Zo'n rokerig jazzcafé.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen top 40, en geen extreme dingen. Gewoon bietje easy listening. Het belangrijkste is een goed gesprek, niet stampende muziek waardoor je elkaar niet kan verstaan.
Ik heb deze opstaan nu, is dat toegestaan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen top 40, en geen extreme dingen. Gewoon bietje easy listening. Het belangrijkste is een goed gesprek, niet stampende muziek waardoor je elkaar niet kan verstaan.
Vast zo'n KLBer, moet niks van dat tuig hebben godverdommequote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt he, wie is die kutkloon nou weer. Ahaha.
Komen altijd trollen in onze gezellige kroeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vast zo'n KLBer, moet niks van dat tuig hebben godverdomme
Toegestaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb deze opstaan nu, is dat toegestaan?
Bedanktquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Grapje Frass, ik maak een altaarhoekje met statistieken, een kopie van mijn sriptie en foto's van jou.
Goeden kroeg 9/10 zou vaker komenquote:
Pics van Opso gezien, is naar binnen gekropenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:16 schreef Stompzinnig het volgende:
hoe ver kunnen julue je penis binbensterbuiter doen? ik nu 2 cm
Opso is goddomme wel een mooie dame.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Pics van Opso gezien, is naar binnen gekropen
onmogelijk, bij het zien van foto's van opso moet je de 30cm makkelijk aantikkenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Pics van Opso gezien, is naar binnen gekropen
JA HALLO GUN ME EEN SC ZONDER JE JA?quote:
Gelijk in FB klagen. Snel!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:20 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Schandalig weer. Doofpotaffaire. Kamervragen. Vrijmetselaars.
ze liep net nog te verkondigen in KLB SC dat ze hier nooit zou posten verdommequote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:20 schreef renwan het volgende:
[..]
JA HALLO GUN ME EEN SC ZONDER JE JA?
geen idee, ben je de viva aan het leven?quote:
LEUGENS LASTER EERROOF!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ze liep net nog te verkondigen in KLB SC dat ze hier nooit zou posten verdomme
NEE IK ZAL JE LEVENSLANG STALKENquote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:20 schreef renwan het volgende:
[..]
JA HALLO GUN ME EEN SC ZONDER JE JA?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 11:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NEE IK ZAL JE LEVENSLANG STALKEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |