SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MMGYMCMB op 25-02-2016 17:29:29 ]
Mag je evengoed geven hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het is dat we het over eten hebben anders had ik je een pak slaag gegeven
beetje lafjes van mike door met tuco te dreigen btwquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat een baas die Jimbo hè met dat taartenverhaal.
welke ? user amazing?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij moest gekleurde ogen hebben dan was hij qua uiterlijk perfect
Badassquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Oberkullie het volgende:
Heb vandaag bij de vergadering extra kortaf gedaan tegen mijn geile hottiecollega omdat ik vind dat hij de primaire oorzaak is van mijn ellende.
Terecht, nu toon je interesse en misschien doet hij er wat meequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Oberkullie het volgende:
Heb vandaag bij de vergadering extra kortaf gedaan tegen mijn geile hottiecollega omdat ik vind dat hij de primaire oorzaak is van mijn ellende.
Jij ook een fijne kerstquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Massallahhhh Allahim neler yaratmis.
Ja toen vroeg hij of ik moe wasquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Terecht, nu toon je interesse en misschien doet hij er wat mee
Als hij blauwe ogen heeft wil ik die vriend van jequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een vriend van me lijkt een beejte op hem btw
Jeetje, wat een slechte move van hemquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja toen vroeg hij of ik moe was
Ik zei alleen: NEE
Goeie bos haar, volle baard, gezicht klopt ook. Mag alleen ietsiepietsie droger.quote:
Ha gayquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:32 schreef Parawan het volgende:
[..]
Goeie bos haar, volle baard, gezicht klopt ook. Mag alleen ietsiepietsie droger.
Had het over Aber's collegaquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stimo heeft ook al een vriend.
Jeetje zo oneerlijkquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee laat maar ik blijf toch maar bij mijn "ik-wil-een-blondje" eis.
Nee, het is Parawans schuld, die gaat zomaar ertussendoor postenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Quote dan tegen wie je het hebt.
Heb groene ogen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Terechte klachtquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, het is Parawans schuld, die gaat zomaar ertussendoor posten
Nee man. Donker haar en donkere ogenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb nu al genoeg van hem gezien, zo snel vervelen brunettes mijquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee man. Donker haar en donkere ogen
Rare chick.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb nu al genoeg van hem gezien, zo snel vervelen brunettes mij
Blauw/blauwgrijs/blauwgroenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zeg dan blauw en niet gekleurd.
Ik neem aan dat je dame bedoeld?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ben je nou een wijf of een dude?
Ah sorry, typoquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dame bedoeld?
nee dat heeft hij nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als hij blauwe ogen heeft wil ik die vriend van je
als hij vraagt of je boos bent moet je zeggen "nee hoor ik ben niet boosquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja toen vroeg hij of ik moe was
Ik zei alleen: NEE
NEE ER IS NIKSquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als hij vraagt of je boos bent moet je zeggen "nee hoor ik ben niet boos"
maar maar ik heb ook bruine ogenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Afgekeurd
Ik wil jou #smooth
Ah ok, er is nog hoop dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee hij heeft perverse whatsapps gestuurd naar de slet van de afdeling.
Gvd heeft hier niemand dan blauwe ogen zogenaamd nederland blondjesland WAAR ZIJN DIE LEKKERE BLONDJESquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar maar ik heb ook bruine ogen
Ik zal Etto binnenkort weer eens irriteren hier, dan heb ik ook weer blauwe ogenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd heeft hier niemand dan blauwe ogen zogenaamd nederland blondjesland WAAR ZIJN DIE LEKKERE BLONDJES
Hoiquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd heeft hier niemand dan blauwe ogen zogenaamd nederland blondjesland WAAR ZIJN DIE LEKKERE BLONDJES
Hij komt NU naar je toequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal Etto binnenkort weer eens irriteren hier, dan heb ik ook weer blauwe ogen
ik was wel jaren blond, telt dat?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Onjuiste beweringquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent al iets van 30, overdatum enzo
Waarom heb je gekozen voor de brunette side WAAROMquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik was wel jaren blond, telt dat?
Dat is m'n tweelingquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
En gisteren Opso gespot bij Newscafé, was wel makkelijk te vinden. Helemaal achterin in hoekje op een stoel dat helemaal piepte en kraakte onder haar gewicht
Picsquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik was wel jaren blond, telt dat?
Heb een beetje een dubbel gevoel bij de BB-personages, aan de ene kant zou ik sommige personages graag terugzien of meer zien in BCS maar als ze dat limiteren word BCS wel een echt opzichzelf staande televisieserie. Wist je dat er een aflevering komt die zich afspeelt na BB?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje lafjes van mike door met tuco te dreigen btw
Ah jij was dus dat bepukkelde knulletje, je leek een beetje op braddie. We voelden ons al aangestaardquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, jij bent dus de dikkere
Ik had mn keyboard mee, maar ik ga voor jullie toch geen serenade zingen zegquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah jij was dus dat bepukkelde knulletje, je leek een beetje op braddie. We voelden ons al aangestaard
Wat ben je zelf eigenlijk?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom heb je gekozen voor de brunette side WAAROM
omdat ik wilde weten of brunettes minder fun hebben dan blondjesquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom heb je gekozen voor de brunette side WAAROM
Waarom niet geverfd, wat vind je mooi bij vrouwen of ben je geen bi?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
As black as my soul oogkleur en haarkleur
Ik ben toch echt heteroquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom niet geverfd, wat vind je mooi bij vrouwen of ben je geen bi?
nee, every brownie needs a blondie by her side. Dat is pas fun.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat ik wilde weten of brunettes minder fun hebben dan blondjes
Ben hier schatjequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand hier laatst nog Meloewa gezien? Maak me beetje zorgen om haar, of is ze met Guus ontsnapt?
hey poppiquote:
Ik verwacht een hele snelle reactie van Guusquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we foto's van onze peners naar Guus sturen? En ook naar Meloewa trouwens.
Dat is een tekenfilm figuur tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:56 schreef Ashqelon het volgende:
Ik typte net Meloewa in bij Facebook en er is iemand die Walter Melo heet.
Wanneer chillen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ben hier schatje
[..]
hey poppi
Jij hebt niks te doen ofniequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:56 schreef Ashqelon het volgende:
Ik typte net Meloewa in bij Facebook en er is iemand die Walter Melo heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |