IKSDEEquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij wel een zak om dit te kunnen snappen xd
Welkomquote:
In DM? want dan is dit een openbaring van dm dat mag niet :squote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:22 schreef hoink581 het volgende:
Oké, ik ben nu officieel gewaarschuwd door een FA.
Goddank.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Welkom
Ik wil even vermelden dat hier niemand op uiterlijk, haargroei of leeftijd gediscrimineerd zal worden.
Hij heeft me opgebeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
In DM? want dan is dit een openbaring van dm dat mag niet :s
Deze kroeg is een veilige plek waar dat soort dingen besproken kunnen worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tevens is snitchen hier ook niet toegestaan. Ik zal contact opnemen met Danny om in dit topic de TR-knop weg te halen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Welkom
Ik wil even vermelden dat hier niemand op uiterlijk, haargroei of leeftijd gediscrimineerd zal worden.
[..]
Welkom
Waar is de uitsmijter, ik heb last van een bolle haasquote:
quote:
Ik ben blackhaired kom at me brahquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Welkom
Wat een fantastische reeks zou dit worden zonder TR-knop. Zo is de ellende destijds toch begonnen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tevens is snitchen hier ook niet toegestaan. Ik zal contact opnemen met Danny om in dit topic de TR-knop weg te halen.
Waar staat dat? Is goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tevens is snitchen hier ook niet toegestaan. Ik zal contact opnemen met Danny om in dit topic de TR-knop weg te halen.
Geen TR knop, dus geen reden om te beledigen!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een fantastische reeks zou dit worden zonder TR-knop. Zo is de ellende destijds toch begonnen?
We hebben hier geen uitsmijter, we hebben pedagogisch verantwoorde corrigerende aanmaningen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Waar is de uitsmijter, ik heb last van een bolle haas
Geen probleem.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind WCH een fantastische toevoeging in deze café, puik geregeld TARDIS.
Enkel geklutst ei toch ;pquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We hebben hier geen uitsmijter, we hebben pedagogisch verantwoorde corrigerende aanmaningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |