Oh echt? Was eigenlijk aan het liegen want heb er nog nooit een opquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Soort Russian Roulette is dat, elk biertje in het kratje smaakt anders.
Wat een uitstekende regel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Regel 1: Iedereen is welkom, behalve hoink518
Ik was een keer op een verjaardag waar ze dat 'schonken'. Hier in de Kroeg van TARDIS. wordt er louter kwaliteitsbier geschonken. Daar zorgt onze huisbelg Hoink voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh echt? Was eigenlijk aan het liegen want heb er nog nooit een op
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
Volgende agenda punt:
vogeltjesdans: ja of nee
Quote het bovenstaande en maak jouw stem dikgedrukt.
NEEquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
Volgende agenda punt:
vogeltjesdans: ja of nee?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef hoink581 het volgende:
Volgende agenda punt:
vogeltjesdans: ja of nee?
Veel speciaalbier dus, maar ik heb liever gewoon pils. Wat hebben jullie op de tap dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was een keer op een verjaardag waar ze dat 'schonken'. Hier in de Kroeg van TARDIS. wordt er louter kwaliteitsbier geschonken. Daar zorgt onze huisbelg Hoink voor.
Nog in bestelstatus, heb je voorkeuren? Dan kan ik dat opnemen bij vanillekwark die dat regelt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Veel speciaalbier dus, maar ik heb liever gewoon pils. Wat hebben jullie op de tap dan?
Gerardus Dubbel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:53 schreef renwan het volgende:
Veel speciaalbier dus, maar ik heb liever gewoon pils. Wat hebben jullie op de tap dan?
Hey kom je hier lekker verder? Anders moeten de mods zich zo druk maken in FB.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Zie je het na jouw klaar nu waren er nog maar twee posts. Het aanspreken van users door users werkt wel degelijk dat punt heb je zojuist bewezen. Daarom is wat ik zei zo gek nog niet. Hier het levende bewijs in de praktijk.
Snap ook niet zo goed waarom ik nog geen mod ben. Kan uitstekende aanwezigheidstijden doorgeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
Hey waar zijn de mods overdag? De TT moet aangepast worden en dit moet natuurlijk ook reeksen, anders schiet je er niets mee op.
Gulpener of Hertog jan vind ik wel te pruimen maar als je me echt een lol wil doen tap je Paulanerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog in bestelstatus, heb je voorkeuren? Dan kan ik dat opnemen bij vanillekwark die dat regelt.
2nutz 4 mod. Die is er doordeweeks altijd tussen 9 en 5.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed waarom ik nog geen mod ben. Kan uitstekende aanwezigheidstijden doorgeven.
Ook hier kan ik wel inkomen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
2nutz 4 mod. Die is er doordeweeks altijd tussen 9 en 5.
In 2nutz?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook hier kan ik wel inkomen.
Een slok van dat godenbier en iedereen is verkocht!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet niet of dat rendabel is, ik stel het voor aan vanillekwark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |