Ik ook dus is het super macho en heteroquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:00 schreef renwan het volgende:
Hoe homo ben ik als ik zeg dat ik in de zomer ook kan genieten van Desperado's?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ook dus is het super macho en hetero
Dat valt wel mee dus, je bent pas écht gay als je een gele dildo in je anus steekt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Roze dildo diep in je anus homo.
Paar wijvenbiertjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Dan heb ik vervolgens nog ruimte in de koelkasten voor exact -17- verschillende bieren op de fles, ik sta open voor suggesties.
Ik heb nu groene thee met kamille.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Tevens voor de theeliefhebbers:
[ afbeelding ]
En verse munt plsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Tevens voor de theeliefhebbers:
[ afbeelding ]
Goede suggestie. Heb Radler ook toegevoegd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Paar wijvenbiertjes
Jillz
Hoegaarden rosé
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nu groene thee met kamille.
Ik zal er zorg voor dragen.quote:
Leffe Blondquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goede suggestie. Heb Radler ook toegevoegd.
gvd deze horecameesterquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er zorg voor dragen.
Met spekjes erin. En ui.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:05 schreef renwan het volgende:
Serveren ze hier ook kartoffelsalat? Heb begrepen dat dat goed samen gaat met dikke tieten!
OLÉ OLÉ OLÉquote:
Ik moet nog beginnen aan de eetkaart. Stamgasten mogen beginnen met het samenstellen daarvan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:05 schreef renwan het volgende:
Serveren ze hier ook kartoffelsalat? Heb begrepen dat dat goed samen gaat met dikke tieten!
Cuvee du Chateau. En Broeder Jacob Espresso.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:05 schreef Vanillekwark het volgende:
De lijst tot nu toe:
Corona
Desperado's
Guinness Stout
Tripel Karmeliet
Jillz
Hoegaarden Rose
Kriek
Radler
Nog plek voor 9 bieren.
Misschien niet de populairste keus maar ik kan een la Chouffeje en een Kwak altijd waarderen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:05 schreef Vanillekwark het volgende:
De lijst tot nu toe:
Corona
Desperado's
Guinness Stout
Tripel Karmeliet
Jillz
Hoegaarden Rose
Kriek
Radler
Nog plek voor 9 bieren.
Ik stel een contractje op. Geen verplichtingen, enkel rechten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:06 schreef renwan het volgende:
Mocht de barman een dagje ziek zijn dan wil ik best komen invallen overigens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |