook en er is iemand die Walter Melo heet.
Ook een echt bestaand persoon.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:57 schreef Parawan het volgende:
[..]
Dat is een tekenfilm figuur toch
Moet eigenlijk huiswerk Engels maken maar het is echt een nutteloze opdracht dus zit er aan te denken om iemand ervoor te betalen om dat Engels huiswerk te maken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt niks te doen ofnie
Niet zo joods van je ditquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Moet eigenlijk huiswerk Engels maken maar het is echt een nutteloze opdracht dus zit er aan te denken om iemand ervoor te betalen om dat Engels huiswerk te maken.
Ik am speaking goed englishquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Moet eigenlijk huiswerk Engels maken maar het is echt een nutteloze opdracht dus zit er aan te denken om iemand ervoor te betalen om dat Engels huiswerk te maken.
kan je mijn scriptie ff nakijken danquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik am speaking goed english
Scriptie af?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:51 schreef TARDIS. het volgende:
Hey jongens het is wat allemaal he.
link?quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Holyshit fobo van jennasometimes volgens mij word ik bi
Is goed, zal zo nodig aanpassen, alle statistiek weghalen. #rebelsquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan je mijn scriptie ff nakijken dan
Wie nou weer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:01 schreef Oberkullie het volgende:
Heb nu wel spijt als hij ergebs diep van binnen al interesse had heb ik hem nu soberzo afgeschrikt
Wie is dat.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fotoboek van JennaSometimes
Middelmatige tomboyquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
zal ik hem nakijken op spelling? haha dan krijg je een 1quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan je mijn scriptie ff nakijken dan
Btje vies mensquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja mkayquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is wel waar, die pic in het middel met rode shirt is echt average as fuck.
heb je dyslexiequote:Op donderdag 25 februari 2016 18:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zal ik hem nakijken op spelling? haha dan krijg je een 1
Zij zat bij mij op school srs.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Neh lekkerste chick op fok award goes to Omdatappel
Nu extra overtuigd heteroquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
neeh. ik vind veer metdienummertjes ( dus niet veereli) t knapst, of kleurdoosquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Die willen het graagst.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is wel waar, die pic in het middel met rode shirt is echt average as fuck.
Ja en ik ben je zusje zeker en frass is je vaderquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zij zat bij mij op school srs.
Papa?quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en ik ben je zusje zeker en frass is je vader
Kleurdoos vind ik echt knappe moederquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neeh. ik vind veer metdienummertjes ( dus niet veereli) t knapst, of kleurdoos
rrwrstybaequote:Op donderdag 25 februari 2016 18:04 schreef Opsonisatie het volgende:
zo oud oogt ze niet, ik vind haar ook knapper dan de 18 jarigen die ik voorbij heb zien komenquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kleurdoos vind ik echt knappe moeder
Wat een bekende lurkers allemaalquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SORRY DAT WIJ ONSZELF NOG AAN HET ONTDEKKEN ZIJNquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zo oud oogt ze niet, ik vind haar ook knapper dan de 18 jarigen die ik voorbij heb zien komen
ik bedoelde jou niet uiteraard!, jij staat niet op fokquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SORRY DAT WIJ ONSZELF NOG AAN HET ONTDEKKEN ZIJN
Link?quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kleurdoos vind ik echt knappe moeder
rip ettoquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het niveau van Opso vandaag bijzonder deplorabel
Het ging sneeuwen het ging regenen daarna scheen de zon en repeat daar wordt iedereen tripolair van ja gvdquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het niveau van Opso vandaag bijzonder deplorabel
Zoek zelfquote:
Wat een gemis allemaal.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er verdwijnen steeds meer users
Guus, Etto, Meloewa, Willoow, Haywood
Je bent een schatquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kijk hoe snel ik dat doe:
US / Userfoto's #353
WCH, Spekkiequote:Op donderdag 25 februari 2016 18:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er verdwijnen steeds meer users
Guus, Etto, Meloewa, Willoow, Haywood
Nerdjes begrijpen dat niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet iedereen van fok ken manmanman
SCHANDE PEK EN VERENquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vera166?quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neeh. ik vind veer metdienummertjes ( dus niet veereli) t knapst, of kleurdoos
Maar Haywood is niet zo maar iemand, ze was de beste KLB-user ooitquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vraag maar aan Omdatappel zelf, HRO Fiscaal recht en economie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en ik ben je zusje zeker en frass is je vader
Als ze zo goed was WAAROM HEEFT ZE JULLIE DAN VERLATEN HEquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar Haywood is niet zo maar iemand, ze was de beste KLB-user ooit
strawberryquote:
Zal doen als ze ooit weer online komtquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vraag maar aan Omdatappel zelf, HRO Fiscaal recht en economie.
Omdat ze te goed voor ons was, jeetjequote:Op donderdag 25 februari 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ze zo goed was WAAROM HEEFT ZE JULLIE DAN VERLATEN HE
Ik ben bang dat Opso ons nooit gaat verlaten met haar niveauquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat ze te goed voor ons was, jeetje
quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Opso ons nooit gaat verlaten met haar niveau
Ghehehe 7quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon chloro loslatenquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stimo, guzel wat ga je eten zo?quote:
Ben jij Guus een keer tegen gekomen toevallig??quote:
Is je vriendin lekker ja?quote:
watte? heroine chick?quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:22 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heroin chick inderdaad zoals ze het zelf een keer zei en houd van pizza.
al even niet dacht ik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben jij Guus een keer tegen gekomen toevallig??
Op je hoofd straks.quote:
Ik eet nu kip uit de oven met bulgur en groenten uit de oven. Ben weer ah oppassen dus dan maar zo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo, guzel wat ga je eten zo?
Barst het van de vluchtelingenquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Gratis naar sunny beach door beetje promowerk daar te doen whut.
Vertel het Cripje maar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:49 schreef Oberkullie het volgende:
Oh God wat heb ik gedaan hij is mijn mcDreamy
ik heb wel trek in een mcDreamy, of een bigmac. Of een mcKroketquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:49 schreef Oberkullie het volgende:
Oh God wat heb ik gedaan hij is mijn mcDreamy
Stuur me in de tussetijd snaps van je neefje en nichtjequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ik w8 denk nog 4 jaar met kinderen. Dit gaat 'm niet worden.
Niks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
Net toetje gehad. Mag nog 300 kcal. Wat zal k doen.
taartquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
Net toetje gehad. Mag nog 300 kcal. Wat zal k doen.
Hoezo?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ik w8 denk nog 4 jaar met kinderen. Dit gaat 'm niet worden.
hard gewordenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Liever een chocolate salted caramel tarte
Gekregen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Stuur me in de tussetijd snaps van je neefje en nichtje
Kinderen zijn leuk man. Die eerlijkheid die je van bijna geen enkele volwassene kan verwachtenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Twee kinderen aan het babysitten. Ze zijn vandaag hangerig.
zal eens chocolade over jou heen drizzelenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je er chocolade over drizzled dan heb je een salted chocolate dick.
Oh zo, haha.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Twee kinderen aan het babysitten. Ze zijn vandaag hangerig.
Ik heb het zeil al neergelegdquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
zal eens chocolade over jou heen drizzelen
Ze zijn 1 en 2.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:10 schreef Parawan het volgende:
[..]
Kinderen zijn leuk man. Die eerlijkheid die je van bijna geen enkele volwassene kan verwachten
Ja zij is het vrolijke zusje en hij de fuck off ik ben baby'tv kijkende.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Dawww.
Ik moest keihard lachen om je nichtje die random onschuldig langsliep met haar lepel.
Ze zijn zo om te luilenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:23 schreef Parawan het volgende:
[..]
Zijn als nog eerlijk in lichaamstaal
Heeft vast die gast in US al kunnen regelen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet toch eerst een vriend vinden
Geen idee wie het is, maar ik ben blij voor haarquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft vast die gast in US al kunnen regelen.
Unbanned. Dat was toch wel een hoogtepuntje vandaag.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef Kurovski het volgende:
Goed, iemand nog iets meegemaakt vandaag?
Ah. WB dan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Unbanned. Dat was toch wel een hoogtepuntje vandaag.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Unbanned. Dat was toch wel een hoogtepuntje vandaag.
Ik ga al weer bijna naar huis. Maandag zitten de twee weken er weer op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Danke. Jij ging toch weer offshore? Of ben je dat al?
Ooh ja tuurlijk daar heb je ook gewoon internetquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga al weer bijna naar huis. Maandag zitten de twee weken er weer op.
Tegen ene midgetlandquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Man Utd vliegt er vanavond uit. U las het hier.
Lazio Roma - Galatasarayquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kijk laz - gal weet niet eens waar het voor het staat
jij zat altijd op superdudes/Sugababes tochquote:
Gud gudquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Good. U?
Vanavond even kijken hoe we het goedkoopst van de Veluwe naar Belgrado komen
Bietje aansluitwerk, nogal hersenloos. Prima collega trouwens.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooh ja tuurlijk daar heb je ook gewoon internet![]()
Lekker gewerkt?
Jup. Waarom rakel je dat nou weer op gvd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jij zat altijd op superdudes/Sugababes tochop dat forum
die blonden met grote neuzen in het noorden van Turkije.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Galatasaray tegen .. Laz.
Wat is laz
Jij hebt het over Trabzon.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die blonden met grote neuzen in het noorden van Turkije.
Klinkt meer dan prima manquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bietje aansluitwerk, nogal hersenloos. Prima collega trouwens.
Gisteren training abseilen en vandaag brandalarm gehad. Vanaf 4 uur niets meer kunnen doen.
Zat er ook. Jij zat altijd Maarten van Rossum te promoten. Haha.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup. Waarom rakel je dat nou weer op gvd.
Midtjylland en ze zijn bazen want weinig budget maar nummer een in Denemarken door gebruik van wiskunde.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:39 schreef Parawan het volgende:
[..]
Tegen ene midgetlandNooit van gehoord
Makkelijk geld indd. Verder mezelf een beetje volvreten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klinkt meer dan prima man
Berekenen hoe hard ze moeten schieten om te scoren? Wat een noobsquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Midtjylland en ze zijn bazen want weinig budget maar nummer een in Denemarken door gebruik van wiskunde.
Van Rossem. Hoe heette jij dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zat er ook. Jij zat altijd Maarten van Rossum te promoten. Haha.
Sellszzzz of zo haha. Echt lang geleden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van Rossem. Hoe heette jij dan?
Moneyball ook gezien?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Midtjylland en ze zijn bazen want weinig budget maar nummer een in Denemarken door gebruik van wiskunde.
Maar hoe weet jij in vredesnaam dat ik dat was?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Sellszzzz of zo haha. Echt lang geleden.
Stalker pur sangquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij in vredesnaam dat ik dat was?
nee statische gegevens analyseren bazen als ze zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:43 schreef Parawan het volgende:
[..]
Berekenen hoe hard ze moeten schieten om te scoren? Wat een noobs
op superdudes wait wutquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zat er ook. Jij zat altijd Maarten van Rossum te promoten. Haha.
Zit altijd best snel vol van :Squote:Op donderdag 25 februari 2016 19:48 schreef Chloroform het volgende:
Ben echt het gelukkigste kind op aarde, heb net frietjes gegeten
wel op het praktiseren van het salafisme? anders moet het verbod op nazisme ook opgeheven worden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Er komt geen verbod op het salafisme, een orthodoxe stroming binnen de islam. Zo'n verbod zou in strijd zijn met de individuele vrijheid van mensen om te geloven wat ze willen. Die vrijheid is de basis van onze rechtstaat, vindt het kabinet.
RIP
Ja. Er was ook een forum. Daar zat ik. Was ik net zo irritant en zum kotsen als hier.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
op superdudes wait wut? ng vertel daar meer over.
kleine wereldquote:
had je zon forumpjequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
op superdudes wait wut? ng vertel daar meer over.
Je moet ook geen familiezak in je eentje willen opetenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zit altijd best snel vol van :S
waarom had je het daar over maarten van rossem?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja. Er was ook een forum. Daar zat ik. Was ik net zo irritant en zum kotsen als hier.
hoe wou je geloof verbieden? gedachtenpolitie invoeren?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Er komt geen verbod op het salafisme, een orthodoxe stroming binnen de islam. Zo'n verbod zou in strijd zijn met de individuele vrijheid van mensen om te geloven wat ze willen. Die vrijheid is de basis van onze rechtstaat, vindt het kabinet.
RIP
haha nee krijg ik niet opquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook geen familiezak in je eentje willen opeten
Zelfgemaakt?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:48 schreef Chloroform het volgende:
Ben echt het gelukkigste kind op aarde, heb net frietjes gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |