Ik eet nu kip uit de oven met bulgur en groenten uit de oven. Ben weer ah oppassen dus dan maar zo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo, guzel wat ga je eten zo?
Barst het van de vluchtelingenquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Gratis naar sunny beach door beetje promowerk daar te doen whut.
Vertel het Cripje maar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:49 schreef Oberkullie het volgende:
Oh God wat heb ik gedaan hij is mijn mcDreamy
ik heb wel trek in een mcDreamy, of een bigmac. Of een mcKroketquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:49 schreef Oberkullie het volgende:
Oh God wat heb ik gedaan hij is mijn mcDreamy
Stuur me in de tussetijd snaps van je neefje en nichtjequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ik w8 denk nog 4 jaar met kinderen. Dit gaat 'm niet worden.
Niks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
Net toetje gehad. Mag nog 300 kcal. Wat zal k doen.
taartquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
Net toetje gehad. Mag nog 300 kcal. Wat zal k doen.
Hoezo?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ik w8 denk nog 4 jaar met kinderen. Dit gaat 'm niet worden.
hard gewordenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Liever een chocolate salted caramel tarte
Gekregen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Stuur me in de tussetijd snaps van je neefje en nichtje
Kinderen zijn leuk man. Die eerlijkheid die je van bijna geen enkele volwassene kan verwachtenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Twee kinderen aan het babysitten. Ze zijn vandaag hangerig.
zal eens chocolade over jou heen drizzelenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je er chocolade over drizzled dan heb je een salted chocolate dick.
Oh zo, haha.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Twee kinderen aan het babysitten. Ze zijn vandaag hangerig.
Ik heb het zeil al neergelegdquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
zal eens chocolade over jou heen drizzelen
Ze zijn 1 en 2.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:10 schreef Parawan het volgende:
[..]
Kinderen zijn leuk man. Die eerlijkheid die je van bijna geen enkele volwassene kan verwachten
Ja zij is het vrolijke zusje en hij de fuck off ik ben baby'tv kijkende.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Dawww.
Ik moest keihard lachen om je nichtje die random onschuldig langsliep met haar lepel.
Ze zijn zo om te luilenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:23 schreef Parawan het volgende:
[..]
Zijn als nog eerlijk in lichaamstaal
Heeft vast die gast in US al kunnen regelen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet toch eerst een vriend vinden
Geen idee wie het is, maar ik ben blij voor haarquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft vast die gast in US al kunnen regelen.
Unbanned. Dat was toch wel een hoogtepuntje vandaag.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef Kurovski het volgende:
Goed, iemand nog iets meegemaakt vandaag?
Ah. WB dan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Unbanned. Dat was toch wel een hoogtepuntje vandaag.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Unbanned. Dat was toch wel een hoogtepuntje vandaag.
Ik ga al weer bijna naar huis. Maandag zitten de twee weken er weer op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Danke. Jij ging toch weer offshore? Of ben je dat al?
Ooh ja tuurlijk daar heb je ook gewoon internetquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga al weer bijna naar huis. Maandag zitten de twee weken er weer op.
Tegen ene midgetlandquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Man Utd vliegt er vanavond uit. U las het hier.
Lazio Roma - Galatasarayquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kijk laz - gal weet niet eens waar het voor het staat
jij zat altijd op superdudes/Sugababes tochquote:
Gud gudquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Good. U?
Vanavond even kijken hoe we het goedkoopst van de Veluwe naar Belgrado komen
Bietje aansluitwerk, nogal hersenloos. Prima collega trouwens.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooh ja tuurlijk daar heb je ook gewoon internet![]()
Lekker gewerkt?
Jup. Waarom rakel je dat nou weer op gvd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:40 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jij zat altijd op superdudes/Sugababes tochop dat forum
die blonden met grote neuzen in het noorden van Turkije.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Galatasaray tegen .. Laz.
Wat is laz
Jij hebt het over Trabzon.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die blonden met grote neuzen in het noorden van Turkije.
Klinkt meer dan prima manquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bietje aansluitwerk, nogal hersenloos. Prima collega trouwens.
Gisteren training abseilen en vandaag brandalarm gehad. Vanaf 4 uur niets meer kunnen doen.
Zat er ook. Jij zat altijd Maarten van Rossum te promoten. Haha.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup. Waarom rakel je dat nou weer op gvd.
Midtjylland en ze zijn bazen want weinig budget maar nummer een in Denemarken door gebruik van wiskunde.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:39 schreef Parawan het volgende:
[..]
Tegen ene midgetlandNooit van gehoord
Makkelijk geld indd. Verder mezelf een beetje volvreten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klinkt meer dan prima man
Berekenen hoe hard ze moeten schieten om te scoren? Wat een noobsquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Midtjylland en ze zijn bazen want weinig budget maar nummer een in Denemarken door gebruik van wiskunde.
Van Rossem. Hoe heette jij dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zat er ook. Jij zat altijd Maarten van Rossum te promoten. Haha.
Sellszzzz of zo haha. Echt lang geleden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van Rossem. Hoe heette jij dan?
Moneyball ook gezien?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Midtjylland en ze zijn bazen want weinig budget maar nummer een in Denemarken door gebruik van wiskunde.
Maar hoe weet jij in vredesnaam dat ik dat was?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Sellszzzz of zo haha. Echt lang geleden.
Stalker pur sangquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij in vredesnaam dat ik dat was?
nee statische gegevens analyseren bazen als ze zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:43 schreef Parawan het volgende:
[..]
Berekenen hoe hard ze moeten schieten om te scoren? Wat een noobs
op superdudes wait wutquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zat er ook. Jij zat altijd Maarten van Rossum te promoten. Haha.
Zit altijd best snel vol van :Squote:Op donderdag 25 februari 2016 19:48 schreef Chloroform het volgende:
Ben echt het gelukkigste kind op aarde, heb net frietjes gegeten
wel op het praktiseren van het salafisme? anders moet het verbod op nazisme ook opgeheven worden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Er komt geen verbod op het salafisme, een orthodoxe stroming binnen de islam. Zo'n verbod zou in strijd zijn met de individuele vrijheid van mensen om te geloven wat ze willen. Die vrijheid is de basis van onze rechtstaat, vindt het kabinet.
RIP
Ja. Er was ook een forum. Daar zat ik. Was ik net zo irritant en zum kotsen als hier.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
op superdudes wait wut? ng vertel daar meer over.
kleine wereldquote:
had je zon forumpjequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
op superdudes wait wut? ng vertel daar meer over.
Je moet ook geen familiezak in je eentje willen opetenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zit altijd best snel vol van :S
waarom had je het daar over maarten van rossem?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja. Er was ook een forum. Daar zat ik. Was ik net zo irritant en zum kotsen als hier.
hoe wou je geloof verbieden? gedachtenpolitie invoeren?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Er komt geen verbod op het salafisme, een orthodoxe stroming binnen de islam. Zo'n verbod zou in strijd zijn met de individuele vrijheid van mensen om te geloven wat ze willen. Die vrijheid is de basis van onze rechtstaat, vindt het kabinet.
RIP
haha nee krijg ik niet opquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook geen familiezak in je eentje willen opeten
Zelfgemaakt?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:48 schreef Chloroform het volgende:
Ben echt het gelukkigste kind op aarde, heb net frietjes gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |