Gerardus Dubbel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:53 schreef renwan het volgende:
Veel speciaalbier dus, maar ik heb liever gewoon pils. Wat hebben jullie op de tap dan?
Hey kom je hier lekker verder? Anders moeten de mods zich zo druk maken in FB.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Zie je het na jouw klaar nu waren er nog maar twee posts. Het aanspreken van users door users werkt wel degelijk dat punt heb je zojuist bewezen. Daarom is wat ik zei zo gek nog niet. Hier het levende bewijs in de praktijk.
Snap ook niet zo goed waarom ik nog geen mod ben. Kan uitstekende aanwezigheidstijden doorgeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
Hey waar zijn de mods overdag? De TT moet aangepast worden en dit moet natuurlijk ook reeksen, anders schiet je er niets mee op.
Gulpener of Hertog jan vind ik wel te pruimen maar als je me echt een lol wil doen tap je Paulanerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog in bestelstatus, heb je voorkeuren? Dan kan ik dat opnemen bij vanillekwark die dat regelt.
2nutz 4 mod. Die is er doordeweeks altijd tussen 9 en 5.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed waarom ik nog geen mod ben. Kan uitstekende aanwezigheidstijden doorgeven.
Ook hier kan ik wel inkomen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
2nutz 4 mod. Die is er doordeweeks altijd tussen 9 en 5.
In 2nutz?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook hier kan ik wel inkomen.
Een slok van dat godenbier en iedereen is verkocht!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet niet of dat rendabel is, ik stel het voor aan vanillekwark.
Paulaner is in Dublin enorm populair. Raar om dat te zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:55 schreef renwan het volgende:
Gulpener of Hertog jan vind ik wel te pruimen maar als je me echt een lol wil doen tap je Paulaner
Fuck it, we gaan het regelen, ik wil dat iedereen zich welkom voelt in deze kroeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Een slok van dat godenbier en iedereen is verkocht!
Misschien kan hij de traditie van zure sluitposts doorzetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
2nutz 4 mod. Die is er doordeweeks altijd tussen 9 en 5.
Dan smaakt het honderd keer beter ja maar persoonlijk kan ik zelfs met -15 genieten van een heerlijk glas Paul!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Paulaner is in Dublin enorm populair. Raar om dat te zien.
Maar Paulaner drink je in de zomer, renwan!
Hij is er geknipt voor zou je zeggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Misschien kan hij de traditie van zure sluitposts doorzetten.
Dit zijn de woorden van een echte fan en daar kunnen we alleen maar aan toegeven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:57 schreef renwan het volgende:
Dan smaakt het honderd keer beter ja maar persoonlijk kan ik zelfs met -15 genieten van een heerlijk glas Paul!
En dan jezelf ook nog een echte autoriteit vinden. Nou dan ben je geschikt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
Hij is er geknipt voor zou je zeggen.
Lekker bezig, ik zet snel een kop thee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Oke het volgende is besloten mbt het tapbier:
Pilsener op de tap: Hertog Jan
Witbier op de tap: Paulaner
Speciaalbier op de tap: Gerardus Dubbel.
En dan een vierde tap waar elke week een ander soort bier uit getapt zal worden.
Ik weet het al.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
Haha en dan af en toe trollen in andere SC's toch.
Godverdommequote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Te laat, één horecagelegenheid per subforum.
Guinness graag.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Dan heb ik vervolgens nog ruimte in de koelkasten voor exact -17- verschillende bieren op de fles, ik sta open voor suggesties.
Duurste is het speciaalbier van de tap, 3 euro. Gewone pils is 1 euro, en een halve liter paulaner is 2 euro.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:59 schreef renwan het volgende:
Zijn de prijzen wel een beetje schappelijk?
Gekomenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Duurste is het speciaalbier van de tap, 3 euro. Gewone pils is 1 euro, en een halve liter paulaner is 2 euro.
Die stout?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Guinness graag.
en tripel karmeliet
Een beetje, maar we oordelen niet in de kroeg van TARDIS. Desperado's zal een plekje krijgen in de koelkast.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:00 schreef renwan het volgende:
Hoe homo ben ik als ik zeg dat ik in de zomer ook kan genieten van Desperado's?
Roze dildo diep in je anus homo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:00 schreef renwan het volgende:
Ik ook dus is het super macho en heteroquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:00 schreef renwan het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ook dus is het super macho en hetero
Dat valt wel mee dus, je bent pas écht gay als je een gele dildo in je anus steekt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Roze dildo diep in je anus homo.
Paar wijvenbiertjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Dan heb ik vervolgens nog ruimte in de koelkasten voor exact -17- verschillende bieren op de fles, ik sta open voor suggesties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |