Als hij blauwe ogen heeft wil ik die vriend van jequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een vriend van me lijkt een beejte op hem btw
Jeetje, wat een slechte move van hemquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja toen vroeg hij of ik moe was
Ik zei alleen: NEE
Goeie bos haar, volle baard, gezicht klopt ook. Mag alleen ietsiepietsie droger.quote:
Ha gayquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:32 schreef Parawan het volgende:
[..]
Goeie bos haar, volle baard, gezicht klopt ook. Mag alleen ietsiepietsie droger.
Had het over Aber's collegaquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stimo heeft ook al een vriend.
Jeetje zo oneerlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee laat maar ik blijf toch maar bij mijn "ik-wil-een-blondje" eis.
Nee, het is Parawans schuld, die gaat zomaar ertussendoor postenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Quote dan tegen wie je het hebt.
Heb groene ogen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij moest gekleurde ogen hebben dan was hij qua uiterlijk perfect
Terechte klachtquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, het is Parawans schuld, die gaat zomaar ertussendoor posten
Nee man. Donker haar en donkere ogenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij moest gekleurde ogen hebben dan was hij qua uiterlijk perfect
Ik heb nu al genoeg van hem gezien, zo snel vervelen brunettes mijquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee man. Donker haar en donkere ogen
Rare chick.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb nu al genoeg van hem gezien, zo snel vervelen brunettes mij
Blauw/blauwgrijs/blauwgroenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zeg dan blauw en niet gekleurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |