Ik ben dik dus ben ik de uitsmijterquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Waar is de uitsmijter, ik heb last van een bolle haas
We maken geen onderscheid op basis van uiterlijk werd er net gezegd. De uitsmijter kan net zo goed Dimachaerus zijn in dit gevalquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik ben dik dus ben ik de uitsmijter
Die heeft dan ook wel mad veel spierenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We maken geen onderscheid op basis van uiterlijk werd er net gezegd. De uitsmijter kan net zo goed Dimachaerus zijn in dit geval
De gezelligheid in deze kroeg heeft geen rem.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:30 schreef renwan het volgende:
Ik ging even schijten en 21 nieuwe posts, doe es rustig zeg
Maar dan kan ik WCH niet meer uitscheldenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We maken geen onderscheid op basis van uiterlijk werd er net gezegd. De uitsmijter kan net zo goed Dimachaerus zijn in dit geval
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De gezelligheid in deze kroeg heeft geen rem.
Het aantal minuten voor een topickill wordt in deze kroeg dan ook teruggeschroefd naar anderhalve minuut.quote:
Goeden regelquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Het aantal minuten voor een topickill wordt in deze kroeg dan ook teruggeschroefd naar anderhalve minuut.
Ja denk 'tquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat wordt het vanavond?
Arsenal - Barcelona
Juventus - Bayern
Ga niet kijken denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat wordt het vanavond?
Arsenal - Barcelona
Juventus - Bayern
Dat wordt bukkenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:34 schreef hoink581 het volgende:
Heb de toorn van meerdere modjes weer op de hals gehaald.
Je bent altijd veilig bij mij bbyquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:34 schreef hoink581 het volgende:
Heb de toorn van meerdere modjes weer op de hals gehaald.
hemquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Er is hier een dimaboy hij heeft steeds oogcontact met mij en kijkt verlegen weg wat zal ik doen
Spreek hem aan, met die persoonlijkheid van jou ben je er zo vanafquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Er is hier een dimaboy hij heeft steeds oogcontact met mij en kijkt verlegen weg wat zal ik doen
Wil hem bang makenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Spreek hem aan, met die persoonlijkheid van jou ben je er zo vanaf
Ik lig liever met mijn hoofd op mijn armen laveloos op de barquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar er zijn genoeg tv-schermen in dezen café
Ik zou niet weten waarom je dan niet kijkt
gvdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Terug knipogen en subtiel een blote schouder laten zien. Crip approvesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef renwan het volgende:
[..]
O okequote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Renwanaal is the only one die overweg kan met mijn persoonlijkheid
PURE LIEFDE JONGONS
suprise blowjobquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |