Kinderen zijn leuk man. Die eerlijkheid die je van bijna geen enkele volwassene kan verwachtenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Twee kinderen aan het babysitten. Ze zijn vandaag hangerig.
zal eens chocolade over jou heen drizzelenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je er chocolade over drizzled dan heb je een salted chocolate dick.
Oh zo, haha.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Twee kinderen aan het babysitten. Ze zijn vandaag hangerig.
Ik heb het zeil al neergelegdquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
zal eens chocolade over jou heen drizzelen
Ze zijn 1 en 2.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:10 schreef Parawan het volgende:
[..]
Kinderen zijn leuk man. Die eerlijkheid die je van bijna geen enkele volwassene kan verwachten
Ja zij is het vrolijke zusje en hij de fuck off ik ben baby'tv kijkende.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Dawww.
Ik moest keihard lachen om je nichtje die random onschuldig langsliep met haar lepel.
Ze zijn zo om te luilenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:23 schreef Parawan het volgende:
[..]
Zijn als nog eerlijk in lichaamstaal
Heeft vast die gast in US al kunnen regelen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet toch eerst een vriend vinden
Geen idee wie het is, maar ik ben blij voor haarquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft vast die gast in US al kunnen regelen.
Unbanned. Dat was toch wel een hoogtepuntje vandaag.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef Kurovski het volgende:
Goed, iemand nog iets meegemaakt vandaag?
Ah. WB dan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Unbanned. Dat was toch wel een hoogtepuntje vandaag.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Unbanned. Dat was toch wel een hoogtepuntje vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |