Hoeveel werk jij dan? Aangezien je de hele dag op FOK! rond kan dwalen?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Oh ik zie het wel weer. Half bijstand Nederland is weer bijeen om geld van anderen weg te geven.
Lijkt me juist dat de mensen die werken recht van spreken hebben. De rest krijgt toch al gratis geld. Lutsers.
Censuskiesrecht? Valt zeker wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Oh ik zie het wel weer. Half bijstand Nederland is weer bijeen om geld van anderen weg te geven.
Lijkt me juist dat de mensen die werken recht van spreken hebben. De rest krijgt toch al gratis geld. Lutsers.
Wij werkenden betalen sinds dit jaar juist minder belasting. Zie dus geen reden om het kabinet te straffen. Hoewel de belasting natuurlijk altijd verder omlaag mag.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:24 schreef Oud_student het volgende:
Eerst heetten zij "kansenparels", maar inmiddels worden het wegens de hoge kosten "kansendiamanten".
Eens kijken of de belastingbetalers en de fors gekorte uitkeringstrekkers bij prinsjesdag nog zo enthousiast zijn over onze cultuurverrijkers
Zie het hele rapport: https://www.inspectiejeug(...)en%20van%20Nidos.pdfquote:Het oordeel van de inspectie luidt dat Nidos er matig in slaagt om systematisch en zorgvuldig te
zorgen voor de veiligheid van kinderen in opvang- en woongezinnen.
Dit oordeel van de inspectie is gebaseerd op de beoordeling van de volgende drie thema’s:
screening van de opvang- en woongezinnen;
matching van het kind en het opvang- en woongezin;
het toezicht op de veiligheid van het kind in het opvang- en woongezin
De inspectie verwacht dat Nidos ervoor zorgt dat zij voor alle onderzochte indicatoren beleid heeft
dat bij medewerkers bekend is en in de dagelijkse praktijk consequent wordt gehanteerd.
Dit is bij dertien indicatoren het geval en bij tien deels. Naast sterke punten in de uitvoering van
de opvang van kinderen door Nidos in opvang- en woongezinnen, zijn ook verbeterpunten
gesignaleerd. Hierdoor komt de inspectie tot het oordeel ‘matig’.
Het staat er toch redelijk duidelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:41 schreef myShizzle het volgende:
Waar gaat dat geld heen? Geen idee, allemaal vaag gelul.
http://www.nidos.nl/home/organisatie-en-medewerkers/quote:Voor minderjarige asielzoekers/vreemdelingen die zonder ouders in Nederland aankomen moet volgens de Nederlandse wet de voogdij worden geregeld. Nidos vraagt bij de rechter de voogdij aan. De rechter beslist over de voogdij en of Nidos de voogd wordt.
De voogd is de wettelijk vertegenwoordiger voor alleenstaande minderjarige asielzoekers/vreemdelingen, is verantwoordelijk voor hun welzijn en heeft tot taak de jongeren te beschermen. Bij Nidos werken ongeveer 180 mensen die de taak van voogd hebben. Daarnaast zijn er mensen in ondersteunende functies werkzaam, o.a. op de voogdijadministratie, de juridische afdeling en de afdeling ICT. Deze mensen ondersteunen de voogden in hun werk en zorgen ervoor dat alles goed loopt binnen de organisatie.
Volgens mij mist er een letter n in je reactie...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:52 schreef Woelwater het volgende:
Dat gaan ze later ruimschoots goedmaken dmv de goedbetaalde baan die ze ooit krijgen..
Scherpquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij mist er een letter n in je reactie...
Dus jij gelooft echt dat de belastingen in 2017 niet omhoog gaan en de uitkeringen verder naar beneden (en de zorgpremie omhoog + gemeentelijke belastingen enz)quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij werkenden betalen sinds dit jaar juist minder belasting. Zie dus geen reden om het kabinet te straffen. Hoewel de belasting natuurlijk altijd verder omlaag mag.
Alleen als je de (overigens gigantisch foute) aanname doet dat degenen die, volgens wat voor criteria dan ook, kiesrecht verdienen dat ook verstandig zullen inzetten voor het algemeen belang.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Censuskiesrecht? Valt zeker wat voor te zeggen.
De migrantenstroom zou volgens de hoge heren de economie een flinke positieve impuls moeten geven.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:00 schreef Stranger het volgende:
Het is toch niet zo raar dat de totale kosten omhoog gaan als het aantal vluchtelingen toe neemt? En om 150 miljoen nou 'een fortuin' te noemen vind ik ook een beetje overdreven. Verder is het erg belangrijk dat deze AMV's goede begeleiding en opvang krijgen.
Dus dat!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:00 schreef Stranger het volgende:
Het is toch niet zo raar dat de totale kosten omhoog gaan als het aantal vluchtelingen toe neemt? En om 150 miljoen nou 'een fortuin' te noemen vind ik ook een beetje overdreven. Verder is het erg belangrijk dat deze AMV's goede begeleiding en opvang krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |