SPOILER: Meer webshops...2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Discount2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trading markets2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao/Tmall2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:34 schreef Baas_bas het volgende:
Stomme chinezen moeten gewoon kappen met die achterlijke drakengod nieuwjaar dinges en gewoon het hele jaar openblijven. Alles 2 weken dicht en nu dik een maand vertraging bij de klanten service en bij het ontvangen van een tracking number of je pakketje zelf![]()
Ik wil m'n goedkope chineze electronica speelgoed
Niet. Ik jank helemaal niet. Vind het helemaal niet erg jonge ook al doen ze een jaar over m'n pakketjes dan ga ik nog niet zeiken. Ik ben zo super cool het boeit me allemaal niet johquote:
I beg to differ, cfr. :quote:
Catch22- heb gelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:34 schreef Baas_bas het volgende:
Stomme chinezen moeten gewoon kappen met die achterlijke drakengod nieuwjaar dinges en gewoon het hele jaar openblijven. Alles 2 weken dicht en nu dik een maand vertraging bij de klanten service en bij het ontvangen van een tracking number of je pakketje zelf![]()
Ik wil m'n goedkope chineze electronica speelgoed
Dat is niet janken dat is een probleem aankaarten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:53 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
I beg to differ, cfr. :
[..]
Catch22- heb gelijk!
Ik verleen diensten, maar als me daar teveel over gejankt wordt, als er van tevoren aangegeven is dat er heirkracht is, dan zeg ik idd dat ze niet zo moeten janken, want ze wisten op voorhand over die heirkracht.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:55 schreef Baas_bas het volgende:
Jij moet nooit een dienstverlenende functie beoefenen. "Niet zo janken mevrouw!!"
o okquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:56 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik verleen diensten, maar als me daar teveel over gejankt wordt, als er van tevoren aangegeven is dat er heirkracht is, dan zeg ik idd dat ze niet zo moeten janken, want ze wisten op voorhand over die heirkracht.
quote:
Ja klopt mag toch gewoon.quote:
quote:
Kom vechten dan ik sla je kapot met m'n namaak smartphonequote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan de search even niet vinden; uit mijn hoofd via google:quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:41 schreef marco_sire het volgende:
Misschien een beetje offtopic na de voorgaande discussiemaar heeft er iemand nog tips voor goede over-the-ears uit China?
Er was in het verleden wel eens zo'n handige formule gedeeld om heel precies in alle topic op bepaalde trefwoorden te zoeken.....welke combi van woorden was dat ook al weer?
Vsonic VSD3.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:41 schreef marco_sire het volgende:
Misschien een beetje offtopic na de voorgaande discussiemaar heeft er iemand nog tips voor goede over-the-ears uit China?
Er was in het verleden wel eens zo'n handige formule gedeeld om heel precies in alle topic op bepaalde trefwoorden te zoeken.....welke combi van woorden was dat ook al weer?
quote:Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
die zijn niet over-the-ear toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vsonic VSD3.CoGoo!! T02 anders.
Search staat in de OP onder het laatste kopje tussen de huisregels.
[..]
Morgen is de laatste dag van Chinees Nieuwjaar (traditioneel gezien)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Chinees nieuwjaar is toch al afgelopen?
€75.76 bij Gearbest.quote:Intel Z3735F
2GB werkgeheugen, 32GB opslaggeheugen
Windows 10, Android 4.4
Ethernet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop