Lees het nog eens naquote:Dat alles omdat wij - de FOK!kers én de crew - vinden dat FOK! te veel een plek is waar flamen, trollen, zuigen, drammen, zeuren en het verzieken van topics inmiddels gemeengoed is geworden en verre van stimulerend werkt.
Dit betekent dat het ongewenst is om offtopic op een openingspost te reageren, met name in serieuze forums. Een reactie als "tl;dr", "TS is een homo", "rot eens op met die baggertopics", "wat zei X toe je belde", "1988 belde" of "" zal veelal ongewenst zijn. Dergelijke posts zullen door de mods verwijderd en genote worden en de kans dat je een ban oploopt is aanzienlijk.
Hetzelfde geldt voor het doelbewust flamen in topics of forums die niet jouw interesse hebben. Ga niet in een forum over haken roepen dat haken voor mietjes is. Gun ieder z'n eigen interesse en verziek het niet doelbewust voor anderen.
Ook het doelbewust openen van onzintopics - waarbij de beoordeling ligt bij onze crewleden - is natuurlijk ongewenst in serieuze forums. Voor onzin hebben we een specifiek forum en net zoals mensen daar hun gang kunnen gaan moeten mensen in alle andere forums dat ook kunnen.
Dan is er nog het flamen.
Persoonlijke aanvallen, het belachelijk maken van anderen, namecalling e.d. is natuurlijk niet de bedoeling. Een discussie kun je voeren op argumenten, niet door de ander verrot te schelden.
Het zou ook beter zijn dit soort users te bannen om het verstorende gedrag, bannen om iemand mening heb ik nooit zo goed begrepen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:34 schreef yvonne het volgende:
NWS / Begeleiding jonge vreemdeling kost fortuin
Hierin flink geruimd,
het zal best dat users constant hetzelfde onderwerp posten.
Dan laat je het gewoon links ( no pun intended) liggen en houdt je het leuk voor crew en user.
Dank jullie
[..]
Lees het nog eens na
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Je wordt hier niet zo snel gebanned om een mening hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:53 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het zou ook beter zijn dit soort users te bannen om het verstorende gedrag, bannen om iemand mening heb ik nooit zo goed begrepen.
Ik was serieus. Het langst lopende topic is nu dicht, onder verwijzing naar datzelfde dichte topic.quote:
Zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:34 schreef sp3c het volgende:
volgens mij ook, ik was te druk met lachen om mijn eigen hilariteiten
Ja, het navrante is dan weer dat Palestijnen ongeveer hetzelfde is voor de gemiddelde Arabier als joden waren voor de gemiddelde nazi, minderwaardig ras. Maar ja, om ze dan weer te gebruiken als symbool van hun woede tav het westen, dat kan weer wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Het zijn wel aardige jongens hoor, die moslims, maar zodra het over "joden" of "zionisme" gaat krijgen ze allemaal een waas voor hun ogen en kunnen ze niks zinnigs meer uitbrengen.
Staat hierboven ook ergens.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:34 schreef Hathor het volgende:
Word er helemaal niks maar gedaan aan topics met alleen een link en een copy/paste bericht zonder dat de TS er een eigen mening over heeft? Ik dacht dat dat soort linkdumps niet gewaardeerd werden hier?
Ik heb anders topics wel eens op slot zien gaan onder het simpele mom van "linkdump".quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat hierboven ook ergens.
Eigen mening erbij zetten is niet verplicht maar geeft een topic wel meer kans van slagen.
Gebeurt ook soms.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb anders topics wel eens op slot zien gaan onder het simpele mom van "linkdump".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |