Het ging sneeuwen het ging regenen daarna scheen de zon en repeat daar wordt iedereen tripolair van ja gvdquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het niveau van Opso vandaag bijzonder deplorabel
Zoek zelfquote:
Wat een gemis allemaal.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er verdwijnen steeds meer users
Guus, Etto, Meloewa, Willoow, Haywood
Je bent een schatquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
kijk hoe snel ik dat doe:
US / Userfoto's #353
WCH, Spekkiequote:Op donderdag 25 februari 2016 18:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er verdwijnen steeds meer users
Guus, Etto, Meloewa, Willoow, Haywood
Nerdjes begrijpen dat niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik niet iedereen van fok ken manmanman
SCHANDE PEK EN VERENquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vera166?quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neeh. ik vind veer metdienummertjes ( dus niet veereli) t knapst, of kleurdoos
Maar Haywood is niet zo maar iemand, ze was de beste KLB-user ooitquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vraag maar aan Omdatappel zelf, HRO Fiscaal recht en economie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en ik ben je zusje zeker en frass is je vader
Als ze zo goed was WAAROM HEEFT ZE JULLIE DAN VERLATEN HEquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar Haywood is niet zo maar iemand, ze was de beste KLB-user ooit
strawberryquote:
Zal doen als ze ooit weer online komtquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
vraag maar aan Omdatappel zelf, HRO Fiscaal recht en economie.
Omdat ze te goed voor ons was, jeetjequote:Op donderdag 25 februari 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ze zo goed was WAAROM HEEFT ZE JULLIE DAN VERLATEN HE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |