quote:
Ja of .SIDRATquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:47 schreef hoink581 het volgende:
Ik denk dat je regel 1 beter aan kan passen. Zijn echt wel een hoop users die ik hier niet wil hebben.
hoink518 bijvoorbeeld.
Ja oke goed punt welquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:47 schreef hoink581 het volgende:
Ik denk dat je regel 1 beter aan kan passen. Zijn echt wel een hoop users die ik hier niet wil hebben.
hoink518 bijvoorbeeld.
Ik denk wel dat er meerdere uitzonderingen gaan komen hoor.quote:
Dank voor je snelle en adequaat handelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:48 schreef Vanillekwark het volgende:
ff TR gezet voor de typo in de TT, moet natuurlijk dkvt zijn
Wat drink jij?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er wordt hier geen goedkope pils geschonken.
We hangen dit bordje op:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er meerdere uitzonderingen gaan komen hoor.
Zullen we anders even stemmen over het al dan wel of niet toelaten van JimmyDean?
Te laat, één horecagelegenheid per subforum.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:49 schreef BozeHaas het volgende:
Café Haas klinkt ook wel leuk, wie wil die gaan openen ik ben te lui
Ik drink alleen PITT, kutzooiquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er wordt hier geen goedkope pils geschonken.
quote:
Dat zal hem weren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:49 schreef Vanillekwark het volgende:
We hangen dit bordje op:
[ afbeelding ]
Oh echt? Was eigenlijk aan het liegen want heb er nog nooit een opquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soort Russian Roulette is dat, elk biertje in het kratje smaakt anders.
Wat een uitstekende regel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Regel 1: Iedereen is welkom, behalve hoink518
Ik was een keer op een verjaardag waar ze dat 'schonken'. Hier in de Kroeg van TARDIS. wordt er louter kwaliteitsbier geschonken. Daar zorgt onze huisbelg Hoink voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh echt? Was eigenlijk aan het liegen want heb er nog nooit een op
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
Volgende agenda punt:
vogeltjesdans: ja of nee
Quote het bovenstaande en maak jouw stem dikgedrukt.
NEEquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
Volgende agenda punt:
vogeltjesdans: ja of nee?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
Volgende agenda punt:
vogeltjesdans: ja of nee?
Veel speciaalbier dus, maar ik heb liever gewoon pils. Wat hebben jullie op de tap dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was een keer op een verjaardag waar ze dat 'schonken'. Hier in de Kroeg van TARDIS. wordt er louter kwaliteitsbier geschonken. Daar zorgt onze huisbelg Hoink voor.
Nog in bestelstatus, heb je voorkeuren? Dan kan ik dat opnemen bij vanillekwark die dat regelt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Veel speciaalbier dus, maar ik heb liever gewoon pils. Wat hebben jullie op de tap dan?
Gerardus Dubbel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:53 schreef renwan het volgende:
Veel speciaalbier dus, maar ik heb liever gewoon pils. Wat hebben jullie op de tap dan?
Hey kom je hier lekker verder? Anders moeten de mods zich zo druk maken in FB.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Zie je het na jouw klaar nu waren er nog maar twee posts. Het aanspreken van users door users werkt wel degelijk dat punt heb je zojuist bewezen. Daarom is wat ik zei zo gek nog niet. Hier het levende bewijs in de praktijk.
Snap ook niet zo goed waarom ik nog geen mod ben. Kan uitstekende aanwezigheidstijden doorgeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
Hey waar zijn de mods overdag? De TT moet aangepast worden en dit moet natuurlijk ook reeksen, anders schiet je er niets mee op.
Gulpener of Hertog jan vind ik wel te pruimen maar als je me echt een lol wil doen tap je Paulanerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog in bestelstatus, heb je voorkeuren? Dan kan ik dat opnemen bij vanillekwark die dat regelt.
2nutz 4 mod. Die is er doordeweeks altijd tussen 9 en 5.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed waarom ik nog geen mod ben. Kan uitstekende aanwezigheidstijden doorgeven.
Ook hier kan ik wel inkomen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
2nutz 4 mod. Die is er doordeweeks altijd tussen 9 en 5.
In 2nutz?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook hier kan ik wel inkomen.
Een slok van dat godenbier en iedereen is verkocht!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet niet of dat rendabel is, ik stel het voor aan vanillekwark.
Paulaner is in Dublin enorm populair. Raar om dat te zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:55 schreef renwan het volgende:
Gulpener of Hertog jan vind ik wel te pruimen maar als je me echt een lol wil doen tap je Paulaner
Fuck it, we gaan het regelen, ik wil dat iedereen zich welkom voelt in deze kroeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Een slok van dat godenbier en iedereen is verkocht!
Misschien kan hij de traditie van zure sluitposts doorzetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
2nutz 4 mod. Die is er doordeweeks altijd tussen 9 en 5.
Dan smaakt het honderd keer beter ja maar persoonlijk kan ik zelfs met -15 genieten van een heerlijk glas Paul!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Paulaner is in Dublin enorm populair. Raar om dat te zien.
Maar Paulaner drink je in de zomer, renwan!
Hij is er geknipt voor zou je zeggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien kan hij de traditie van zure sluitposts doorzetten.
Dit zijn de woorden van een echte fan en daar kunnen we alleen maar aan toegeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:57 schreef renwan het volgende:
Dan smaakt het honderd keer beter ja maar persoonlijk kan ik zelfs met -15 genieten van een heerlijk glas Paul!
En dan jezelf ook nog een echte autoriteit vinden. Nou dan ben je geschikt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
Hij is er geknipt voor zou je zeggen.
Lekker bezig, ik zet snel een kop thee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Oke het volgende is besloten mbt het tapbier:
Pilsener op de tap: Hertog Jan
Witbier op de tap: Paulaner
Speciaalbier op de tap: Gerardus Dubbel.
En dan een vierde tap waar elke week een ander soort bier uit getapt zal worden.
Ik weet het al.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
Haha en dan af en toe trollen in andere SC's toch.
Godverdommequote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Te laat, één horecagelegenheid per subforum.
Guinness graag.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Dan heb ik vervolgens nog ruimte in de koelkasten voor exact -17- verschillende bieren op de fles, ik sta open voor suggesties.
Duurste is het speciaalbier van de tap, 3 euro. Gewone pils is 1 euro, en een halve liter paulaner is 2 euro.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:59 schreef renwan het volgende:
Zijn de prijzen wel een beetje schappelijk?
Gekomenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Duurste is het speciaalbier van de tap, 3 euro. Gewone pils is 1 euro, en een halve liter paulaner is 2 euro.
Die stout?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Guinness graag.
en tripel karmeliet
Een beetje, maar we oordelen niet in de kroeg van TARDIS. Desperado's zal een plekje krijgen in de koelkast.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:00 schreef renwan het volgende:
Hoe homo ben ik als ik zeg dat ik in de zomer ook kan genieten van Desperado's?
Roze dildo diep in je anus homo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:00 schreef renwan het volgende:
Ik ook dus is het super macho en heteroquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:00 schreef renwan het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ook dus is het super macho en hetero
Dat valt wel mee dus, je bent pas écht gay als je een gele dildo in je anus steekt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Roze dildo diep in je anus homo.
Paar wijvenbiertjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Dan heb ik vervolgens nog ruimte in de koelkasten voor exact -17- verschillende bieren op de fles, ik sta open voor suggesties.
Ik heb nu groene thee met kamille.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Tevens voor de theeliefhebbers:
[ afbeelding ]
En verse munt plsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Tevens voor de theeliefhebbers:
[ afbeelding ]
Goede suggestie. Heb Radler ook toegevoegd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Paar wijvenbiertjes
Jillz
Hoegaarden rosé
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nu groene thee met kamille.
Ik zal er zorg voor dragen.quote:
Leffe Blondquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goede suggestie. Heb Radler ook toegevoegd.
gvd deze horecameesterquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er zorg voor dragen.
Met spekjes erin. En ui.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:05 schreef renwan het volgende:
Serveren ze hier ook kartoffelsalat? Heb begrepen dat dat goed samen gaat met dikke tieten!
OLÉ OLÉ OLÉquote:
Ik moet nog beginnen aan de eetkaart. Stamgasten mogen beginnen met het samenstellen daarvan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:05 schreef renwan het volgende:
Serveren ze hier ook kartoffelsalat? Heb begrepen dat dat goed samen gaat met dikke tieten!
Cuvee du Chateau. En Broeder Jacob Espresso.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:05 schreef Vanillekwark het volgende:
De lijst tot nu toe:
Corona
Desperado's
Guinness Stout
Tripel Karmeliet
Jillz
Hoegaarden Rose
Kriek
Radler
Nog plek voor 9 bieren.
Misschien niet de populairste keus maar ik kan een la Chouffeje en een Kwak altijd waarderen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:05 schreef Vanillekwark het volgende:
De lijst tot nu toe:
Corona
Desperado's
Guinness Stout
Tripel Karmeliet
Jillz
Hoegaarden Rose
Kriek
Radler
Nog plek voor 9 bieren.
Ik stel een contractje op. Geen verplichtingen, enkel rechten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:06 schreef renwan het volgende:
Mocht de barman een dagje ziek zijn dan wil ik best komen invallen overigens!
Sowieso heeft Delirium meerdere lekkere. Tremens is ook chill.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die moet i nog een keer drinken.
Ja ik moet wel tijd hebben ervoor! Sta in het echte leven al 5 dagen in de week achter de bar en moet daarnaast tappen in Café Geerd dus heb het druk zatquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik stel een contractje op. Geen verplichtingen, enkel rechten.
Kom we gaan het samen drinken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die moet i nog een keer drinken.
Snap het snap het maar gewoon dat er zorg voor je gedragen wordt als een balk het begeeft op je kop of je breekt een been enzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik moet wel tijd hebben ervoor! Sta in het echte leven al 5 dagen in de week achter de bar en moet daarnaast tappen in Café Geerd dus heb het druk zat
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Snap het snap het maar gewoon dat er zorg voor je gedragen wordt als een balk het begeeft op je kop of je breekt een been enzo.
Dat is je goed recht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Indien er geen suggesties meer komen zal ik de bierlijst naar eigen inzicht afmaken.
Hier is louter positiviteit en kwaliteit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo, ik ben erg benieuwd of dit café gezelliger is dan de café van Geerd
Hey een nieuwkomer, ga weg trollquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo, ik ben erg benieuwd of dit café gezelliger is dan de café van Geerd
Echt he, wie is die kutkloon nou weer. Ahaha.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hey een nieuwkomer, ga weg troll
Geen top 40, en geen extreme dingen. Gewoon bietje easy listening. Het belangrijkste is een goed gesprek, niet stampende muziek waardoor je elkaar niet kan verstaan.quote:
Zo'n rokerig jazzcafé.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen top 40, en geen extreme dingen. Gewoon bietje easy listening. Het belangrijkste is een goed gesprek, niet stampende muziek waardoor je elkaar niet kan verstaan.
Ik heb deze opstaan nu, is dat toegestaan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen top 40, en geen extreme dingen. Gewoon bietje easy listening. Het belangrijkste is een goed gesprek, niet stampende muziek waardoor je elkaar niet kan verstaan.
Vast zo'n KLBer, moet niks van dat tuig hebben godverdommequote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he, wie is die kutkloon nou weer. Ahaha.
Komen altijd trollen in onze gezellige kroeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vast zo'n KLBer, moet niks van dat tuig hebben godverdomme
Toegestaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb deze opstaan nu, is dat toegestaan?
Bedanktquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Grapje Frass, ik maak een altaarhoekje met statistieken, een kopie van mijn sriptie en foto's van jou.
Goeden kroeg 9/10 zou vaker komenquote:
Pics van Opso gezien, is naar binnen gekropenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:16 schreef Stompzinnig het volgende:
hoe ver kunnen julue je penis binbensterbuiter doen? ik nu 2 cm
Opso is goddomme wel een mooie dame.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Pics van Opso gezien, is naar binnen gekropen
onmogelijk, bij het zien van foto's van opso moet je de 30cm makkelijk aantikkenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Pics van Opso gezien, is naar binnen gekropen
JA HALLO GUN ME EEN SC ZONDER JE JA?quote:
Gelijk in FB klagen. Snel!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:20 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Schandalig weer. Doofpotaffaire. Kamervragen. Vrijmetselaars.
ze liep net nog te verkondigen in KLB SC dat ze hier nooit zou posten verdommequote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:20 schreef renwan het volgende:
[..]
JA HALLO GUN ME EEN SC ZONDER JE JA?
geen idee, ben je de viva aan het leven?quote:
LEUGENS LASTER EERROOF!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ze liep net nog te verkondigen in KLB SC dat ze hier nooit zou posten verdomme
NEE IK ZAL JE LEVENSLANG STALKENquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:20 schreef renwan het volgende:
[..]
JA HALLO GUN ME EEN SC ZONDER JE JA?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NEE IK ZAL JE LEVENSLANG STALKEN
VERKLAAR DIT MAAR EENSquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NEE IK ZAL JE LEVENSLANG STALKEN
De wattequote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ben je de viva aan het leven?
Lekker! Proost!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja laten we het gezellig houden, rondje op het huis!
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
VERKLAAR DIT MAAR EENS
[ afbeelding ]
Help mee aan een positief FOK!.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:22 schreef hoink581 het volgende:
Oké, ik ben nu officieel gewaarschuwd door een FA.
Ik kon verleiding niet weerstaan. Jij bent het appeltje waar adam en eva aan gingen happenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
VERKLAAR DIT MAAR EENS
[ afbeelding ]
450 notes, echt fantastischquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:22 schreef hoink581 het volgende:
Ik snap dit wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kon verleiding niet weerstaan. Jij bent het appeltje waar adam en eva aan gingen happen
Fotosynthese en shitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Zoveel actie zo weinig tijd ik heb practicum nou doei hou me op de hoogte
Help mee aan een positief FOK!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:22 schreef hoink581 het volgende:
Ik denk dat jij gewoon overgedragen wordt als er een FA vervangen wordt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:24 schreef hoink581 het volgende:
Ik sta vast op de shitlist van Mark nu.
Gegoogled, snap er geen zak vanquote:
IKSDEEquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij wel een zak om dit te kunnen snappen xd
Welkomquote:
In DM? want dan is dit een openbaring van dm dat mag niet :squote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:22 schreef hoink581 het volgende:
Goddank.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Welkom
Ik wil even vermelden dat hier niemand op uiterlijk, haargroei of leeftijd gediscrimineerd zal worden.
Hij heeft me opgebeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
In DM? want dan is dit een openbaring van dm dat mag niet :s
Deze kroeg is een veilige plek waar dat soort dingen besproken kunnen worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tevens is snitchen hier ook niet toegestaan. Ik zal contact opnemen met Danny om in dit topic de TR-knop weg te halen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Welkom
Ik wil even vermelden dat hier niemand op uiterlijk, haargroei of leeftijd gediscrimineerd zal worden.
[..]
Welkom
Waar is de uitsmijter, ik heb last van een bolle haasquote:
quote:
Ik ben blackhaired kom at me brahquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Welkom
Wat een fantastische reeks zou dit worden zonder TR-knop. Zo is de ellende destijds toch begonnen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tevens is snitchen hier ook niet toegestaan. Ik zal contact opnemen met Danny om in dit topic de TR-knop weg te halen.
Waar staat dat? Is goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tevens is snitchen hier ook niet toegestaan. Ik zal contact opnemen met Danny om in dit topic de TR-knop weg te halen.
Geen TR knop, dus geen reden om te beledigen!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een fantastische reeks zou dit worden zonder TR-knop. Zo is de ellende destijds toch begonnen?
We hebben hier geen uitsmijter, we hebben pedagogisch verantwoorde corrigerende aanmaningen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Waar is de uitsmijter, ik heb last van een bolle haas
Geen probleem.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind WCH een fantastische toevoeging in deze café, puik geregeld TARDIS.
Enkel geklutst ei toch ;pquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We hebben hier geen uitsmijter, we hebben pedagogisch verantwoorde corrigerende aanmaningen.
Ik ben dik dus ben ik de uitsmijterquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Waar is de uitsmijter, ik heb last van een bolle haas
We maken geen onderscheid op basis van uiterlijk werd er net gezegd. De uitsmijter kan net zo goed Dimachaerus zijn in dit gevalquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ben dik dus ben ik de uitsmijter
Die heeft dan ook wel mad veel spierenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We maken geen onderscheid op basis van uiterlijk werd er net gezegd. De uitsmijter kan net zo goed Dimachaerus zijn in dit geval
De gezelligheid in deze kroeg heeft geen rem.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:30 schreef renwan het volgende:
Ik ging even schijten en 21 nieuwe posts, doe es rustig zeg
Maar dan kan ik WCH niet meer uitscheldenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We maken geen onderscheid op basis van uiterlijk werd er net gezegd. De uitsmijter kan net zo goed Dimachaerus zijn in dit geval
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De gezelligheid in deze kroeg heeft geen rem.
Het aantal minuten voor een topickill wordt in deze kroeg dan ook teruggeschroefd naar anderhalve minuut.quote:
Goeden regelquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Het aantal minuten voor een topickill wordt in deze kroeg dan ook teruggeschroefd naar anderhalve minuut.
Ja denk 'tquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat wordt het vanavond?
Arsenal - Barcelona
Juventus - Bayern
Ga niet kijken denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat wordt het vanavond?
Arsenal - Barcelona
Juventus - Bayern
Dat wordt bukkenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:34 schreef hoink581 het volgende:
Heb de toorn van meerdere modjes weer op de hals gehaald.
Je bent altijd veilig bij mij bbyquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:34 schreef hoink581 het volgende:
Heb de toorn van meerdere modjes weer op de hals gehaald.
hemquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Er is hier een dimaboy hij heeft steeds oogcontact met mij en kijkt verlegen weg wat zal ik doen
Spreek hem aan, met die persoonlijkheid van jou ben je er zo vanafquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Er is hier een dimaboy hij heeft steeds oogcontact met mij en kijkt verlegen weg wat zal ik doen
Wil hem bang makenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Spreek hem aan, met die persoonlijkheid van jou ben je er zo vanaf
Ik lig liever met mijn hoofd op mijn armen laveloos op de barquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar er zijn genoeg tv-schermen in dezen café
Ik zou niet weten waarom je dan niet kijkt
gvdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Terug knipogen en subtiel een blote schouder laten zien. Crip approvesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef renwan het volgende:
[..]
O okequote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Renwanaal is the only one die overweg kan met mijn persoonlijkheid
PURE LIEFDE JONGONS
suprise blowjobquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |