SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MMGYMCMB op 25-02-2016 17:29:29 ]
Mag je evengoed geven hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het is dat we het over eten hebben anders had ik je een pak slaag gegeven
beetje lafjes van mike door met tuco te dreigen btwquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat een baas die Jimbo hè met dat taartenverhaal.
welke ? user amazing?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij moest gekleurde ogen hebben dan was hij qua uiterlijk perfect
Badassquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Oberkullie het volgende:
Heb vandaag bij de vergadering extra kortaf gedaan tegen mijn geile hottiecollega omdat ik vind dat hij de primaire oorzaak is van mijn ellende.
Terecht, nu toon je interesse en misschien doet hij er wat meequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Oberkullie het volgende:
Heb vandaag bij de vergadering extra kortaf gedaan tegen mijn geile hottiecollega omdat ik vind dat hij de primaire oorzaak is van mijn ellende.
Jij ook een fijne kerstquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Massallahhhh Allahim neler yaratmis.
Ja toen vroeg hij of ik moe wasquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Terecht, nu toon je interesse en misschien doet hij er wat mee
Als hij blauwe ogen heeft wil ik die vriend van jequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een vriend van me lijkt een beejte op hem btw
Jeetje, wat een slechte move van hemquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja toen vroeg hij of ik moe was
Ik zei alleen: NEE
Goeie bos haar, volle baard, gezicht klopt ook. Mag alleen ietsiepietsie droger.quote:
Ha gayquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:32 schreef Parawan het volgende:
[..]
Goeie bos haar, volle baard, gezicht klopt ook. Mag alleen ietsiepietsie droger.
Had het over Aber's collegaquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stimo heeft ook al een vriend.
Jeetje zo oneerlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee laat maar ik blijf toch maar bij mijn "ik-wil-een-blondje" eis.
Nee, het is Parawans schuld, die gaat zomaar ertussendoor postenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Quote dan tegen wie je het hebt.
Heb groene ogen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Terechte klachtquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, het is Parawans schuld, die gaat zomaar ertussendoor posten
Nee man. Donker haar en donkere ogenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb nu al genoeg van hem gezien, zo snel vervelen brunettes mijquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee man. Donker haar en donkere ogen
Rare chick.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb nu al genoeg van hem gezien, zo snel vervelen brunettes mij
Blauw/blauwgrijs/blauwgroenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zeg dan blauw en niet gekleurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |