SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHAHAHAHA WAT IS DITquote:Op maandag 22 februari 2016 17:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja ik dacht als ik jou erop zet word Stimo weer boos enzo dat ik jou noem..
http://imgur.com/Cdq36Af
Zijn hitman wel die hij op TARDIS afstuurtquote:Op maandag 22 februari 2016 17:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom 100 euro briefjes, die neemt men bijna nergens aan.
praat is nederlandsquote:Op maandag 22 februari 2016 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben veel meer waard
10 maraş burmasi enzo
Nou ja zeg.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te vragen toch?
Je bent ook al een wijf geworden zie ikquote:Op maandag 22 februari 2016 17:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja godver
Door dit tantoe forum echt taalverloedering ik
Wat een ding ookquote:Op maandag 22 februari 2016 17:21 schreef JimmyDean het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)hoorns-gebruikt.htmlx 100
is goed voor de weerstandquote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dan zoen je soort van allemaal met elkaar
PRAAT NIET ZOMET MIJquote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die kon ook wel lamenteren idd.
Nee man dat geld heeft Ash allemaalquote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volwassen mensen hebben daar meer dan een ton van belastinggeld aan verspild
is maar paar cent per persoon boeie dquote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vraag me af met welk idee, die beesten gaan toch niet bewust oversteken zoals een mens een zebrapad kiestquote:Op maandag 22 februari 2016 17:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard is dat boeiend.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is maar paar cent per persoon boeie d
Doe dit nou nietttquote:Op maandag 22 februari 2016 17:24 schreef Ashqelon het volgende:
@Dima dit zijn alleen al die vijftigbiljetten, doe niet stoer toon alleen aan dat ik niet loog laatste foto hiervan btw.
http://imgur.com/huCBu1q
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geef mij even een paar minuten ik heb een nude push up beha aan moet pikanter kunnen
Zit je in Chinaquote:Op maandag 22 februari 2016 17:24 schreef Ashqelon het volgende:
@Dima dit zijn alleen al die vijftigbiljetten, doe niet stoer toon alleen aan dat ik niet loog laatste foto hiervan btw.
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:24 schreef Ashqelon het volgende:
Waarom doe je dat niet op de bank?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:24 schreef Ashqelon het volgende:
Weten niet of hij kaas lust, als hij wel fan van kaas is dan is hij niet de grootste droeftoeter.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:26 schreef McGrath het volgende:
AshDe grootste droeftoeter van KLB, hij blaast zeker te hoog van de toren.
Angstaanjagend weekend.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zijn hitman wel die hij op TARDIS afstuurt
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die zal ik onthouden als ik met een leuke man wil zoenen
Klopt, je zou maar geen kaas lusten, wat een schandequote:Op maandag 22 februari 2016 17:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weten niet of hij kaas lust, als hij wel fan van kaas is dan is hij niet de grootste droeftoeter.
Doe grote aankopen liever cash.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet op de bank?
Ja best wel hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 17:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, je zou maar geen kaas lusten, wat een schande
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:24 schreef Ashqelon het volgende:
Dit ja, contant is voor plebs.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echte rijke bitches hebben geen cash liggen die hebben gewoon hun pasje bij de hand
50 is dan ook een typische low-class plebejer.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
50 Cent heeft ook atandaard vijfentwintigduizend cash bij zich.
Beetje maar.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Vind het wel beetje sad om je money te showen hoor
Geen goed voorbeeld inderdaad. Gus is een beter voorbeeld.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
50 is dan ook een typische low-class plebejer.
Wie is gus?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Geen goed voorbeeld inderdaad. Gus is een beter voorbeeld.
Toch niet van mij, ik gaf je een mentionquote:Op maandag 22 februari 2016 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
heel klein beetje hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat bewijst het dan? Dat je een stapeltje geld hebt, meer niet. Je naam staat er niet eens op. Leg nu maar het geld van je vader terug voor je het kwijt raakt en weer een pak slaag krijgt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Toch niet van mij, ik gaf je een mention.
Deed dat alleen maar omdat sommigrn zeiden dat het niet waar is.
Heeft die cash on hand?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is een nette negroide drugsemperor.
Harvey Specter dan?
Ja weet ik veel had dat ook maar gedaan in een opwelling.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat bewijst het dan? Dat je een stapeltje geld hebt, meer niet. Je naam staat er niet eens op. Leg nu maar het geld van je vader terug voor je het kwijt raakt en weer een pak slaag krijgt.
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ZilverDoe dan echt waardevolle shit.
Koos Vriendloos dusquote:Op maandag 22 februari 2016 17:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja weet ik veel had dat ook maar gedaan in een opwelling.
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja weet ik veel had dat ook maar gedaan in een opwelling.
Je lijkt op politie in burger daarom houden mensen zich netjes aan de snelheid, meer rook uit de ramen laten blazen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Gvd mensen die 30 rijden waar je 30 mag.
waarom zou ik boos moeten worden??quote:Op maandag 22 februari 2016 17:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja ik dacht als ik jou erop zet word Stimo weer boos enzo dat ik jou noem..
http://imgur.com/Cdq36Af
Dacht dat je Opso zag als je kleine KLB SC zusjequote:Op maandag 22 februari 2016 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waarom zou ik boos moeten worden??
Ik dacht dat mijn geclaxoneer en gebumperkleef wel genoeg was.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je lijkt op politie in burger daarom houden mensen zich netjes aan de snelheid, meer rook uit de ramen laten blazen.
Nou nee.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dacht dat je Opso zag als je kleine KLB SC zusje.
Leefleef beste leef.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind dat wel een leuk iets, dat huppelepup leef beste leef
Hoi vk ^^ hihi
ja gvd.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA DAT BETEKENT GEWOON 'SORRY' BEN JE ACHTERLIJK OFZO JEZUS HEY
M'n sc zuster heeft mij verlaten, kauaiquote:Op maandag 22 februari 2016 17:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dacht dat je Opso zag als je kleine KLB SC zusje.
Ja, ik heb het al eerder gevraagd hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 17:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik heb dat woord zoveel gebruikt en nu pas vraag je het?
Betekend sorry.
al was ik dat wel: boeiequote:Op maandag 22 februari 2016 17:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh oke soz je bent niet boos dat ik daar vanuit ging toch?
Ik ben er voor jequote:Op maandag 22 februari 2016 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n sc zuster heeft mij verlaten, kauai
waar ligt ie nu?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja gvd.
ewa, die stok lag hier laatst tantoedichtbij
Moest lachen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik hoef geen coke als ik pepsi
Ja dunno is Twittertaal.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik heb het al eerder gevraagd hoor
Ja, waarom dan soz? sorry - soz? wtf
wtf waarom meteen homo? :s :squote:Op maandag 22 februari 2016 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=soz&defid=83817
hier homo
Why?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n sc zuster heeft mij verlaten, kauai
Zolang je het maar meentquote:Op maandag 22 februari 2016 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In goede& slechte tijdenwjnmk hvj
Zie niets staan dat niet met FOK! te combineren is.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze heeft leven gevonden, vriendje en lerende voor haar geneeskunde loting
gvd. Mocht ie ooit in je buurt liggen, haal 'm, en stuur 'm maar naar mij via de post. Zorg ik dat ie in het buitenland terecht komt.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ah gvd, hij lag eerst vlakbij apeldoorn, toen ketelhaven, dronten. en nu in Bilderdam
Hihiquote:Op maandag 22 februari 2016 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meerdere pics van je Daniel Wellington horloge
hjb hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zet die vetklep anders ff in spoilers ,het is etenstijd.
Zijn wel een paar winkelketens waarvan ik het jammer vind dat ze nog niet zijn omgevallen though.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Actie en perry sport ook op omvallen ja?
Al die winkelketens die omvallen de laatste tijd, geen een waarvan ik denk 'ooh da's jammer'
kunnen we toch meetje van maken hihiquote:Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd. Mocht ie ooit in je buurt liggen, haal 'm, en stuur 'm maar naar mij via de post. Zorg ik dat ie in het buitenland terecht komt.
Bij Niels in de koffer mee naar Thailand en met een lading soa's weer terug.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gvd. Mocht ie ooit in je buurt liggen, haal 'm, en stuur 'm maar naar mij via de post. Zorg ik dat ie in het buitenland terecht komt.
Echt hequote:Op maandag 22 februari 2016 18:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zijn wel een paar winkelketens waarvan ik het jammer vind dat ze nog niet zijn omgevallen though.
Nee een enkeltje, die hoeft niet terug.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij Niels in de koffer mee naar Thailand en met een lading soa's weer terug.
Edit die naam, dalijk komt de popoquote:Op maandag 22 februari 2016 18:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ah joh, dan kan f1en ook doen alsof ze geslachtsgemeenschap heeft gehad.
Praat normaal over mijn foto ;Squote:Op maandag 22 februari 2016 18:02 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ze zou ook van skinny naar vetzak kunnen zijn getransformeerd.
Waarom praat je zo over fien1989 ?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ah joh, dan kan fien ook doen alsof ze geslachtsgemeenschap heeft gehad.
Dus je doet het liever op de keukentafel?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
Zo ik lig in bed. Kan er in ieder geval niets gebeuren
vrijheid van meningenuitningquote:Op maandag 22 februari 2016 18:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Edit die naam, dalijk komt de popo
Niet dat ik weet en ik wil vermelden dat ik onschuldig ben.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er weer fittie in FOK!stok topic?
Jammer en jammerquote:Op maandag 22 februari 2016 18:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet dat ik weet en ik wil vermelden dat ik onschuldig ben.
Homo gespotquote:Op maandag 22 februari 2016 18:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie keek er nog meer naar MTV's The Hills?
Ik heb het over een andere fien hoor, het is niet wenselijk dat je over deze fien praat.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom praat je zo over fien1989 ?
Ik ben een sterke leeuw, ik laat mij niet behandelen als schaap.quote:
Niemand die geen tieten heeftquote:Op maandag 22 februari 2016 18:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie keek er nog meer naar MTV's The Hills?
Door die blik denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Weenie waarom maar vind 2010 heidi lijken op Fripsel
Stijfje gekregenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben een sterke leeuw, ik laat mij niet behandelen als schaap.
Ze zijn allebei niet naturel.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik vond Heidi in 2008 srs echt knap maar Lauren is meer naturel.
Jaa kan wel, weenie iets ervan laat mij aan haar denkenquote:
Vind ze allemaal meevallen tbhquote:Op maandag 22 februari 2016 18:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Van haar 50 centengleuf?quote:
Ja ik ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind ze allemaal meevallen tbh
Toen was jij 13/14? Waarom keek jij dat toen?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs dus ook Jayden en Audriana enzo?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa kan wel, weenie iets ervan laat mij aan haar denken
[..]
Vind ze allemaal meevallen tbh
Jaydenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs dus ook Jayden en Audriana enzo?
Jayden? Herinner ik mij niet meer. Audrina heeft zo'n Boerse Hetty kopquote:Op maandag 22 februari 2016 18:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs dus ook Jayden en Audriana enzo?
Mooie meisjes toch.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen was jij 13/14? Waarom keek jij dat toen?
jayden is die met die rare ogen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jayden? Herinner ik mij niet meer. Audrina heeft zo'n Boerse Hetty kop
Waardoor zijn die dingen ontstaan?quote:
Hier schrik ik dus echt niet vanquote:
geen ideequote:Op maandag 22 februari 2016 18:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waardoor zijn die dingen ontstaan?
Jayden is Playboy-ex van Brody.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jayden? Herinner ik mij niet meer. Audrina heeft zo'n Boerse Hetty kop
ik ook niet, ik vind het leuk om te kijken naar dit soort dingenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hier schrik ik dus echt niet van
Bukken voor het regimequote:Op maandag 22 februari 2016 18:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar heb Remqo beloofd me te gedragen
En daar trapte hij in?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij, kom NU met mij mee naar museum vrolikquote:Op maandag 22 februari 2016 18:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ook niet, ik vind het leuk om te kijken naar dit soort dingen
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij, kom NU met mij mee naar museum vrolik
tongstenen ofziets, ik was aan het kijken naar ontsteking filmpjes omdat ik dat leuk vindquote:
Check die tattooquote:Op maandag 22 februari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Jayden heeft echt een scheve botoxbek
Ja nou ik vind het maar raarquote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tongstenen ofziets, ik was aan het kijken naar ontsteking filmpjes omdat ik dat leuk vinden toen zag ik deze ertussen
Daarmee kan je bv 7 kinderen mee makenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Check die tattoo
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij, kom NU met mij mee naar museum vrolik
No way, dat is dus geen moeder material.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarmee kan je bv 7 kinderen mee maken
oh wow met opso en madeliefff. kan niet wachten xDquote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij natuurlijk toch ook gekkie maar hoe meer zielen hoe meer vreugd enzo
Hiermee jinx je dat je overmorgen telefoon krijgt dat het toch niet gaat lukken en dat het volgende week wordt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef Oberkullie het volgende:
Nou de monteur komt woensdag. Dat valt nog mee
Echt he. Ordinair wijfquote:Op maandag 22 februari 2016 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
No way, dat is dus geen moeder material.
ik haat dat soort bh cups, kvind het niet echt flatteus voor de borstenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Check die tattoo
[ afbeelding ]
Dan kan ik welquote:Op maandag 22 februari 2016 18:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Zonder grapjes ik ga naar museum vrolik in juli EN DAARNA NAAR EEN LEZING VAN PROFESSOR ERIK SCHERDER
ja nerdmode enzo
Pics van jou zonder bhquote:Op maandag 22 februari 2016 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik haat dat soort bh cups, kvind het niet echt flatteus voor de borsten
Wat is daar nerd aan? Ik ga regelmatig naar musea. Beetje culturele bagage oppikken enzo.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Zonder grapjes ik ga naar museum vrolik in juli EN DAARNA NAAR EEN LEZING VAN PROFESSOR ERIK SCHERDER
ja nerdmode enzo
Die heeft ze toch niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik haat dat soort bh cups, kvind het niet echt flatteus voor de borsten
Noel en ik gaan gezellig mee.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga met een paar andere studiegenoten srry ;$
Dat sws. Net als Frank. Hebben we het goed getroffen in klbquote:Op maandag 22 februari 2016 18:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Remqo is een prima gozer.
[..]
Ben best een redelijke kerel hoor.
JimmyDean en ik gaan gezellig mee.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga met een paar andere studiegenoten srry ;$
Haha nerd xDquote:Op maandag 22 februari 2016 18:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is daar nerd aan? Ik ga regelmatig naar musea. Beetje culturele bagage oppikken enzo.
Hmm ik denk er over na.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee, ik wil wel een gedragen string opsturen
Zulke postsquote:Op maandag 22 februari 2016 18:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Echt? Wie vind je dan wel knap?
Jayd Nicole lijkt wel een beeje op Lila West van Dexter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet zo fienquote:Op maandag 22 februari 2016 18:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zoiets kun je toch al redelijk snel zien lijkt me?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
''Is geen moeder materiaal''
Gtfo man, weet eerst eens een meisje te houden voordat je daarover conclusies gaat trekken.
Niet zo boos doen omdat je geen moedermateriaal bent.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Gtfo man, weet eerst eens een meisje te houden voordat je daarover conclusies gaat trekken.
Ook goeienavond Crip.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Op basis van?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoiets kun je toch al redelijk snel zien lijkt me?
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
Wait wut wdym?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarmee kan je bv 7 kinderen mee maken
Mooie tieten.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is geen moeder-materiaal dit.
Ik wil dr titties voelenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is geen moeder-materiaal dit.
Hou opquote:Op maandag 22 februari 2016 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Hiermee jinx je dat je overmorgen telefoon krijgt dat het toch niet gaat lukken en dat het volgende week wordt.
Nee nog niet, lang geleden dat ik haar op MTV heb gefienquote:Op maandag 22 februari 2016 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je dat nieuwe nummer van Avril lafien gehoord? Die is gooeehoeeed
Op basis van uiterlijk kun je vrij weinig zeggen over de eigenschappen van een vrouw mbt het instaat zijn van een goede moeder. En aangezien je het meisje in kwestie niet kent lijkt het me dus een rare conclusiequote:
Spekkie!quote:Op maandag 22 februari 2016 18:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Val kapot, je bent zo laag, je registreert niet eens op mijn radar.
wellusquote:Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Op basis van uiterlijk kun je vrij weinig zeggen over de eigenschappen van een vrouw mbt het instaat zijn van een goede moeder. En aangezien je het meisje in kwestie niet kent lijkt het me dus een rare conclusie
Bedankt, ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeg wel ff hoi want niemand anders gaat het doen.
Incorrect. Je kunt genoeg van iemand's uiterlijk aflezen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Op basis van uiterlijk kun je vrij weinig zeggen over de eigenschappen van een vrouw mbt het instaat zijn van een goede moeder. En aangezien je het meisje in kwestie niet kent lijkt het me dus een rare conclusie
dat gegeil op die 'bekenden' jaaa die is lekker nee, die is lekkerder kijk maar dit dat zus zo blah blah blahquote:
Uit een trampstamp kan je wel het een en ander afleiden.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat was srs de volgende vriendin van Brody nadat het met Jayde uit ging.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je dat nieuwe nummer van Avril lafien gehoord? Die is gooeehoeeed
Nee hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 18:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Incorrect. Je kunt genoeg van iemand's uiterlijk aflezen.
[ afbeelding ]
Geen vader-materiaal, dit.
Doe normaal WCH is er zoquote:Op maandag 22 februari 2016 18:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Incorrect. Je kunt genoeg van iemand's uiterlijk aflezen.
[ afbeelding ]
Geen vader-materiaal, dit.
Jij ligt echt wel teringveel op bed he. Als jij nergens heen zou hoeven zou je er dan zo uitzien?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
Zo ik lig in bed. Kan er in ieder geval niets gebeuren
Jouw mening boeit me toch vrij weinig omdat ik bij voorbaat al weet dat ie shit is.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uit een trampstamp kan je wel het een en ander afleiden.
Is ook een jeugdfotoquote:
Jemig, ook niet een klein beetje gefrustreerd of zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me toch vrij weinig omdat ik bij voorbaat al weet dat ie shit is.
Houden zoquote:
Misschien heeft ze alleen een kamer met een bed en een keukenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij ligt echt wel teringveel op bed he. Als jij nergens heen zou hoeven zou je er dan zo uitzien?![]()
[ afbeelding ]
Past goed bij jouw manier van reageren.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jemig, ook niet een klein beetje gefrustreerd of zo.
Allesquote:
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me toch vrij weinig omdat ik bij voorbaat al weet dat ie shit is.
Allesquote:
Allesquote:
is wel vies om in een bed te slapen waar je altijd op ligt/zit als je niet slaapt.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien heeft ze alleen een kamer met een bed en een keuken
Allesquote:
Oke Crip.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Past goed bij jouw manier van reageren.
moeitequote:Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm kun je dan niet jezelf verwoorden
Beter ga je weg als je alleen maar zuur kan haten.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm kun je dan niet jezelf verwoorden
Zo knap vind ik hem niet vind Wentworth Miller veel knapper en veel meer natural enzo.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zulke chicks mag je alleen eisen als je eruit ziet als Toni Mahfud
Je riep?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil echt dat iemand nu over mn buikje wrijft heb srsly te veel donuts gegeten
Die is faggot.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zo knap vind ik hem niet vind Wentworth Miller veel knapper en veel meer natural enzo.
Hij is gaaaaay.gifquote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zo knap vind ik hem niet vind Wentworth Miller veel knapper en veel meer natural enzo.
Die is ook gay tochquote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
haha madquote:Op maandag 22 februari 2016 18:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter ga je weg als je alleen maar zuur kan haten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |