Ik heb nu groene thee met kamille.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Tevens voor de theeliefhebbers:
[ afbeelding ]
En verse munt plsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Tevens voor de theeliefhebbers:
[ afbeelding ]
Goede suggestie. Heb Radler ook toegevoegd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Paar wijvenbiertjes
Jillz
Hoegaarden rosé
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nu groene thee met kamille.
Ik zal er zorg voor dragen.quote:
Leffe Blondquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goede suggestie. Heb Radler ook toegevoegd.
gvd deze horecameesterquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er zorg voor dragen.
Met spekjes erin. En ui.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:05 schreef renwan het volgende:
Serveren ze hier ook kartoffelsalat? Heb begrepen dat dat goed samen gaat met dikke tieten!
OLÉ OLÉ OLÉquote:
Ik moet nog beginnen aan de eetkaart. Stamgasten mogen beginnen met het samenstellen daarvan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:05 schreef renwan het volgende:
Serveren ze hier ook kartoffelsalat? Heb begrepen dat dat goed samen gaat met dikke tieten!
Cuvee du Chateau. En Broeder Jacob Espresso.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:05 schreef Vanillekwark het volgende:
De lijst tot nu toe:
Corona
Desperado's
Guinness Stout
Tripel Karmeliet
Jillz
Hoegaarden Rose
Kriek
Radler
Nog plek voor 9 bieren.
Misschien niet de populairste keus maar ik kan een la Chouffeje en een Kwak altijd waarderen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:05 schreef Vanillekwark het volgende:
De lijst tot nu toe:
Corona
Desperado's
Guinness Stout
Tripel Karmeliet
Jillz
Hoegaarden Rose
Kriek
Radler
Nog plek voor 9 bieren.
Ik stel een contractje op. Geen verplichtingen, enkel rechten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:06 schreef renwan het volgende:
Mocht de barman een dagje ziek zijn dan wil ik best komen invallen overigens!
Sowieso heeft Delirium meerdere lekkere. Tremens is ook chill.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die moet i nog een keer drinken.
Ja ik moet wel tijd hebben ervoor! Sta in het echte leven al 5 dagen in de week achter de bar en moet daarnaast tappen in Café Geerd dus heb het druk zatquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik stel een contractje op. Geen verplichtingen, enkel rechten.
Kom we gaan het samen drinken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die moet i nog een keer drinken.
Snap het snap het maar gewoon dat er zorg voor je gedragen wordt als een balk het begeeft op je kop of je breekt een been enzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik moet wel tijd hebben ervoor! Sta in het echte leven al 5 dagen in de week achter de bar en moet daarnaast tappen in Café Geerd dus heb het druk zat
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Snap het snap het maar gewoon dat er zorg voor je gedragen wordt als een balk het begeeft op je kop of je breekt een been enzo.
Dat is je goed recht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Indien er geen suggesties meer komen zal ik de bierlijst naar eigen inzicht afmaken.
Hier is louter positiviteit en kwaliteit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo, ik ben erg benieuwd of dit café gezelliger is dan de café van Geerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |