Sowieso heeft Delirium meerdere lekkere. Tremens is ook chill.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die moet i nog een keer drinken.
Ja ik moet wel tijd hebben ervoor! Sta in het echte leven al 5 dagen in de week achter de bar en moet daarnaast tappen in Café Geerd dus heb het druk zatquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik stel een contractje op. Geen verplichtingen, enkel rechten.
Kom we gaan het samen drinken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die moet i nog een keer drinken.
Snap het snap het maar gewoon dat er zorg voor je gedragen wordt als een balk het begeeft op je kop of je breekt een been enzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik moet wel tijd hebben ervoor! Sta in het echte leven al 5 dagen in de week achter de bar en moet daarnaast tappen in Café Geerd dus heb het druk zat
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Snap het snap het maar gewoon dat er zorg voor je gedragen wordt als een balk het begeeft op je kop of je breekt een been enzo.
Dat is je goed recht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Indien er geen suggesties meer komen zal ik de bierlijst naar eigen inzicht afmaken.
Hier is louter positiviteit en kwaliteit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo, ik ben erg benieuwd of dit café gezelliger is dan de café van Geerd
Hey een nieuwkomer, ga weg trollquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo, ik ben erg benieuwd of dit café gezelliger is dan de café van Geerd
Echt he, wie is die kutkloon nou weer. Ahaha.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hey een nieuwkomer, ga weg troll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |