Wat ben je zelf eigenlijk?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom heb je gekozen voor de brunette side WAAROM
omdat ik wilde weten of brunettes minder fun hebben dan blondjesquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom heb je gekozen voor de brunette side WAAROM
Waarom niet geverfd, wat vind je mooi bij vrouwen of ben je geen bi?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
As black as my soul oogkleur en haarkleur
Ik ben toch echt heteroquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom niet geverfd, wat vind je mooi bij vrouwen of ben je geen bi?
nee, every brownie needs a blondie by her side. Dat is pas fun.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat ik wilde weten of brunettes minder fun hebben dan blondjes
Ben hier schatjequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand hier laatst nog Meloewa gezien? Maak me beetje zorgen om haar, of is ze met Guus ontsnapt?
hey poppiquote:
Ik verwacht een hele snelle reactie van Guusquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we foto's van onze peners naar Guus sturen? En ook naar Meloewa trouwens.
Dat is een tekenfilm figuur tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:56 schreef Ashqelon het volgende:
Ik typte net Meloewa in bij Facebook en er is iemand die Walter Melo heet.
Wanneer chillen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ben hier schatje
[..]
hey poppi
Jij hebt niks te doen ofniequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:56 schreef Ashqelon het volgende:
Ik typte net Meloewa in bij Facebook en er is iemand die Walter Melo heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |