Je bent een fietser, gewoon uitkafferen, middelvinger opsteken en snel wegwezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee ging net goed, maar ik vroeg het me af. Des te meer omdat de bestuurder voluit loco ging tegen me.
171 euroquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:43 schreef ratatat het volgende:
http://www.campagnolo.com/NL/en/store/big_the_corkscrew
Nu kan kaas eindelijk z'n wijn in stijl openen.
dat ding bestaat ook al jarenlangquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:43 schreef ratatat het volgende:
Wat doet die fietser dan ook op de verkeerde weghelft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:36 schreef kaasplankje het volgende:
Ik betaal liever wat extra en investeer zo in een materiaalwagen die de renners niet van de weg rijdt.
[ afbeelding ]
Campa maakt ook gewoon betaalbare wijnopeners hoor. Alleen de vergulde, koperen of limited edition zijn duurquote:
Je kunt ook de route in Roermond oppikkenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Merselo of all places.
Misschien kom je Steven Seagal nog tegen.
Volgens mij rijdt die malle shimano chauffeur juist aan de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat doet die fietser dan ook op de verkeerde weghelft.
Waarom begint hij in Merselo?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je kunt ook de route in Roermond oppikken.
Die haalt in.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt die malle shimano chauffeur juist aan de verkeerde kant.
Krotekokers.![]()
Dan moet hij remmen voor de wielrenner want in de koers heeft die altijd voorrang goefterdoemequote:
Dit was een georganiseerd brevet en de organisator woont in Merselo. Vandaar dat de start ook in Merselo was.quote:
Foute opener natuurlijk. Geen spiraal model maar eentje die de kurk verinneweert doordat die in de kurk snijdtquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:43 schreef ratatat het volgende:
Ja, en zeker ook een klokkie van Rooooodaniaaaaaa? Of was het gewoon bling bling Festina? Christina Watches kan ook nog.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:36 schreef kaasplankje het volgende:
Ik betaal liever wat extra en investeer zo in een materiaalwagen die de renners niet van de weg rijdt.
[ afbeelding ]
Ik heb nog:quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:42 schreef Blik het volgende:
Heeft er iemand nog een ongebruikte kortingscode van futurumshop liggen? Die gavenze met bosjes weg de laatste tijd, maar ik ben ze kwijt...
Geen idee.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:42 schreef Blik het volgende:
Heeft er iemand nog een ongebruikte kortingscode van futurumshop liggen? Die gavenze met bosjes weg de laatste tijd, maar ik ben ze kwijt...
Daarom moet je ook niet op fietsvakantie gaanquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:01 schreef ddx het volgende:
Gaat dieptepunt worden kwa km's deze week voor mij.
Zeker na vorige week ben ik even helemaal klaar met dit weer...
Weer fietsvakantie?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:04 schreef ddx het volgende:
Gisteravond nog maar eentje geboekt naar Italie eind mei
Gelukkig ben je liefhebber en geen prof en móet je niet persé fietsenquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:01 schreef ddx het volgende:
Ja weer fietsvakantie, is verslavendquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weer fietsvakantie?
Hoe had je je fiets mee? Heb je zo'n fietskoffer gekocht?
Lekker hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:09 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja weer fietsvakantie, is verslavend
En heb idd tas gekocht, wel zo prettig om eigen fiets mee te kunnen nemen.
Prachtige plaatjes heeft die maat van jou daar gemaakt zeg. Wat is die pina van hem trouwens afschuwelijk lelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:16 schreef ddx het volgende:
Dit soort ritjes :
https://www.strava.com/activities/399311420
lekkere koffie daarquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:16 schreef ddx het volgende:
Dit soort ritjes :
https://www.strava.com/activities/399311420
Tsjah, als je de keuze uit deze en een S5 hebt zou ik het wel wetenquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Toch jammer, zo'n fiets na 2500 km wegdoen.
Gewoon voor zaterdag meekomen naar Schellebelle of Roubaix.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:01 schreef ddx het volgende:
Jammer dat die er niet meer op zit, anders had Muzas z'n reservefiets gevonden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tsjah, als je de keuze uit deze en een S5 hebt zou ik het wel weten
Ik ken die gast wel een beetje en heb 'm nooit op die Allez zien fietsen, altijd op een Cervelo. Hij had er eerst een Force groep op zitten trouwens.
Ja, "2500" km.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Toch jammer, zo'n fiets na 2500 km wegdoen.
Nope, zit met werk en ben al teveel vrije dagen aan het opnemenquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Jammer dat die er niet meer op zit, anders had Muzas z'n reservefiets gevonden.
Ben jij bij de meet?
Volgende fietsbeursmeet moet je meekomen. Beetje fietsen kiek'n, daarna uit eten en biertjes drinkenquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nope, zit met werk en ben al teveel vrije dagen aan het opnemen
Als jij 't zegt geloof ik het nog wel hoor, maar volgens mij zij de meeste er niet op te vertrouwen.quote:@kano; je kan er gerust van uitgaan dat die 2500km klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |