Hij is dan fout toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:52 schreef Fretwork het volgende:
Net bij aangereden op een fietsstraat "auto te gast" door een auto die van rechts kwam. Ik kan nu eigenlijk geen eenduidige regels vinden over de voorrang, maar naar mijn mening is dat geen gelijkwaardige kruising.
Weet iemand dat?
Hier stonden geen haaientanden maar de fietsstraat was wel verhoogd t.o.v. zijwegen. Maps werkt niet zo goed mobiel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is dan fout toch?
Ik had hetzelfde, bij mij stonden er haaietanden.
Heb je een foto of googlemaps linkje?
Lijkt mij dat jij gewoon voorrang had. Heb je veel schade?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hier stonden geen haaientanden maar de fietsstraat was wel verhoogd t.o.v. zijwegen. Maps werkt niet zo goed mobiel.
Nee ging net goed, maar ik vroeg het me af. Des te meer omdat de bestuurder voluit loco ging tegen me.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat jij gewoon voorrang had. Heb je veel schade?
Je bent een fietser, gewoon uitkafferen, middelvinger opsteken en snel wegwezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee ging net goed, maar ik vroeg het me af. Des te meer omdat de bestuurder voluit loco ging tegen me.
171 euroquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:43 schreef ratatat het volgende:
http://www.campagnolo.com/NL/en/store/big_the_corkscrew
Nu kan kaas eindelijk z'n wijn in stijl openen.
dat ding bestaat ook al jarenlangquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:43 schreef ratatat het volgende:
Wat doet die fietser dan ook op de verkeerde weghelft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:36 schreef kaasplankje het volgende:
Ik betaal liever wat extra en investeer zo in een materiaalwagen die de renners niet van de weg rijdt.
[ afbeelding ]
Campa maakt ook gewoon betaalbare wijnopeners hoor. Alleen de vergulde, koperen of limited edition zijn duurquote:
Je kunt ook de route in Roermond oppikkenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Merselo of all places.
Misschien kom je Steven Seagal nog tegen.
Volgens mij rijdt die malle shimano chauffeur juist aan de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat doet die fietser dan ook op de verkeerde weghelft.
Waarom begint hij in Merselo?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je kunt ook de route in Roermond oppikken.
Die haalt in.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt die malle shimano chauffeur juist aan de verkeerde kant.
Krotekokers.![]()
Dan moet hij remmen voor de wielrenner want in de koers heeft die altijd voorrang goefterdoemequote:
Dit was een georganiseerd brevet en de organisator woont in Merselo. Vandaar dat de start ook in Merselo was.quote:
Foute opener natuurlijk. Geen spiraal model maar eentje die de kurk verinneweert doordat die in de kurk snijdtquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:43 schreef ratatat het volgende:
Ja, en zeker ook een klokkie van Rooooodaniaaaaaa? Of was het gewoon bling bling Festina? Christina Watches kan ook nog.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:36 schreef kaasplankje het volgende:
Ik betaal liever wat extra en investeer zo in een materiaalwagen die de renners niet van de weg rijdt.
[ afbeelding ]
Ik heb nog:quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:42 schreef Blik het volgende:
Heeft er iemand nog een ongebruikte kortingscode van futurumshop liggen? Die gavenze met bosjes weg de laatste tijd, maar ik ben ze kwijt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |