SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende meet-mogelijkheden:
12 Maart, BRM200, Maastricht
19 Maart, Primavera bij Gripper, Vreeswijk
Dat is niet duur. Wel 42mm presta dus alleen voor lage velg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:57 schreef ratatat het volgende:
http://cyclingweb.nl/race(...)42mm-vittoria-detail
4 ultralight binnenbandjes voor 10e. Is dat wat van die lichte dingen? Of is dat een lekke banden feest.
Fiets meegenomen? Dies gewoon op de fiets gegaan en laatste stukje met de boot..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:52 schreef Gripper het volgende:
Lekker DDX, daar zou ik nu ook wel goesting in hebben! Om het erin te wrijven liet Facebook me vandaag een foto van vorig jaar rond deze tijd zien, toen ik m'n fiets aan t inpakken was voor Mallorca...
Zie dat je je eigen fiets hebt meegenomen dit keer, rijdt toch het beste![]()
Enjoy!
quote:Op woensdag 24 februari 2016 08:59 schreef muzas het volgende:
Maar 2x op me bek dus zo glad was het niet
Oh ik had meer druk. Ook de wegen hier waren na die hagelbui helemaal wit, al lag er geen ijs. Op de ringvaart wel dus? Of kwam het door de hagel?quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:17 schreef muzas het volgende:
Misschien lag het eerder aan het feit dat de ringvaart niet gestrooid was dan aan mijn banden of de druk daar in![]()
Schwalbe one 25mm, 6,5 achter 6 voor met dit natte weer.
De stukken waar huizen naast stonden gingen ook wel... Daar is de grond minder koud denk ik ofzo.. Juist de stukken ringvaart tussen de weilanden voelde je je fiets de heletijd 'jumpen' zeg maar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:27 schreef MarcoD het volgende:
Ik had vanmorgen stukje voor Sloterdijk een stuk waar de hagel nog lag/ beetje opgevroren was maar verder prima fietsen. Ook geen bui gehad wat scheelt..
Dat klopt ja!quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:29 schreef muzas het volgende:
[..]
De stukken waar huizen naast stonden gingen ook wel... Daar is de grond minder koud denk ik ofzo.. Juist de stukken ringvaart tussen de weilanden voelde je je fiets de heletijd 'jumpen' zeg maar.
awel, spanning, sensatie... vanmiddag maar stukke om dan ofzo. of niet.
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:51 schreef Leonos het volgende:
Fietsen jullie in deze kou al naar werk?
Hmmm....quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet van vanmorgen.
U bent zatquote:Op woensdag 24 februari 2016 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet van vanmorgen.
Kijk, je kan wel wachten tot het mooi weer is, maar dan begin je dan pas met opbouwen. Niet dat die woon-werk ritjes echt zorgen voor verbetering, maar je houd iig je conditie op peil waardoor je minder hoeft op te bouwen in de lente en je dus eerder weer op volle oorlogssterkte bent.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hmmm....
Binnenkort ook maar weer beginnen dan.
Kut opmerking weerquote:Op woensdag 24 februari 2016 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk, je kan wel wachten tot het mooi weer is, maar dan begin je dan pas met opbouwen. Niet dat die woon-werk ritjes echt zorgen voor verbetering, maar je houd iig je conditie op peil waardoor je minder hoeft op te bouwen in de lente en je dus eerder weer op volle oorlogssterkte bent.
En dan hoef je bijvoorbeeld tijdens de primaverameet niet huilend in het wiel
Oh ja, ik moet dat gebeuren nog ff online zettenquote:Op woensdag 24 februari 2016 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
En dan hoef je bijvoorbeeld tijdens de primaverameet niet huilend in het wiel
1e keer brug van de schalkwijkerweg over de ringvaart om daadwerkelijk op de ringvaart te komen, 2e keer onder de brug van lijnden naar de aker. hierquote:Op woensdag 24 februari 2016 10:31 schreef Z het volgende:
Wel glad ja rond Amsterdam vanochtend. Heb een klein rondje gefietst. Hoe val je dan Muzas? De ringvaart is toch vooral gewoon rechtdoor fietsen?
fietsend.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:23 schreef Fretwork het volgende:
Shit, dat wordt flink trainen. En kijken hoe ik de fiets vanuit Twente naar Geina krijg.
Gewoon met de trein toch?quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:23 schreef Fretwork het volgende:
Shit, dat wordt flink trainen. En kijken hoe ik de fiets vanuit Twente naar Geina krijg.
Ik zou hem graag meenemen op vrijdag, aangezien ik bij m'n ouders kan blijven pitten. Maar dat kan dan weer niet in de spits... En Enschede tot aan Vreeswijk duurt wel even.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon met de trein toch?
Ik ga waarschijnlijk wel "gewoon" op de fiets heen. Terug waarschijnlijk wel met de trein.
Die brug bij Lijnden zal inderdaad een gladde bedoeling zijn geweest. Lastig bochtje als het glad is. Gelukkig geen grote schade.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:59 schreef muzas het volgende:
[..]
1e keer brug van de schalkwijkerweg over de ringvaart om daadwerkelijk op de ringvaart te komen, 2e keer onder de brug van lijnden naar de aker. hier
Rest was idd rechtdoor, hoewel dat ook een paar keer bijna fout ging... soms voel je je fiets dan 'zweven' zeg maar. En sommige stukken is het asfalt wat hobbelig, en dan schoot het achterwiel ook alle kanten op.
Lijkt me die brug bij Vos eerder spannend, met die afdaling enzoquote:Op woensdag 24 februari 2016 11:48 schreef Z het volgende:
[..]
Die brug bij Lijnden zal inderdaad een gladde bedoeling zijn geweest. Lastig bochtje als het glad is. Gelukkig geen grote schade.
als je die over de ringvaart neemt zit daar echt beduidend minder 'hoogteverschil' in dan dat andere stuk. En geen bocht... Dat scheelt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me die brug bij Vos eerder spannend, met die afdaling enzo
Mooi.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:56 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)osts/598709916951402
Zitten er dan nog achter jou in een afdaling?quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:06 schreef muzas het volgende:
Remparachute... geen slecht idee voor de chouffe....
Ook gunstig voor de lui achter me als ik in me broek schijt van angst.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zitten er dan nog achter jou in een afdaling?
Idd wel zo prettig om te fietsen op je eigen fiets.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:52 schreef Gripper het volgende:
Zie dat je je eigen fiets hebt meegenomen dit keer, rijdt toch het beste![]()
Over een maandje weer jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 06:27 schreef kanovinnie het volgende:
Leuk hoor. 2 fietsreisjes dus in het voorjaar DDX?
Op welke zender?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:28 schreef Dierckxsens het volgende:
Misschien een kijktip: zometeen team Marco Polo met die Eritreers in 1vandaag op de baan van Sloten afgelopen zaterdag.
Auw!quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zitten er dan nog achter jou in een afdaling?
Sommige Quest piloten gebruiken een remparachute in de Ardennen:quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:06 schreef muzas het volgende:
Remparachute... geen slecht idee voor de chouffe....
Ook gunstig voor de lui achter me als ik in me broek schijt van angst.
Hoe filmt die vent dat? Tweepersoons ligfiets?quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:55 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Sommige Quest piloten gebruiken een remparachute in de Ardennen:
Klopt, rug aan rug tandem ligfiets. Iedere rijder heeft z'n eigen aangedreven wiel. De stoker kijkt dus steeds achteruit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe filmt die vent dat? Tweepersoons ligfiets?
Whaha dat er dan een dikke SUV of een landbouwvoertuig om de hoek komt en die parachute blijft haken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:38 schreef MCH het volgende:
Lekker gevaarlijk ook, die parachute danst gewoon over de volledige breedte van de weg.
Dit zijn wel piloten he, die hebben daar een ingewikkelde jarenlange opleiding voor gevolgd. Dus ze kunnen de risico's en gevolgen veel beter inschatten dan jij als simpele rechtop zit wielrenner.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:38 schreef MCH het volgende:
Lekker gevaarlijk ook, die parachute danst gewoon over de volledige breedte van de weg.
Wacht, moet je dan halverwege de rit omdraaien en dan gaat de ander trappen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Klopt, rug aan rug tandem ligfiets. Iedere rijder heeft z'n eigen aangedreven wiel. De stoker kijkt dus steeds achteruit.
Beetje fappen in die banaan, ja toch, niemand die het ziet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:09 schreef Tommeke het volgende:
Nee, ze trappen allebei. Heb dat met de Elfstedentocht ook wel eens gezien. Gruwelijk irritant volk, je ziet ze amper.
Knie kapot?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:31 schreef Leonos het volgende:
Ik mag niet meer hardlopen en voetballen, dus ik kom hier weer een beetje rondhangen
Zo belastend is op een forum hangen nou ook weer niet.quote:
Tja, geen idee of je er lekker op zit. Die kerel is 1,86 maar het is een redelijke spacertorenquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:55 schreef Leonos het volgende:
V&A / [TK] Giant TCR0 Shimano Ultegra
Is deze wat voor mij jongens?
Wat een zielig verhaal. Arm hontje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:45 schreef MarcoD het volgende:
Ik wil hem heel graag hebben, maar mijn hondje is onlangs een poot verloren waardoor hij een hele dure ingreep moest ondergaan. Nu heb ik dus geen geld meer.
Kunnen we niet iets regelen?
Roest en pekel ook op de pedalen.quote:250 km ermee gefietst. Stuurlint is gebruikt als wc papier en al die krassen komen omdat ik'm elke week van m'n flat heb gegooid.
gr gr
Nice, leuk spul!quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef ddx het volgende:
Gisteren even lopen spelen met de camera die ik pas gekocht heb.
Best leuk om zo achteraf terug te zien, maar om sensordata in beeld te krijgen zit je computer wel ff uurtje flink te blazen.
Mooi hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef ddx het volgende:
Gisteren even lopen spelen met de camera die ik pas gekocht heb.
Best leuk om zo achteraf terug te zien, maar om sensordata in beeld te krijgen zit je computer wel ff uurtje flink te blazen.
Ik weet niet hoe je denkt dat mijn huis eruit ziet maar tis geen hondenhok hahaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:09 schreef Flipmoehoe het volgende:
veel plezier morgen, buiten is toch 100x lekkerder fietsen dan binnen in zo'n stinkhok op een Tacx
(zegt iemand die ook wel zo'n ding wil hebben voor als het 's avonds echt te kut weer is om een rondje te maken)
Gewoon even iedereen laten zien wat je kan tijdens de Primavera-meet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:07 schreef Swaxie het volgende:
Na een tijdje een beetje binnen op de tacx te hebben lopen kutten ga ik morgen toch maar weer eens naar buiten. Heb hier tegen het einde van het afgelopen seizoen hier een keer gezegd dat ik een fiets gekocht had en sindsdien een beetje meegekeken hiero.
Ik hoop niet dat jullie denken dat ik nu op jullie wijze praat heb lopen fappen in een hoekie want das niet zo.
Wou alleen even melden dat ik nog leef![]()
Niet dat dat jullie verder wat boeit ofzo. Maarja boeiend!
Dat topic heb ik gisteren inderdaad ook gezien, maar als ik die praat hier op het forum voorbij hoor komen, wil ik eerst een weten wat ik zelf kan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon even iedereen laten zien wat je kan tijdens de Primavera-meet.
De snelle jongens gaan niet volle bak hoor voor 90% van de rit. Ik kon vorige keer prima meekomen met relatief weinig training. Je moet uiteraard wel een redelijke basisconditie hebben en af een toe wat langer op de fiets gezeten hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:50 schreef Swaxie het volgende:
[..]
Dat topic heb ik gisteren inderdaad ook gezien, maar als ik die praat hier op het forum voorbij hoor komen, wil ik eerst een weten wat ik zelf kan.
Heb me met een vriend opgegeven voor de AGR 100km. En ben benieuwd hoever we daar mee komen hoor
Ik denk dat hij wat vroeg komt voor mij hahaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De snelle jongens gaan niet volle bak hoor voor 90% van de rit. Ik kon vorige keer prima meekomen met relatief weinig training. Je moet uiteraard wel een redelijke basisconditie hebben en af een toe wat langer op de fiets gezeten hebben.
Denk het niet, gewoon paralels even opstarten oid of naar een vriend met Windowsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:23 schreef ratatat het volgende:
Weet iemand of ze bij de locale club je transponder kunnen activeren? Want dat kan je niet zelf doen als je geen windows hebt.
Applequote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:23 schreef ratatat het volgende:
Weet iemand of ze bij de locale club je transponder kunnen activeren? Want dat kan je niet zelf doen als je geen windows hebt.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Usage_share_of_operating_systemsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:38 schreef ratatat het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat iemand die geen windows draait apple heeft
Kut van je pols man, en waren het goede wielen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:11 schreef Tommeke het volgende:
Gvd, gister omver gereden door een conjo die niet op zat te letten. Achterwiel naar de klote en een dikke pols
Ik zat achter een valpartij in ongeveer het laatste wiel, en er was zoveel ruimte om te remmen dat ik dat redelijk rustig aan deed zodat er niemand achter op me zou klappen. Helaas was dat niet rustig genoeg want degene in het laatste wiel lette niet op en reed me omver toen ik bijna stilstond, wat een homo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Jazekerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:14 schreef MarcoD het volgende:
Iemand hier die een goede plek heeft om te vertoeven in Toscane?
En dingen waar je zeker moet fietsen/op moet fietsen?
ok nice! Ook over de witte wegen gereden?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:29 schreef Yankee het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Lucca en San Gimignano zijn beide uitstekend als uitvalsbasis. Bij Lucca ligt ook nog wel een leuk bergje die je van drie kanten kan beklimmen, mt serra geloof ik.
https://www.google.nl/sea(...)ygB&biw=1920&bih=979quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:42 schreef MarcoD het volgende:
[..]
ok nice! Ook over de witte wegen gereden?
Liggen geloof ik vooral ten zuiden van Siena, daar heb ik nog nooit gefietstquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:42 schreef MarcoD het volgende:
[..]
ok nice! Ook over de witte wegen gereden?
Ah ok, omdat San Gimignano redelijk in de buurt van Siena ligt dacht ik. misschien heb je nog tipsquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:51 schreef Yankee het volgende:
[..]
Liggen geloof ik vooral ten zuiden van Siena, daar heb ik nog nooit gefietst
Elba godeneiland.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:14 schreef MarcoD het volgende:
Iemand hier die een goede plek heeft om te vertoeven in Toscane?
En dingen waar je zeker moet fietsen/op moet fietsen?
Klopt, maar heb vanuit san Gimignano voornamelijk richting Volterra etc gefietst. Fantastisch gebied trouwens, ik kan nog wel wat routes voor je proberen op te zoeken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:53 schreef MarcoD het volgende:
stiekem ga ik alleen heen om keihard aan de chianti te lurken
[..]
Ah ok, omdat San Gimignano redelijk in de buurt van Siena ligt dacht ik. misschien heb je nog tips
Routes zijn altijd welkom!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:11 schreef Yankee het volgende:
[..]
Klopt, maar heb vanuit san Gimignano voornamelijk richting Volterra etc gefietst. Fantastisch gebied trouwens, ik kan nog wel wat routes voor je proberen op te zoeken.
Eten en drinken is er uiteraard ook meer dan prima
Thanks, mooi hoorquote:
Waarom niet effe een route uitzetten op googlemaps oid? Of maakt dat voor randonneurs niet uit?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:10 schreef ultra_ivo het volgende:
https://www.facebook.com/events/597983350367675/
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:11 schreef MarcoD het volgende:
Balen! Nu je frame zeker helemaal niet meer verkoopbaar?Nope, dat kan en wil ik met goed fatsoen niet meer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi ruk ouwe reusquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:56 schreef Tommeke het volgende:
Dat heb ik hem wel ff duidelijk gemaakt ja
Ja, best wel. Wel oud, maar wel een mooi en licht setje. Was van plan ze nog een seizoen te gebruiken
Er komt nog een GPS track online te staan. Die kun je dan downloaden en in je Garmin proppenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom niet effe een route uitzetten op googlemaps oid? Of maakt dat voor randonneurs niet uit?
Ik ben er iig niet bij, mij te veel gedoe voor een tochtje.
Gelukkig komt maandag m'n nieuwe fiets en dat wielset had ik voor 40 euro gekocht een paar jaar terug, maar het kost me gewoon een paar honderd euro. Want ik kan het niet meer verkopen.quote:
Ga je je nieuwe fiets showen op de meet?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 07:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gelukkig komt maandag m'n nieuwe fiets en dat wielset had ik voor 40 euro gekocht een paar jaar terug, maar het kost me gewoon een paar honderd euro. Want ik kan het niet meer verkopen.
Tsjah, shit happens. Gewoon om te koersen hoor, ga 'm wel verzekerenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:38 schreef muzas het volgende:
zuur Tom. Ga je met je venge ook koersen? of toch maar een ragbak er naast?
http://www.bikeparts4u.nl(...)lokken-carbon-rc55c4quote:Op zondag 28 februari 2016 08:09 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden een nieuwe apex fiets gekocht met quasar QS4 wielen:
http://quasarwheels.com/i(...)ath=64&product_id=66
Maar nu ben ik toe aan nieuwe remblokjes. Kan ik dan gewoon deze gebruiken:
https://www.futurumshop.n(...)nschuif-2-paar.phtml
Of heb ik dan toch deze nodig:
https://www.12gobiking.nl(...)s-carbon-velg-1-paar
Tnx voor de link. Ik heb ze dus wel voor gehele carbonvelgen nodig?quote:Op zondag 28 februari 2016 08:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
http://www.bikeparts4u.nl(...)lokken-carbon-rc55c4
Die zijn 4.- euro minder dan bij 12go. Niet die eerste link van jou die zijn voor alu velg.
Rim UD Carbon, IK Cobalt Brakesurfacequote:Op zondag 28 februari 2016 08:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx voor de link. Ik heb ze dus wel voor gehele carbonvelgen nodig?
Even op Aliexpress zoeken, veel 'bouwlampen' voor op je fiets.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:28 schreef Zwansen het volgende:
Nog mensen hier die wel eens 's avonds in het donker fietsen? Met twee kleine kinderen is er overdag niet altijd tijd dus vandaar dat ik 's avonds wat meer wil gaan fietsen.
Iemand tips qua verlichting? Ik vind de standaard lampjes voor een stadsfiets niet veilig genoeg...
Ik zie daar lampen van duizenden lux voor een paar dollar. Is die site betrouwbaar?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Even op Aliexpress zoeken, veel 'bouwlampen' voor op je fiets.
Even goed naar de reviews kijken. Ik heb deze volgens mij, prima dingetje:quote:Op zondag 28 februari 2016 11:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zie daar lampen van duizenden lux voor een paar dollar. Is die site betrouwbaar?
http://www.wiggle.nl/life(...)kken-voor-racefiets/quote:Op zondag 28 februari 2016 08:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx voor de link. Ik heb ze dus wel voor gehele carbonvelgen nodig?
Ik heb ook zo'n cheap ding. Voor een twee uurtjes in het donker is de accu goed genoeg.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zie daar lampen van duizenden lux voor een paar dollar. Is die site betrouwbaar?
Muc off lubequote:Op zondag 28 februari 2016 16:29 schreef Blik het volgende:
Ntfu lijkt de beste bron voor toertochten te zijn...
Andere vraag: wordt weer tijd om de ketting schoon te maken en te smeren, suggesties voor goed spul?
Hhahahahahaquote:Op zondag 28 februari 2016 11:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen de verkopers pas het geld als je hebt bevestigd dat het ontvangen is of als je niet binnen de aangegeven tijd hebt geklaagdquote:Op zondag 28 februari 2016 16:58 schreef kaasplankje het volgende:
Overigens heel normale vraag hoor.
Alleen is alie express zo betrouwbaar als de zwarte markt in Beverwijk. Elke Chinees kan daar iets te koop aanbieden.
Antwoord op de vraag is dus:
Is die site betrouwbaar?
Nee.
Nee maar ik lees hier genoeg mee om daar een helder oordeel over te vellen.quote:Op zondag 28 februari 2016 16:59 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een gelul kaas. Heb jij er ooit wel eens wat besteld?
Aliexpress is net zo betrouwbaar als bijvoorbeeld marktplaats.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee maar ik lees hier genoeg mee om daar een helder oordeel over te vellen.
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik niet bedoel dat er op alie geen goede producten te koop zijn, dat zeg ik nl. niet.
Dus geen gelul maar gewoon waar.
Wat voor verhalen doel je dan op?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee maar ik lees hier genoeg mee om daar een helder oordeel over te vellen.
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik niet bedoel dat er op alie geen goede producten te koop zijn, dat zeg ik nl. niet.
Dus geen gelul maar gewoon waar.
Dat de site betrouwbaar is in zoverre dat iedereen daar producten op aan kan bieden.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor verhalen doel je dan op?
Zoals poiuytr zegt, het is gewoon een betrouwbare website. Ja, er staat namaakmeuk op en ja, dat kan van twijfelachtige kwaliteit zijn, maar er zijn meer positieve dan negatieve verhalen, lees maar eens in CHI.
Als je inderdaad zonder na te denken en te kijken iets gaat kopen dan kan het zo zijn dat je pech hebt. Ik geloof alleen wel dat die chinezen echt wel goed kijken wat meuk is en wat niet. Relatief gezien dan.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat de site betrouwbaar is in zoverre dat iedereen daar producten op aan kan bieden.
Men kan er rotzooi en kwaliteit verkopen. De site bemiddelt tussen verkoper en koper. Meer niet en minder ook niet.
Dat maakt de site zo betrouwbaar als de verkoper die zijn waar aanbied.
Kan je dus ieder product op alie blind vertrouwen op kwaliteit? Nee.
Zijn alle producten op alie goed? Nee.
Zijn alle producten op alie slecht? Nee.
Waar baseer je dat op dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geloof alleen wel dat die chinezen echt wel goed kijken wat meuk is en wat niet. Relatief gezien dan.
Eigen ervaring en de ervaringen van anderen.quote:
Iedereen kan op alie verkopen. Alie staat vol met meuk en tis aan jou zelf om te beoordelen of de kwaliteit voldoende is.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eigen ervaring en de ervaringen van anderen.
Nouja, als jij het zo stelt zal het wel zo zijn, want immers heb je er zelf geen ervaring mee maar wel eens een verhaal over gehoord.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Iedereen kan op alie verkopen. Alie staat vol met meuk en tis aan jou zelf om te beoordelen of de kwaliteit voldoende is.
Dit zie meestal pas als je het hebt gekocht.
Je snapt het niet he?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nouja, als jij het zo stelt zal het wel zo zijn, want immers heb je er zelf geen ervaring mee maar wel eens een verhaal over gehoord.
niet iedereen kan verkopen op ali.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Iedereen kan op alie verkopen. Alie staat vol met meuk en tis aan jou zelf om te beoordelen of de kwaliteit voldoende is.
Dit zie meestal pas als je het hebt gekocht.
Tja er staan 10 miljoen producten op alie en alie test die producten echt niet zelf allemaal of ze aan een bepaalde standaard voldoen? Dat van dat rating systeem en niet geleverd geld retour geloof ik best.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:06 schreef dop het volgende:
[..]
niet iedereen kan verkopen op ali.
vergeleken met MP is er een rating systeem en een betaal systeem dat de koper beter beschermt.
verkopers die zich niet aan de afspraken houden en er een potje van maken worden van de site geknikkert.
ja met merkjes en merkrechten maken de chinezen er een potje van.
vooraf de kwaliteit ergens van beoordelen kan lastig zijn.
als je op MP iets koopt en vooraf betaald kun je gewoon je geld kwijt zijn.
bij Aliexpress is dat niet mogelijk. geen levring is gewoon geld terug (ervaring mee)
het is chinees nieuwjaar geweest, dat moet je even weten dan ligt de boel op zijn gat en duurt het langer.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik vind het gewoon kut dat het zo lang duurt voordat je iets hebt. Ik ben nu al ruim 5 weken aan het wachten, terwijl het binnen max 7 dagen verzonden zou worden en binnen max 10 dagen daarna geleverd.
Ik koop er niks meer in ieder geval. Mijn eerste ervaring is dus zeer slecht, en die is gewoon het belangrijkste.
Haha. Er waren al 15 dagen voorbij voordat het nieuwjaar daar begon.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:32 schreef dop het volgende:
[..]
het is chinees nieuwjaar geweest, dat moet je even weten dan ligt de boel op zijn gat en duurt het langer.
wel beniewd wie 10 dagen levering garrandeerd op Aliexpress. normaal is 20 dagen het minimum tenzij je dure verzendmethode kiest
Mijn telefoonhoesje is handgemaakt is Letland. Toch wel 3 euro verzendkosten. Het lag wel binnen 5 dagen op de deurmat.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:43 schreef muzas het volgende:
Telefooncovers voor 2 euro
fokking geniaal. En 't komt nog gratis de halve wereld over ook.
nepmeuk kopen is sneu.
4-5 weken is redelijk normaal qua levertijd. Wel eens bestellingen na 2 weken al binnen gehad. Normaal vaak wel rond de 4 a 5 weken. Als je iets besteld uit China en verwacht dat het binnen 1 a 2 weken binnen hebt ben je zelf imo ook behoorlijk naïefquote:Op zondag 28 februari 2016 18:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik vind het gewoon kut dat het zo lang duurt voordat je iets hebt. Ik ben nu al ruim 5 weken aan het wachten, terwijl het binnen max 7 dagen verzonden zou worden en binnen max 10 dagen daarna geleverd.
Ik koop er niks meer in ieder geval. Mijn eerste ervaring is dus zeer slecht, en die is gewoon het belangrijkste.
Onderweg naar m'n werk fiets ik langs drie supermarkten. En soms stop ik ff om croissants een gezonde lunch te halen.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:55 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zie elke dag Aziaten drommen voor de ingang van de supermarkt om Nutrilon te kopen wat online met winst wordt verkocht in China. Ze slaan elkaar letterlijk op de bek om wie het eerst naar binnen mag. Mannen en vrouwen. Zelf gezien.
Niet als er staat dat het binnen 5-7 dagen verzonden wordt en binnen 7-10 dagen geleverd. Dan ben ik niet naïef, dan wordt ik misleid.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
4-5 weken is redelijk normaal qua levertijd. Wel eens bestellingen na 2 weken al binnen gehad. Normaal vaak wel rond de 4 a 5 weken. Als je iets besteld uit China en verwacht dat het binnen 1 a 2 weken binnen hebt ben je zelf imo ook behoorlijk naïef
Al van alles gekocht via Aliexpress/ Banggood/ Ibuygou etc 3 maanden terug voor het eerst iets niet binnen geleverde termijn geleverd gekregen. Claim aangemaakt en binnen 1 week had ik geld terug. Die verkopers zijn als de dood voor een claim of een slechte beoordeling.
In de grote stad.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:24 schreef Andyy het volgende:
Waar zien jullie dat?
Ben dat nog nooit tegengekomen
Moet je eerder uit bed komen.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:27 schreef Andyy het volgende:
Of Amsterdam, heb het daar ook nooit gezien
Maar wel de ballen om een compleet drumstel mee naar binnen te zeulen?quote:Op zondag 28 februari 2016 19:14 schreef Tommeke het volgende:
Een tijdje geleden was het schap leeg, maar lagen achter de kassa nog blikken. Stonden al die lui er omheen te drummen, maar geen een van die idioten had de ballen om zo'n blik te pakken
Kan jij me uitleggen hoe het zit met garantie op een Hyundai?quote:Op zondag 28 februari 2016 19:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar wel de ballen om een compleet drumstel mee naar binnen te zeulen?
Lees dit even door.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kan jij me uitleggen hoe het zit met garantie op een Hyundai?
Je laat je toch niet wegdrummen?quote:Op zondag 28 februari 2016 19:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar wel de ballen om een compleet drumstel mee naar binnen te zeulen?
Gewoon tussen half 9 en kwart voor 9 naar de appie of jumbo gaan. Dan zijn ze op strooptochtquote:Op zondag 28 februari 2016 19:24 schreef Andyy het volgende:
Waar zien jullie dat?
Ben dat nog nooit tegengekomen
Ben wel benieuwd welke site dat dan was? Maar het is toch wel logisch dat het lang duurt aangezien het a) meestal goedkoop is wat koopt b) je in het gros van de gevallen geen verzendkosten hoeft te betalen c) China aan de andere kant van de wereld ligt.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet als er staat dat het binnen 5-7 dagen verzonden wordt en binnen 7-10 dagen geleverd. Dan ben ik niet naïef, dan wordt ik misleid.
Poging om te annuleren ging ook niet. Bij elke fatsoenlijke site kan dat wel gewoon.
Wat doe jij nou weer in dit topic? Ga terug naar PTA ofzoquote:Op zondag 28 februari 2016 19:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Lees dit even door.
En laat het me weten als je nog vragen hebt.
Ik dacht dat het hier om drummen ging en dat spreekt me wel aan.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer in dit topic? Ga terug naar PTA ofzo
Want je mag hier niet posten als je nooit fietst?quote:Op zondag 28 februari 2016 19:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer in dit topic? Ga terug naar PTA ofzo
Nee, maar ik heb hem alleen maar in PTA zien posten. Dacht even dat ik in het BMW fantopic zat ipv reacreatief wielrennenquote:Op zondag 28 februari 2016 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Want je mag hier niet posten als je nooit fietst?
Zucht. Gewoon AliExpress. En als je nu eens alles leest, dan lees je ook dat ik wel verzendkosten betaald hem omdat ik het wat sneller hier wilde hebben. Man man.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke site dat dan was? Maar het is toch wel logisch dat het lang duurt aangezien het a) meestal goedkoop is wat koopt b) je in het gros van de gevallen geen verzendkosten hoeft te betalen c) China aan de andere kant van de wereld ligt.
Een boot vaart er alleen al 3 weken over. Je hebt ook de optie om het via luchtvaart te laten verzenden maar daar heb je ook weer allerlei gradaties in. DHL is het allersnelst maar daar betaal je ook het meeste voor (dacht iets tussen de 10-25¤). Daarbij is de pakkans van je pakket bij luchtvaart veel groter.
Dan vraag je toch nog na die tien dagen je geld terug i.p.v. er 5 weken op te gaan wachten? Via paypal en het systeem van Ali is dat zo gepiept. Soms kun je geluk hebben met een vracht vanuit China dat het is er op tijd is maar over het algemeen duurt het gewoon lang.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zucht. Gewoon AliExpress. En als je nu eens alles leest, dan lees je ook dat ik wel verzendkosten betaald hem omdat ik het wat sneller hier wilde hebben. Man man.
Heb ik gedaan. Helaas werd mijn poging om te annuleren geweigerd. Lang leve de "customer"-protection. Ook een wassen neus dus. Maar goed.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dan vraag je toch nog na die tien dagen je geld terug i.p.v. er 5 weken op te gaan wachten? Via paypal en het systeem van Ali is dat zo gepiept. Soms kun je geluk hebben met een vracht vanuit China dat het is er op tijd is maar over het algemeen duurt het gewoon lang.
Het kan makkelijk uit om ze naar China te sturen en risico's te lopen, als je dat wilt weten.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef muzas het volgende:
Voor hoeveel gaat zo'n blik nutrilon dan?
Pakkans? Que?quote:Op zondag 28 februari 2016 19:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke site dat dan was? Maar het is toch wel logisch dat het lang duurt aangezien het a) meestal goedkoop is wat koopt b) je in het gros van de gevallen geen verzendkosten hoeft te betalen c) China aan de andere kant van de wereld ligt.
Een boot vaart er alleen al 3 weken over. Je hebt ook de optie om het via luchtvaart te laten verzenden maar daar heb je ook weer allerlei gradaties in. DHL is het allersnelst maar daar betaal je ook het meeste voor (dacht iets tussen de 10-25¤). Daarbij is de pakkans van je pakket bij luchtvaart veel groter.
Denk niet dat ze gaan matten voor 5 Euro.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef muzas het volgende:
Voor hoeveel gaat zo'n blik nutrilon dan?
Ja oprotte met die bollequote:Op zondag 28 februari 2016 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Want je mag hier niet posten als je nooit fietst?
Daar krijg je ook gewoon aliexpress meuk. Je betaald extra omdat je er niet op hoeft te wachten.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar, in het kader van lampen; kijk even op led247.nl. Dan heb je het tenminste in huis voordat het weer lang genoeg licht is savonds en je het niet meer nodig hebt.
Wat raad jij dan aan om een namaakframe te kopen?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:28 schreef Oksel het volgende:
Ali.. je bent echt sneu als je daar koopt.
als je niet bang bent goed kan sturen en optijd aanzet na de bocht pak je altijd meters op de knuppels die niet kunnen sturen en bang zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:21 schreef ratatat het volgende:
Nog even een vraag van de noob wedstrijd fietser: Hoe bepaal je hoe je je bocht rijdt? Ik heb namelijk het idee dat je vaak het beste gewoon de lijn van de gast voor je moet volgen omdat de verminderde luchtweerstand je minder afremt dan dat een 'betere' lijn je sneller door de bocht laat gaan.*
Vandaag deed ik vooral het laatste maar volgens mij is dat niet altijd even slim.
*uitzonderingen daargelaten
en rijd degene achter je het gat dicht omdat je niet meer in lijn fietstquote:Op maandag 29 februari 2016 02:06 schreef Andyy het volgende:
Betere lijn aanhouden, dan heb je een hogere bochtsnelheid
In basis gewoon lijn volgen van de rest. Iedereen heeft hekel aan kamikaze piloten die steeds onderdoor duiken en jou dwingen van lijn te wijken. Liever lijn volgen en inhalen op rechte stukken.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:21 schreef ratatat het volgende:
Nog even een vraag van de noob wedstrijd fietser: Hoe bepaal je hoe je je bocht rijdt? Ik heb namelijk het idee dat je vaak het beste gewoon de lijn van de gast voor je moet volgen omdat de verminderde luchtweerstand je minder afremt dan dat een 'betere' lijn je sneller door de bocht laat gaan.*
Vandaag deed ik vooral het laatste maar volgens mij is dat niet altijd even slim.
*uitzonderingen daargelaten
En dit doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:00 schreef kaasplankje het volgende:
Gewoon je fiets er in de binnenbocht voorpleuren en dan keihard in je achterrem knijpen.
Ik heb zo ook een x een drinkbus gestolen van de verzorging van een andere ploeg tijdens een klassieker. Ik had geen drinken meer was mijn bus verloren. Vloeken dat ze deden.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dit doen.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160228_02153882
trolololol
Voor op je fiets zit een een kromme buis met tape erom. Die kan je links en rechtsom draaien. Als je die nu eerst tegen de wind in stuurt, heb je op de terugweg voor de wind.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:16 schreef Swaxie het volgende:
Pfoeee, zaterdag mijn eerste buitenritje van het seizoen gemaakt.
55km gefietst, viel nog niet mee als je de wind op je kop had.
Is er een reden waarom je altijd wind tegen hebt op de terugweg en nooit op de heenweg?
Flink pijn gedaan, maar dat is goed:)
Bij een kleiner buitenblad zou je je voorderri lager op de buis kunnen monteren, zodat ie nog steeds netjes 1 cm boven de tandjes zweeft.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:53 schreef No-P het volgende:
Pittig windje inderdaad. Heb hem het liefste mee op laatste stuk.
Vraagje: kun je een dubbel crank zonder problemen vervangen voor een compact crank (met nieuwe ketting natuurlijk, beide 172.5 en shimano Ultegra 6800) of moet ik nog ergens op letten (anders dan de voorderailleur verstellen).
Mijn korte kooi heeft een max bereik van 34 tanden. Dus 50-34=16. Dan heb ik nog 18 tanden over en moet ik zeker uitkomen met een 12-25.
Minder dan een cm toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bij een kleiner buitenblad zou je je voorderri lager op de buis kunnen monteren, zodat ie nog steeds netjes 1 cm boven de tandjes zweeft.
Ga je dit permanent doen, of heb je gewoon 2 crankstellen, 1 voor het vlakke en 1 voor de bergen? Als ik de bergen in ga, en ik heb de compact erop dan verschuif ik nooit de voorderailleur naar beneden. Dan maar iets meer ruimte tussen de tanden van het buitenblad en de kooi. De ketting valt er nooit af tijdens het schakelen.
De compact groep inderdaad alleen voor in de bergen. Heb nu nog een goede een dubbel crank erop zitten die ik wil blijven gebruiken, de rest van de groep moet vervangen worden. Als ik dan nu een complete compact koop kan ik de crank in de kast laten liggen voor als ik naar het buitenland ga.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bij een kleiner buitenblad zou je je voorderri lager op de buis kunnen monteren, zodat ie nog steeds netjes 1 cm boven de tandjes zweeft.
Ga je dit permanent doen, of heb je gewoon 2 crankstellen, 1 voor het vlakke en 1 voor de bergen? Als ik de bergen in ga, en ik heb de compact erop dan verschuif ik nooit de voorderailleur naar beneden. Dan maar iets meer ruimte tussen de tanden van het buitenblad en de kooi. De ketting valt er nooit af tijdens het schakelen.
Ik zag er zelfs 1 in kort-kort volgens mij.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:58 schreef 2016 het volgende:
Afgelopen weekend reden weer veel profs zonder beenstukken en een aantal met kniestukken. Ik heb ook een paar uurtjes gekoerst en gelukkig met beenstukken. Geen moment dat ik dacht, ik heb het te warm. Wat zijn de voordelen van kniestukken / zonder beenstukken met de huidige temperaturen?
wil je een blessure?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
In 3 dagen vanaf A'dam naar Munchen toe fietsen, is dat te doen?
Ga ik mijn zusje daar opzoeken en daarna in 4 dagen naar huis. Zou 2 dagen van 220 km betekenen en 1 dag van 300.
Ik vond het echt te koud om met blote benen te fietsen, had zelfs handschoenen en overschoenen aan en had het soms frisjes.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:58 schreef 2016 het volgende:
Afgelopen weekend reden weer veel profs zonder beenstukken en een aantal met kniestukken. Ik heb ook een paar uurtjes gekoerst en gelukkig met beenstukken. Geen moment dat ik dacht, ik heb het te warm. Wat zijn de voordelen van kniestukken / zonder beenstukken met de huidige temperaturen?
Neequote:
Lijkt mij een beetje teveel van het goede, maargoed. waarom niet stuk fietsen en dan een stuk met de trein?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ga ik mijn zusje daar opzoeken en daarna in 4 dagen naar huis. Zou 2 dagen van 220 km betekenen en 1 dag van 300.
Olie lijkt mij geen wondermiddel. Ik zie het nadeel niet van beenstukken.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zag er zelfs 1 in kort-kort volgens mij.
Maar rijden ze niet met olie dan? En ik kan me voorstellen dat Kuurne-Brussel-Kuurne intensiever is dan een clubkoers
Dat zal de benen ook wel warm houden.quote:
Bedankt voor de adviezen.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:00 schreef kaasplankje het volgende:
Gewoon je fiets er in de binnenbocht voorpleuren en dan keihard in je achterrem knijpen.
Same here. Heb tot nu toe ook in trainingskoersen altijd overschoenen, Gabba en handschoenen met lange vingers aangehad. Al zijn die handschoenen al wel een paar keer uit gegaan omdat ik het toch een beetje warm kreegquote:Op maandag 29 februari 2016 16:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vond het echt te koud om met blote benen te fietsen, had zelfs handschoenen en overschoenen aan en had het soms frisjes.
Moet te doen zijn als je niet teveel slaapt.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
Nu je het over de Gabba hebt. Ik heb 'm inmiddels al denk ik 1,5jaar en moet hem eigenlijk keer insmeren. Met welk spul doe jij dat altijd en hoe ga je te werk?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Same here. Heb tot nu toe ook in trainingskoersen altijd overschoenen, Gabba en handschoenen met lange vingers aangehad. Al zijn die handschoenen al wel een paar keer uit gegaan omdat ik het toch een beetje warm kreeg
Technical wasmiddel van de bever en strijken naar het schijnt. Zelf nog nooit gedaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Nu je het over de Gabba hebt. Ik heb 'm inmiddels al denk ik 1,5jaar en moet hem eigenlijk keer insmeren. Met welk spul doe jij dat altijd en hoe ga je te werk?
Volgens mij kom je dan nog een dikke 100 km te kort.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.google.nl/map(...)679!2d52.3702157!3e2quote:Op maandag 29 februari 2016 18:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij kom je dan nog een dikke 100 km te kort.
Kijk, naar huis mot je toch, dus beter met wind mee vertrekken, behalve in een groep dan want daar verstop ik me wel, aardig tempo erop houden en fietsen alsof het geen energie kost. Stoempend naar huis waar die masseuze op je wacht, is dan minder bezwaarlijk, tog?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Voor op je fiets zit een een kromme buis met tape erom. Die kan je links en rechtsom draaien. Als je die nu eerst tegen de wind in stuurt, heb je op de terugweg voor de wind.
Pijn is hartstikke goed. Lekker dat zuur erin beuken!
En met tegenwind gewoon niet leuk lijkt me.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)679!2d52.3702157!3e2
220+220+300=740. Effe wat te kort ja.
3 dagen is net even wat te krap.
Goed puntquote:Op maandag 29 februari 2016 19:10 schreef No-P het volgende:
[..]
En met tegenwind gewoon niet leuk lijkt me.
Nadeel is, dat ze bij regen of opspattend water van natte wegen, de been-stukken nat, koud en zwaar worden..quote:Op maandag 29 februari 2016 17:04 schreef 2016 het volgende:
[..]
Olie lijkt mij geen wondermiddel. Ik zie het nadeel niet van beenstukken.
Was geen clubkoers dit weekend, maar een waaieromloop.
[..]
Dat zal de benen ook wel warm houden.
Heb hem eens ingespoten met zo'n spuitbusje van de Bever. Strijken schijnt ook te helpen, op de site van Castelli staat wel hoe dat moet.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Nu je het over de Gabba hebt. Ik heb 'm inmiddels al denk ik 1,5jaar en moet hem eigenlijk keer insmeren. Met welk spul doe jij dat altijd en hoe ga je te werk?
Verrekte veel rechtdoor dit.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.google.nl/map(...)2d48.1351253!1m0!3e2
Dat is sowieso wel te doen in 3 dagen. Dag 1 met de trein naar Venlo en daarna lekker fietsen
Tsja. Weet jij een leuke route?quote:
Naar Venlo fietsen en dan de trein naar Dachau pakken?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja. Weet jij een leuke route?
ik zou het wel ff anders plannen google maps op lopen gaat echt door elk steegje, is nie relaxed rijdenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien even Googlen op Gabba en racefietsblog.nl die hadden er een artikeltje over.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Die is er wel, maar dat duurt wat langer. Bv bij en-Schede de grens over en dan boven het Ruhrgebied langs globaal naar Kassel en dan via Nurnberg naar het zuiden.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.castelli-cycling.com/careinformationquote:Op maandag 29 februari 2016 18:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je kunt het eerste deel van de route van Merselo-Verona pakken.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Patroon op 01-03-2016 09:11:38 ]Maar ik kan 't mis hebben...
Merselo of all places.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je kunt het eerste deel van de route van Merselo-Verona pakken.
Hij is dan fout toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:52 schreef Fretwork het volgende:
Net bij aangereden op een fietsstraat "auto te gast" door een auto die van rechts kwam. Ik kan nu eigenlijk geen eenduidige regels vinden over de voorrang, maar naar mijn mening is dat geen gelijkwaardige kruising.
Weet iemand dat?
Hier stonden geen haaientanden maar de fietsstraat was wel verhoogd t.o.v. zijwegen. Maps werkt niet zo goed mobiel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is dan fout toch?
Ik had hetzelfde, bij mij stonden er haaietanden.
Heb je een foto of googlemaps linkje?
Lijkt mij dat jij gewoon voorrang had. Heb je veel schade?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hier stonden geen haaientanden maar de fietsstraat was wel verhoogd t.o.v. zijwegen. Maps werkt niet zo goed mobiel.
Nee ging net goed, maar ik vroeg het me af. Des te meer omdat de bestuurder voluit loco ging tegen me.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat jij gewoon voorrang had. Heb je veel schade?
Je bent een fietser, gewoon uitkafferen, middelvinger opsteken en snel wegwezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee ging net goed, maar ik vroeg het me af. Des te meer omdat de bestuurder voluit loco ging tegen me.
171 euroquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:43 schreef ratatat het volgende:
http://www.campagnolo.com/NL/en/store/big_the_corkscrew
Nu kan kaas eindelijk z'n wijn in stijl openen.
dat ding bestaat ook al jarenlangquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:43 schreef ratatat het volgende:
Wat doet die fietser dan ook op de verkeerde weghelft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:36 schreef kaasplankje het volgende:
Ik betaal liever wat extra en investeer zo in een materiaalwagen die de renners niet van de weg rijdt.
[ afbeelding ]
Campa maakt ook gewoon betaalbare wijnopeners hoor. Alleen de vergulde, koperen of limited edition zijn duurquote:
Je kunt ook de route in Roermond oppikkenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Merselo of all places.
Misschien kom je Steven Seagal nog tegen.
Volgens mij rijdt die malle shimano chauffeur juist aan de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat doet die fietser dan ook op de verkeerde weghelft.
Waarom begint hij in Merselo?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je kunt ook de route in Roermond oppikken.
Die haalt in.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt die malle shimano chauffeur juist aan de verkeerde kant.
Krotekokers.![]()
Dan moet hij remmen voor de wielrenner want in de koers heeft die altijd voorrang goefterdoemequote:
Dit was een georganiseerd brevet en de organisator woont in Merselo. Vandaar dat de start ook in Merselo was.quote:
Foute opener natuurlijk. Geen spiraal model maar eentje die de kurk verinneweert doordat die in de kurk snijdtquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:43 schreef ratatat het volgende:
Ja, en zeker ook een klokkie van Rooooodaniaaaaaa? Of was het gewoon bling bling Festina? Christina Watches kan ook nog.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:36 schreef kaasplankje het volgende:
Ik betaal liever wat extra en investeer zo in een materiaalwagen die de renners niet van de weg rijdt.
[ afbeelding ]
Ik heb nog:quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:42 schreef Blik het volgende:
Heeft er iemand nog een ongebruikte kortingscode van futurumshop liggen? Die gavenze met bosjes weg de laatste tijd, maar ik ben ze kwijt...
Geen idee.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:42 schreef Blik het volgende:
Heeft er iemand nog een ongebruikte kortingscode van futurumshop liggen? Die gavenze met bosjes weg de laatste tijd, maar ik ben ze kwijt...
Daarom moet je ook niet op fietsvakantie gaanquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:01 schreef ddx het volgende:
Gaat dieptepunt worden kwa km's deze week voor mij.
Zeker na vorige week ben ik even helemaal klaar met dit weer...
Weer fietsvakantie?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:04 schreef ddx het volgende:
Gisteravond nog maar eentje geboekt naar Italie eind mei
Gelukkig ben je liefhebber en geen prof en móet je niet persé fietsenquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:01 schreef ddx het volgende:
Ja weer fietsvakantie, is verslavendquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weer fietsvakantie?
Hoe had je je fiets mee? Heb je zo'n fietskoffer gekocht?
Lekker hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:09 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja weer fietsvakantie, is verslavend
En heb idd tas gekocht, wel zo prettig om eigen fiets mee te kunnen nemen.
Prachtige plaatjes heeft die maat van jou daar gemaakt zeg. Wat is die pina van hem trouwens afschuwelijk lelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:16 schreef ddx het volgende:
Dit soort ritjes :
https://www.strava.com/activities/399311420
lekkere koffie daarquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:16 schreef ddx het volgende:
Dit soort ritjes :
https://www.strava.com/activities/399311420
Tsjah, als je de keuze uit deze en een S5 hebt zou ik het wel wetenquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Toch jammer, zo'n fiets na 2500 km wegdoen.
Gewoon voor zaterdag meekomen naar Schellebelle of Roubaix.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:01 schreef ddx het volgende:
Jammer dat die er niet meer op zit, anders had Muzas z'n reservefiets gevonden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tsjah, als je de keuze uit deze en een S5 hebt zou ik het wel weten
Ik ken die gast wel een beetje en heb 'm nooit op die Allez zien fietsen, altijd op een Cervelo. Hij had er eerst een Force groep op zitten trouwens.
Ja, "2500" km.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Toch jammer, zo'n fiets na 2500 km wegdoen.
Nope, zit met werk en ben al teveel vrije dagen aan het opnemenquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Jammer dat die er niet meer op zit, anders had Muzas z'n reservefiets gevonden.
Ben jij bij de meet?
Volgende fietsbeursmeet moet je meekomen. Beetje fietsen kiek'n, daarna uit eten en biertjes drinkenquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nope, zit met werk en ben al teveel vrije dagen aan het opnemen
Als jij 't zegt geloof ik het nog wel hoor, maar volgens mij zij de meeste er niet op te vertrouwen.quote:@kano; je kan er gerust van uitgaan dat die 2500km klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |