Ik neem aan dat je dame bedoeld?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ben je nou een wijf of een dude?
Ah sorry, typoquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dame bedoeld?
nee dat heeft hij nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als hij blauwe ogen heeft wil ik die vriend van je
als hij vraagt of je boos bent moet je zeggen "nee hoor ik ben niet boosquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja toen vroeg hij of ik moe was
Ik zei alleen: NEE
NEE ER IS NIKSquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als hij vraagt of je boos bent moet je zeggen "nee hoor ik ben niet boos"
maar maar ik heb ook bruine ogenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Afgekeurd
Ik wil jou #smooth
Ah ok, er is nog hoop dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee hij heeft perverse whatsapps gestuurd naar de slet van de afdeling.
Gvd heeft hier niemand dan blauwe ogen zogenaamd nederland blondjesland WAAR ZIJN DIE LEKKERE BLONDJESquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar maar ik heb ook bruine ogen
Ik zal Etto binnenkort weer eens irriteren hier, dan heb ik ook weer blauwe ogenquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd heeft hier niemand dan blauwe ogen zogenaamd nederland blondjesland WAAR ZIJN DIE LEKKERE BLONDJES
Hoiquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd heeft hier niemand dan blauwe ogen zogenaamd nederland blondjesland WAAR ZIJN DIE LEKKERE BLONDJES
Hij komt NU naar je toequote:Op donderdag 25 februari 2016 17:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal Etto binnenkort weer eens irriteren hier, dan heb ik ook weer blauwe ogen
ik was wel jaren blond, telt dat?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Onjuiste beweringquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent al iets van 30, overdatum enzo
Waarom heb je gekozen voor de brunette side WAAROMquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik was wel jaren blond, telt dat?
Dat is m'n tweelingquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
En gisteren Opso gespot bij Newscafé, was wel makkelijk te vinden. Helemaal achterin in hoekje op een stoel dat helemaal piepte en kraakte onder haar gewicht
Picsquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik was wel jaren blond, telt dat?
Heb een beetje een dubbel gevoel bij de BB-personages, aan de ene kant zou ik sommige personages graag terugzien of meer zien in BCS maar als ze dat limiteren word BCS wel een echt opzichzelf staande televisieserie. Wist je dat er een aflevering komt die zich afspeelt na BB?quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje lafjes van mike door met tuco te dreigen btw
Ah jij was dus dat bepukkelde knulletje, je leek een beetje op braddie. We voelden ons al aangestaardquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, jij bent dus de dikkere
Ik had mn keyboard mee, maar ik ga voor jullie toch geen serenade zingen zegquote:Op donderdag 25 februari 2016 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah jij was dus dat bepukkelde knulletje, je leek een beetje op braddie. We voelden ons al aangestaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |